Kater voor Klaassen: 'Ben wel eens lekkerder wakker geworden'

Kater voor Klaassen: 'Ben wel eens lekkerder wakker geworden'

maandag 20 maart 2017 om 21:16

Voor Davy Klaassen komt de interlandonderbreking precies op het juiste moment. De middenvelder had maandag toen hij arriveerde bij Noordwijk nog altijd last van de kater van het gelijkspel van Ajax bij Excelsior.

"Natuurlijk ben ik weleens lekkerder wakker geworden dan vanochtend. Het is niet anders", zuchtte de Ajax-aanvoerder in gesprek met het Algemeen Dagblad. Klaassen hoopt bij het Nederlands elftal even aan iets anders te kunnen denken dan aan de remise tegen Excelsior (1-1), die wel eens desastreuze gevolgen zou kunnen hebben voor de titelstrijd. "Even ergens anders aan denken dan het gelijkspel tegen Excelsior."

Vincent Janssen, die het moeilijk heeft bij zijn club Tottenham Hotspur, is blij dat hij het nu bij het Nederlands elftal mag laten zien. "Ik wacht op mijn kans, al krijg ik niet veel speelminuten in Londen. Mijn doelpunt laatst was lekker. Over de Bulgaren weet ik weinig. We moeten winnen. We hebben punten laten liggen tegen Zweden en Frankrijk. Onnodig. Maar we hebben nog goede kansen om ons te kwalificeren."

Plaats een reactie

Niellie078 +19773
maandag 20 maart 2017 om 21:25
Goed in de spiegel kijken jij zou Ajax moeten dragen zoals vilhena bij Feijenoord deed
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:50
Dat doet Klaassen heel het seizoen al. Vilhena ook wel eens wedstrijden minder.

Klaassen 12 goals 6 assists
Vilhena 4 goals 1 assist

Klaassen die al 8x de belangrijke 1-0 scoorde dit seizoen
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 21:50]
Vind ik leuk
Niellie078 +19773
maandag 20 maart 2017 om 22:02
vaak zie je hem heel de wedstrijd niet vilhena is toch wat verdedigender ingesteld .. Klaassen is ook vaak belangrijk geweest maar toch mist er nog iets ..
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 22:04
Klaassen laat zich al tijden verdedigend en aanvallend zien, nu speelt hij 1 mindere wedstrijd en nu ontbreekt er iets, betrokken bij 18 goals
Vind ik leuk
Niellie078 +19773
maandag 20 maart 2017 om 22:06
Ik zie hem echt geen stap naar een topclub maken sorry .. mischien zijn de meningen verdeeld .. ben wel fan van hem ,omdat ik Ajacied ben en hij mij ook goede dingen heeft laten zien maar mag soms nog wel iets minder slordig zeker de laatste 2 maanden
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:01
Nou nou, tijden?

Je mag niet vergeten dat hij al tijden slecht speelde voordat hij een balletje erin knalde.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:12
8x de 1-0 gemaakt, in Europa belangrijk geweest, in de competitie ook niet alleen zijn 12 goals 6 assists, maar ook de vele kansen die hij van de tegenpartij onschadelijk maakte, maar dat valt nooit iemand op in de samenvattingen, ik heb ze allemaal 90 minuten gezien, Klaassen is enorm belangrijk voor Ajax, verdedigend en aanvallend
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:17
Ik kijk helaas niet alleen de samenvattinten. Bij Oranje heb ik hem ook te vaak zien opdraven eb daar deed hij het ook niet zo goed. We moeten een speler beoordelen op het functioneren. Ik vind het nog steeds overschat.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:38
Klaassen overschat lol! Volgens mij bekijk je het met een verkeerde bril. Klaassen heeft een goed seizoen, bij Oranje gaat het ook steeds beter, zijn eerste interland tegen Spanje speelde hij geweldig, en dit seizoen tegen Wit Rusland was hij goed, ook met een goal, tegen Belgie was hij een van de weinige die zijn niveau haalde. Klaassen is aanvallend en verdedigend enorm vooruit gegaan, hem overschat vinden, ja daar moet ik wel om lachen hoor
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:47
Volgens mij speelde hij een reeks van bijna een jaar lang slecht. Toch bleef Blinde en F d Boer hem maar opstellen. Hij speelde echt belabberd.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 01:06
Blinde? Zoveel wedstrijden speelde hij niet voor Oranje, meeste duels speelde hij wel goed bij Oranje, en Klaassen vorig jaar 13 goals, vooral na de winterstop toen goed, hij was al eens belangrijk bij de titel winst, won al de gouden schoen in Nederland, dat jij Klaassen niet goed, ja sorry maar ik denk dat dat iets met jouw Feyenoord bril te maken heeft, kan ik niet echt serieus nemen
Vind ik leuk
Ruud40 +5376
maandag 20 maart 2017 om 22:49
De handicap van Klaassen is dat hij onder een bagger trainer moet werken.

Knijp je handjes maar dicht, Klaassen is gewoon een topper en zeker over het hele seizoen gezien heeft Ajax verreweg de beste selectie in Nederland.

Alleen degene die verantwoordelijk is voor de poppetjes maakt er zo'n puinhoop van dat na de beker nu ook het kampioenschap uit beeld verdwijnt.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 22:49]
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 21:59
Want dat doet hij niet?
Vind ik leuk
Santi +7989
maandag 20 maart 2017 om 22:02
Klaassen is belangrijker in een pot dan tonny in t seizoen dus wat lul je nou?
Vind ik leuk
Niellie078 +19773
maandag 20 maart 2017 om 22:04
Dit seizoen is Tony sterk zeker sinds zijn moeder is overleden dus wat lul jij nou .. Tony wint meer duels dan Klaassen ze staan niet voor niks boven aan .. Klaassen wisselt goed met hele matige wedstrijden af dat en Tony nu het het erop aan komt een stuk minder
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 03:18
Klaasen moet ook gewoon 4 wedstrijden brommen net als vilhena en beugelsdijk als je nu hoort dat de knvb deze elleboog niets vind dan kan je ze ook niet meer serieus nemen door die Andere 2 wel te schorsen
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 06:47
Wat een " discussie" hier...... gelukkig hou ik het altijd simpel : ik kijk naar diegene die aan het eind van het seizoen de prijzen omhoog tilt. Conclusie: het enige wat Klaassen al 3 jaar omhoog tilt is zijn vriendin als ie ze op de draaiende wasmachine zet. Op het eind van de rit wordt je afgerekend op de prijzen die je behaald hebt.
Vind ik leuk
Sjaak12 +223
dinsdag 21 maart 2017 om 07:15
Hoop dat je veel slapeloze nachten hebt
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Kater voor Klaassen: 'Ben wel eens lekkerder wakker geworden'