Lof uit binnen- en buitenland voor Kuipers: 'Groot applaus voor hem'

Lof uit binnen- en buitenland voor Kuipers: 'Groot applaus voor hem'

woensdag 19 april 2017 om 22:40

Björn Kuipers heeft woensdagavond zijn visitekaartje afgegeven bij FC Barcelona - Juventus. Vrijwel elke beslissing van de Nederlandse arbiter was juist - en dat wordt opgemerkt in binnen- en buitenland.

Lees meer over:JuventusFC Barcelona

Poll

Wat voor kwalificatie geef jij Kuipers?

(5683 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 19 april 2017 om 22:44
Eerlijk is eerlijk, netjes gedaan van Kuipers en een visitekaartje voor Nederland.
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:34
Hij mag van mij ook de volgende wedstrijd fluiten.
Vind ik leuk
Bien +4824
woensdag 19 april 2017 om 22:45
Mijn complimenten hij moet de finale fluiten. In 2014 finale Real Madrid Atletico floot hij ook goed. Ik had er een hard hoofd in dat hij zich zou laten intimideren door de Barca spelers maar integendeel is waar.
Vind ik leuk
Dicky +5096
woensdag 19 april 2017 om 22:45
Heel goed en vooral neutraal gefloten vanavond.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 00:21
Als Juve niet de finale haalt, hoop ik dat hij die mag fuiten maar dat zal wel niet...
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 22:47
Kuipers keurig gefloten.
Mijn complimenten voor het hele "Team Kuipers" !
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 06:24
He ben jij fan van Max Verstappen? Die heeft namelijk nr 33 op z'n wagen ;) En hij is PSVer ;)
Vind ik leuk
Jozef +12655
donderdag 20 april 2017 om 07:12
Zo zie je maar, Max het wonderkind heeft ook gewoon menselijke gebreken...;-)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 07:16
Maar wel een winnaar he ;)
Vind ik leuk
Jozef +12655
donderdag 20 april 2017 om 07:42
Hij wel ja :-)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:30
De PSVers dit jaartje helaas niet. Volgend jaar beter
Vind ik leuk
Jozef +12655
donderdag 20 april 2017 om 16:49
Als ik je een advies mag geven: focus je op Max. Denk dat hij eerder wereldkampioen kan worden dan PSV landskampioen ....;-)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:50
Dat denk je of dat hoop je
Vind ik leuk
Jozef +12655
donderdag 20 april 2017 om 17:00
Ik denk en hoop dat het Max zal lukken, ja.

En ik denk (en hoop) dat PSV voorlopig geen kampioen meer gaat worden. Te weinig aanstormend talent, er gaat te veel vertrekken en de kwalitatieve leegte is moeilijk terug vol te kopen, simpelweg omdat er te veel gevist wordt in de vijver waar PSV dat gewend was om te doen...

[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 17:01]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:23
Voor het geval dat jij het niet wist (denk het niet) dit is een voetbal site !
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
woensdag 19 april 2017 om 22:47
Idd de complimenten voor 'onze' Kuipers.
Bepaald geen thuisfluiter!
Had mss Barca wel een pingeltje kunnen geven voor hands in de laatste minuut.

Maar who cares.... . Juve doorrrrrrrr!;-).
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:05
Huize Ginovanni viert feest met straks de derde helft voor het slapen gaan :D Gefeliciteerd Gino!
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
woensdag 19 april 2017 om 23:10
Reken maar, Florian!;-).
En thnx!

Hopelijk maakt mijn andere club (morgenavond) de feestweek compleet!;-).
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:47
We gaan er voor morgen Gino. Gelijkspelletje denk ik dat het gaat worden 1-1 :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
woensdag 19 april 2017 om 23:51
Desnoods 2-1 verliezen....als we maar die halve finale halen, Florian! ;-).
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:53
Wij zijn Ajax Gino wij horen niet te verliezen :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
woensdag 19 april 2017 om 23:56
Haha...Liever niet , Florian.

Maar het doel heiligt de middelen.
Wat dat betreft ben ik zo berekenend als een (halve) Italiaan;-).
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:58
Respect voor Juventus vanavond ze lieten zich niet gek maken. Net als Kuipers, lekker dat Barca eruit is, hopelijk halve finale tegen Madrid en dan Madrid eruit knikkeren!
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
donderdag 20 april 2017 om 00:01
Zou een droomscenario zijn, Florian!!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 00:03
Madrid komt dan in de hel terecht van Turijn ! Monaco dan Atletico uitschakelen en je hebt een droomfinale Juventus - Monaco :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
donderdag 20 april 2017 om 00:16
Zo is het, man!

En doe dan ook maar gelijk Ajax-Man.U erbij.
Leuke EL finale ook!;-).

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 00:19
Als dat zou kunnen, mocht Ajax de finale halen dan ga ik sowieso met die kleine naar de finale. Zou prachtig zijn wanneer dat gaat gebeuren, Nederland en heel Amsterdam is wel weer toe aan een Nederlandse deelnemer 9 Ajax ) in een finale :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
donderdag 20 april 2017 om 00:44
Dan ga ik met je mee met mijn kleine grote man van alweer 14 jr.
(uiteraard ook Ajacied!), Florian!!;-).
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 00:48
Die afspraak staat, Niels gaat ook mee, gaan we samen dat stadion op de kop zetten en voor eens en voor altijd duidelijk maken WZAWZDW :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
donderdag 20 april 2017 om 00:54
Haha precies!

Verder lijkt het me gewelig om met het 'VP cluppie" zo iets mee te maken! Amstelveen ook mee..;-).

't Zal je gebeuren, zeg!
Ons Ajax in een Europa Cup finale.....;-).

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 00:59
Is ook leuk, zo leer je elkaar ook kennen. En wat is er mooier dan een paar gestoorde VP '' hooligans '' in het stadion te hebben. Maken we een spandoek om reclame te maken voor VP :D
Vind ik leuk
Ginovanni +12885
donderdag 20 april 2017 om 01:03
Ja haha!!!

Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:40
Timmio zoekt jou ;)
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:47
Wanneer ze me zoeken dan ben ik snoeken en wanneer ze me missen dan ben ik vissen.
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:47
Haha ik zei het alleen ff. Hij had je nodig ofzo?
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:48
Geen idee, mijn vrouw heeft me ook wel eens nodig en dan ben ik wel eens '' spoorloos '' :D
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:50
Dan zit je in je vel zeg maar.
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:51
Zolang ik niet gestroopt ben wel :D
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:53
Haha!
Vind ik leuk
Bien +4824
donderdag 20 april 2017 om 00:37
Om als vaderfiguur te fungeren :D
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:43
Haha nou gefeliciteerd dan maar!

On-topic: ik denk dat dit een van zijn beste wedstrijden was! Heel goed gedaan...
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 22:48
Goed gefloten, maar er zaten vanzelfsprekend wel wat foutjes in.
Slinger die Suarez echt op de bon. Wat een grove schwalbe had die...
En de andere kant op zag ik ook best een foutje.

Maar als je dit vergelijkt met scheidsrechters die we gister zagen en vorige rondes, is dit een lust.

De Spanjaarden zullen wel anti-Kuipers zijn inmiddels. Of dat zijn carriere binnen de UEFA goed doet is de vraag.

Vind ik leuk
Ricky +3556
woensdag 19 april 2017 om 22:49
Bravo Kuupke..Je ben de beste ref.
Misschien dat je een promotie verdiend bij de FIFA om die kale kikker te vervangen.
oooh hoe heet die Italiaan alweer?
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 22:52
Colina
Vind ik leuk
Ricky +3556
woensdag 19 april 2017 om 23:02
aah ja..Ik had ook kunnen googlen..maarja...luiheid lol
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:41
Met die enge ogen ;P
Vind ik leuk
Santi +5260
woensdag 19 april 2017 om 22:49
'Recept'
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 22:50
Kuipers heeft nog zo gezegd : ik mot geen pesetas
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:42
Euro's ?
Vind ik leuk
Zooitje +1189
woensdag 19 april 2017 om 22:52
Kuipers floot prima, maar bijna alles is een verademing in vergelijking tot gisteren.
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:00
Als hij nou ook weer eens zo fluit in de eredivisie dan hebben we er weer een keer iets aan.
Vind ik leuk
Starkoo +109
woensdag 19 april 2017 om 23:15
Beste scheidrechter die wie we hebben dan kan het bakkertje uit Haaksbergen nog wat van leren!
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:21
Waar kan ik dat filmpje nog keer vinden heb dat net gemist
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:44
Welk filmpje?
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:22
Björn Kuipers stapt in de voetsporen van de onberispelijke Francisco Lobo.
Vind ik leuk
darmianto +3960
woensdag 19 april 2017 om 23:46
*treedt in de voetsporen
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:30
Goed gefloten! Alle lof uitingen zijn voor hem!
Vind ik leuk
harryp +751
woensdag 19 april 2017 om 23:32
Miste in mijn ogen wel een pingel voor die handsbal aan het eind. Verder puike pot idd!
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:45
Ja die achterste man was even niet aan het opletten.
Vind ik leuk
darmianto +3960
woensdag 19 april 2017 om 23:42
Stel dat Ajax morgen ook nog de halve finale haalt. Straks gaan ze Nederland nog serieus nemen in Europa
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:46
Hmm Europa League VS Champions League? Misschien horen we morgen wel bij de top 8 haha ;)
Vind ik leuk
utreg1971 +1020
woensdag 19 april 2017 om 23:43
Ben 1 van de weinige barca fans denk ik die het terecht vindt dat juve doorgaat..juve was gewoon beter in de 1e wedstrijd.PUNT
Vind ik leuk
United +24982
woensdag 19 april 2017 om 23:47
Klasse!
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:46
Zeker prima onopvallend gefloten zoals een scheids hoort te doen. prima beslissingen en niet als een gek bij elke commentaar geel geven. Gewoon even praten met een speler werkt veel beter en krijg je ook respect door. Ik kan het weten , ik fluit namelijk ook af en toe wedstrijden en rustig praten en niet arrogant dien helpt.
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:46
-
[Reactie gewijzigd op woensdag 19 april 2017 om 23:48]
Vind ik leuk
woensdag 19 april 2017 om 23:55
Arbitrage houdt geen gelijke tred met de ontwikkeling van voetbal. Björn Kuipers stapte vanavond moeiteloos over de imaginaire drempel met een achteloze hinksprong.

[Reactie gewijzigd op woensdag 19 april 2017 om 23:58]
Vind ik leuk
Bien +4824
donderdag 20 april 2017 om 00:39
Mensen zeiden dat het al vast stond en dat de UEFA wilde dat Barca Real finale wordt. Bij deze kan deze onzinnige complot theorie de prullenbak in.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 09:28
De mening van de papegaaiende massa en saaie meelopers uit de grijze primeurmassa zoals jij is uiteraard volstrekt irrelevant.

Het is net zo boeiend als een kind dat met pruillipje voortdurend naar aandacht hengelt over schwalbes om zijn kleutergelijk te willen krijgen.
Vind ik leuk
Bien +4824
donderdag 20 april 2017 om 13:34
Oke!
Vind ik leuk
Hoogeveen +1727
donderdag 20 april 2017 om 05:02
Vraag me serieus af waarom hij internationaal prima fluit maar in de Eredivisie (in mijn ogen) een stuk minder.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 06:23
Goede partij gefloten en niet geluisterd naar huilebalkjes
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 07:19
Eindelijk hebben we eens kunnen zijn wat voor nare enge mannetjes die spelers van Barca zijn als een wedstrijd eerlijk gefloten wordt.

Volgens mij zijn ze een beetje gewend aan dat veel beslissingen in hun voordeel uitvallen. Engnekken met de vallende ziekte.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 07:42
Als Kuipers die finale niet krijgt is er zelfs op dat niveau diepe corruptie.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 09:53
En komend weekend weer voor elk flauwekulletje fluiten, want KNVB hanteert sissy rules.
Vind ik leuk
gs +157
donderdag 20 april 2017 om 10:00
zat nogal een keer mis met fluiten
Vind ik leuk
Cappie +3253