Neymar geeft Engelse topclubs hoop: 'Op een dag wil ik er spelen'

Neymar geeft Engelse topclubs hoop: 'Op een dag wil ik er spelen'

maandag 20 maart 2017 om 23:35

Neymar heeft voorlopig nog een contract tot medio 2021 bij FC Barcelona, maar droomt ervan om ooit nog in de Premier League te spelen. De manier van voetballen in Engeland trekt de Braziliaanse ster wel aan.

Neymar vertelt in gesprek met Sun Sport dat hij niet uitsluit dat een mooie Engelse club hem ooit weg kan halen uit Camp Nou. "De Premier League is een competitie die ik bewonder. Ik hou van de speelstijl en de teams daar. En wie weet, misschien speel ik er op een dag zelf wel. Ja, dat zou ik best willen. Ik heb bewondering voor Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool. Dit zijn de teams die altijd voor de prijzen vechten."

Ook de coaches in Engeland kunnen op lovende woorden rekenen van Neymar. "Er zijn topcoaches aanwezig, zoals Josep Guardiola en José Mourinho. Met hun zou ik nog wel eens samen willen werken. In de Premier League weet je nooit wie er wint of wie er kampioen wordt. Dat is altijd een verrassing."

Plaats een reactie

maandag 20 maart 2017 om 23:47
Die beland nog in China.
Vind ik leuk
United +39423
maandag 20 maart 2017 om 23:49
Voorlopig niet!
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:50
Het is wel een gehaaide kleine geldwolfje:)
Vind ik leuk
United +39423
maandag 20 maart 2017 om 23:56
Ja dat krijg je ervan.
Vind ik leuk
United +39423
maandag 20 maart 2017 om 23:48
Kom maar naar United! Je bent van harte welkom.
Vind ik leuk
maandag 20 maart 2017 om 23:52
Niet onder Mourinho neem ik aan?
Die weet van elk sierpaard een werkpaard te maken.
Vind ik leuk
United +39423
maandag 20 maart 2017 om 23:55
Ja als Mourinho weg is idd.
Vind ik leuk
buddha +4884
dinsdag 21 maart 2017 om 00:01
liverpool en voor de prijzen vechten ??????? das jaren geleden man .honderden miljoenen ingestoken , maar er komt geen ruk uit . ik hoop echt dat ze een echt weer een x mee gaan doen om de prijzen . maar ik moet nog even geduld hebben denk ik . ze kunnen echt van iedereen winnen , maar ook net zo makkelijk van iedereen verliezen .
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 01:33
Liverpool noemen en niet Man City;)
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 03:07
Viel mij ook op. Maar wel Guardiola noemen. Ik zeg City heeft de beste papieren.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 03:28
Eigenlijk heeft Arsenal zulke spelers nodig, niet zozeer Neymar, want Messi, Suarez, Neymar is een gouden trio die nog wat jaartjes bij elkaar blijven, maar het zou leuk zijn als Arsenal weer toppers van dat formaat gaan halen, wel met een andere trainer, Koeman zou perfect zijn, hij heeft zich nu wel bewezen, snapte United totaal niet om na vGaal een nog veel meer ingenomen egocentrische persoon binnen te halen in de naam van Mourinho, zoveel talent nu bij United, maar Mourinho heeft daar nooit mee kunnen werken en ze beter kunnen maken, stuurde De Bruyne, Lukaka weg, Rashford word ook niet door hem op waarde geschat, ze hadden beter Koeman kunnen halen, een beschaafde man, doet gewoon normaal presenteerd zijn club goed, United een van de grootste clubs ter wereld zoniet de grootste, moet na v Gaal nu met Mourinho zich toch schamen al die domme zelfingenomen media optredens, Koeman zou perfect geweest zijn, laat nu ook zien talenten kansen te geven en ze echt beter te maken, hij kan ook met sterren omgaan, hij is zelf een top to top! speler geweest, bij match of the day zeggen ze ook steeds, hehe eindelijk een coach die de volle potentie van Ross Barkley eruit haalt, een moeilijke jongen geen trainer kon hem constant doen laten presteren, Koeman heeft hem hard aangepakt, ging niet vanzelf, maar het is hem gelukt, hij is nu spelverdeler, en maakt de extra's meters die hij voorheen niet constant kon opbrengen.

Koeman top coach! Weg met de Mourinho's van de wereld!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 maart 2017 om 03:30]
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 03:39
Koeman naar Arsenal zou qua voetbalstijl wellicht een wat grote schok teweegbrengen. Frivole voetballers hebben ze genoeg, maar wat slimmer en zakelijker spelen zou best resultaten op kunnen leveren. Daarom lijkt het mij niet verstandig als Arsenal heel hun budget op tafel gooit voor Neymar. Al is dat natuurlijk best een leuke speler :)
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 04:01
Vind dat Koeman Southampton en Everton heerlijk aanvallend heeft doen laten spelen, hij bouwt meer zekerheden in, dat wat Arsenal ook wel kan gebruiken, vaak spelen naief, Sanchez is goed, alleen Walcott, Oxlade-Chamberlain, Iwobi, dat vind ik gewoon geen constante top, veel leuke spelers ja, frivool ja, maar top nee op wat spelers na zoals Ozil, Sanchez, maar voorheen was het een top elftal op elke positie een topper, Wenger kan niet meer zijn team laten spelen als toen, een verandering zou een schok zijn met Koeman, maar wel een positieve schok, naar mn mening;)
Lukaku meenemen, of Lacazette. Neymar is tomuch, maar Kylian Mbappé van Monaco, wat een top talent, zagen we ook in de ChamL
2 van zulke spelers erbij Lukaku, Mbappé dat zou een groot verschil zijn, ik wil weer een top Arsenal zien! Bayern is top, maar 3x met 5-1 achter elkaar tegen ze verliezen, dat zou zelfs Ajax en Psv niet overkomen.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 04:05
Wat Arsenal nodig heeft zijn spelers a la Vieira. Een speler als Tony Adams zou heden ten dage wellicht niet meer kunnen, maar wat heb ik genoten van die man.
Vind ik leuk
dinsdag 21 maart 2017 om 00:07
paar jaar geleden dat liverpool 1 jaar goed mee toy eind. nog met suarez
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +10922
dinsdag 21 maart 2017 om 01:22
"Ik heb bewondering voor Manchester United, Arsenal, Chelsea en Liverpool. Dit zijn de teams die altijd voor de prijzen vechten."

Dat is ook alweer een poos terug Neymar...
Lekker bij City ballen dan =)
Vind ik leuk
FSCeara +2530
dinsdag 21 maart 2017 om 02:18
Die gaat binnen 2 jaar naar City denk ik, Al is Liverpool ook optie aangezien die wel goed voor hun Brazilianen zijn.Is nu al fenomeen en goed al ben ik niet zo kapot van zijn zwanenduiken. maar die kan nog groter gaan worden als Messi en Ronaldo. Ik zie hem wel in het rijtje met Ronaldinho, Maradonna , Cruijf en Beugelsdijk belanden. EN is wel een geldwolf, net als Alves trouwens maar als je ziet waar die gasten hier vandaan komen dan is dat wel te begrijpen. die willen geld bij elkaar krijgen voor hele familie en vrienden. Als je hier niets hebt dan heb je ook echt niets en enige dat je kan redden is god en voetbal
Vind ik leuk
Itsese +1777
dinsdag 21 maart 2017 om 06:53
Mjah de premier league is ook wel erg veranderd sinds 5 jaar geleden, nu kunnen ze het fysiek wel aan. Chelsea, Arsenal, Man city, al die gasten vallen direct bij een klein tikkie en azen continue op een vrije trap, Penal, of zelfs een hoekschop.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Neymar geeft Engelse topclubs hoop: 'Op een dag wil ik er spelen'