Karsdorp: 'We zaten in de bus toen Ajax tegen Excelsior speelde'

Karsdorp: 'We zaten in de bus toen Ajax tegen Excelsior speelde'

maandag 20 maart 2017 om 21:06

Met een heerlijk gevoel arriveerde Rick Karsdorp maandag in Noordwijk om zich met Oranje te richten op de aankomende twee duels. De Feyenoorder genoot nog zichtbaar na van het afgelopen weekend.

Met Feyenoord zette Karsdorp een grote stap richting de landstitel, nu de voorsprong op Ajax is opgelopen naar zes punten. "We spelen zeven finales. Het vertrouwen is groot. Dat goede gevoel neem je toch mee naar Oranje", liet de rechtsback zich ontvallen tegenover het Algemeen Dagblad

Of zijn sterke optredens van de afgelopen tijd bij Feyenoord genoeg zijn voor een basisplaats bij Oranje, weet Karsdorp niet. "Of de bondscoach om mij heen kan? Natuurlijk, maar ik ga er alles aan doen om me te laten zien. We zaten in de bus gisteren terug uit Friesland toen Excelsior tegen Ajax speelde. De televisie deed het niet goed, maar veel spelers keken op hun telefoon. Nu bij Oranje geeft toch een boost. Ik train met betere spelers. De Bulgaren ken ik niet. Dat krijgen we deze week te horen. We moeten een resultaat boeken, niet meer en niet minder."

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 21:13
Hehe eindelijk weer een topic over een Feyenoorder :D Dankjewel VP!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:19
HAha
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 21:47
Kijk dat is dan weer humor die ik wel kan waarderen!
Maar ik blijf toch wel op mn hoede :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:51
Dan ben je best wel een slimme man :D
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:08
Mijn zege heb je;)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:19
Omdat ik al jaren uitgemaakt wordt voor successupporter ben ik vanaf vandaag voor Feyenoord, Ajax gaat geen kampioen worden daarom stap ik over naar Feyenoord, ik als successupporter wil sowieso een kampioenschap vieren dit seizoen!
Vind ik leuk
J Kiprich +2133
maandag 20 maart 2017 om 21:22
Een mooiere avater dan dit ga je iig niet meer krijgen!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:25
Geweldig dit :P

Geniaal!
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 21:25
Een Brabantse Amsterdammer voor Feyenoord. Nou je hebt de top drie gehad. :-D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:31
Feyenoord Feyenoord, niets is sterker dan dat ene woord FEYENOORD !
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 21:47
Alsjeblieft man schei uit.
Hier kan ik nou echt niet tegen m grap of niet.

Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:48
Dat is dan jou probleem 040 aanhanger!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:49
Echt geniaal!
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 21:50
Nouja vooruit OI0 is n vooruitgang tov nul twintig
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:52
Ik ben gewoon slim, ik stap gewoon over van de ene na de andere grote club van Nederland, ik twijfelde nog over 040 en dacht nee dat kan niet, dat is me net iets een te kleine club!
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 21:54
Doe nou niet te vroeg bats, want met een beetje pech staan we volgende twee weken al weer boven jullie.


Ach maakt nie eens uit wij willen geen successupporters hier in eindhoven. Is trouwens ook niet raar dat toevallig de ajacied vsn club verwisselt. Wie anders...
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:11
Weet aaraan je begint hè? Je komt er niet merk vanaf.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:26
Nah het is jullie van harte gegund, ik kom ook meevieren in R'dam en we zingen samen uit volle borst "helemaal niets in A'dam" :D

PS: @Florian1987

Kom jij ook?
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 21:27]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:30
Een van mijn allerbeste vrienden woont in Rotterdam, en wanneer ze daar kampioen worden zal ik de eerste zijn om samen een biertje met hem te proosten en te feliciteren en dan ga ik zeker naar Rotterdam, ik ben niet zo afgunstig Midden Noord, ik gun altijd iedereen wat ze toekomen!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:32
Oh ik sta er ook zo in hoor, het is maar een beetje gein maken en een dolletje. Ik kom sowieso ook ff naar Rotterdam want ben toch dan in DH.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:35
Winnen is leuk gozerrrrrrrrrrrr, verliezen hoort er ook bij. Ik laat het geluk en mijn humeur niet afhangen door het voetbal wel of geen kampioen worden.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:39
Winnen is heel leuk en verliezen hoort er zeker bij. Dat doen wij wel vaker dus sta meer bij verlies dan winst. Bij mij wel een degradatie of geen, clubliefde boven alles al ben ik er maar heel af en toe nog bij.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:43
Wanneer jullie degraderen gewoon overstappen naar Feyenoord man, gaan we samen Feyenoord aanmoedigen in de CL :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:44
hahaha
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:12
Kom wel een keer buurten in Den Haag. :-P
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:14
Kom je doen dan, koffieshop :D

Maar je mag altijd een dampie komen roken hoor. Alleen woon ik niet in DH!
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:16
Ja is goed,dat doen we. :-D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:17
Ben over een ruime maand in DH.
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:20
Dat is mooi.
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 21:40
Er reageren wel verdacht weinig Ajacieden nu :0)
Boeien....tis jou gevoel.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:42
Wil jij niet zo schelden met Ajacieden, ik heb niks met dat 020 ! Ik ben voortaan voor 010 :D
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 21:43
Hahahahahaha
Vind ik leuk
Kippie2 +123
maandag 20 maart 2017 om 21:44
Nep supporter !!!!!!
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 21:46
Moet dat nou....het was net zo leuk aan het worden.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:47
Niet iedereen kan tegen een beetje lol maken jammer genoeg :D
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 21:50
Als een van de drie kampioen wordt gaan we gewoon zuipen :)
Dan hebben dat in ieder geval!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:55
Deal en ik trakteer, bier op mijn kosten :D
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 22:02
Ik woon wel in het Zeeuwse, maar feesten met zn allen, betalen met zn allen.... LOL
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:06
Ik heb een hele snelle auto ik ben er zo :D
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:15
Zeeuwen binne zuinig. :-P
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 22:17
Gelukkig ben ik er niet geboren dan :P
Je kunt ook gewoon mee feesten, hoe meer zielen hoe meer vreugd
(even uitgaande van de stelling dat 1 van de 3 kampioen wordt LOL)
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:21
Is goed CJ wordt feesten.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:57
Hahaha geweldige avatar :) ga je ook verhuizen naar Rotterdam? :)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:00
Misschien wel, ik zit te denken om een huisje te zoeken bij de Coolsingel, lekker dichtbij de plaats van de huldiging :D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:01
Hahaha!!
Vind ik leuk
Zultkop +777
dinsdag 21 maart 2017 om 11:30
is het turkse consulaat niet wat voor je? Dat komt vast over niet al te lange tijd vrij

:)
Vind ik leuk
Kippie2 +123
maandag 20 maart 2017 om 21:49
Je bent voor je club of je bent geen supporter ik ben zelf voor psv en vind leuk dat ze keer kampioen worden ze hebben het verdient door hun betere prestaties maar ga niet van club veranderen diep triest om zo te praten maar verschijnlijk is het geen echte supporter gwn een jongen die kiest voor de gene die boven aan staat als Feyenoord de komende twee wedstrijden zou verliezen is die weer voor Ajax
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 21:51
Tis natuurlijk n grap van Floor, maar over zo iets hoor je niet te grappen

Houd t gwn op dingen als de holocaust ziektes en discriminerende grappen.
Clubveranderingen gaat net te ver imo
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 21:53
How How.....misschien staan wij straks nog wel bovenaan.
En neem niet ales zo serieus. Daar is het leven te mooi voor.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:01
Wanneer jullie kampioen worden Freebird dan trakteer ik jou op een avondje dronken worden in de kroeg, gaat toch niet gebeuren :D
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 22:36
You never know :0)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:57
Waarschijnlijk ben jij een iets te simpel menneke wat niet begrijpt dat ik even wat zit te dollen, zie jij het al voor je? Ik naar de kuip om Feyenoord supporter te worden met 5 Ajax tattoos op me arm en been?
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 22:00
Aub floor zet gwn weer je ajax avatar op

Ik wist niet dat ik dat ooit zou zeggen
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 22:08
Naast mij kun je gewoon zitten hoor....
Ik ben nog van de generatie waar dat ook zo was....
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:10
Zo hoort het ook te gaan cj, accepteer elkaars liefde voor een club en er geen voetbalhaat meer in de stadions!
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 22:12
Helaas zijn er mongolen die er voor zorgen dat dat wel nooit meer zo zal zijn....
Maar goed, dit jaar gaan we zuipend ten onder, met zn allen ;)
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:20
Gewoon lol maken cj, het leven wordt al veel te vaak serieus genomen.
Vind ik leuk
Kippie2 +123
maandag 20 maart 2017 om 22:19
Plakplaatsjes uit je voetbal boek tellen niet als tattoos
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:21
Snel die plakplaatjes van je arm afspoelen dan en net zoals ik een echte vent zijn en voor de real tattoos gaan :D
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:13
Het kippie of het ei. Denk dat het ei bij hem eerder was.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:43
Kickuh he, kom jij ook meezingen in R'dam?

Helemaal "niets in A'dam" :P
Vind ik leuk
Freebird +9785
maandag 20 maart 2017 om 21:42
Jij krijgt de 9000ste van mij :0)
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 21:53
Maakt toch niet uit. Al was ie voor FC De Bal is rond,dan is het zijn keuze.
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 21:56
Als je het hebt kver florian

Daar gaat het namelijk niet om wie hij support. Het gaat over t overstappen ;(waarvan duidelijk dat t n grap is maar dat terzijde)
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 21:58
Al was het geen grap dan nog kunnen we het respecteren dat iemand fan wil wezen van een andere club.
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 22:00
Vind je? Daar ben ik het namelijktotaal nit mee eens.

Als je wilt "switchen" ben je zowel van de oude als nieuwe club geen fan!
Vind ik leuk
cj_fey +846
maandag 20 maart 2017 om 22:10
Dat is waar, maar gewoon dollen is toch menselijk....
Vind ik leuk
Santi +675
maandag 20 maart 2017 om 22:14
Dit ging ef over als t echt overstappen wS ;)

Dollen moet sltijd kunnne. Al vinnik clubkeuzes wel iets te gevoelig. Ik zou t mn strot nooit uit krijgen als ik al zou proberen, te zeggen dak nul twintig een warm hart toedraag. Dat zou mij echt niet lukken haha
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:35
Zo die Feyenoord avatar leverde toch in een keer heel wat duimpjes op, meer dan ik normaal in 1 week krijg! :D

Maar nu even serieus, ik hoop echt dat er wat minder haat over en weer hier op de site gaat komen, ik ben er wel een beetje klaar mee, ik deed het ook en ga daarom ook serieus mijn best doen om dat niet meer te doen, we houden allemaal van het spelletje, laten we elkaar dan ook eens wat minder aanvallen en elkaars club keuze accepteren!

Ik ben en blijf zoals het hoort Ajacied :D
Vind ik leuk
stollie38 +6811
maandag 20 maart 2017 om 22:45
Gelukkig op mijn ouwe dag moet ik stress vermijden. :-D
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:51
Zelfs ik ging mee in dat gezeul op dit forum. Daar moet ik ook maar weer mee stoppen. Ik doe met je mee.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:52
gezeul is gezeik.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 01:52
Enige speler bij Feyenoord die het in zich heeft om ooit een stap te maken naar een subtopper in de sterkste competities van Europa.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Karsdorp: 'We zaten in de bus toen Ajax tegen Excelsior speelde'