Buitenspel: Ajax-fan draait volledig door in hotelkamer voor duel met Schalke

Buitenspel: Ajax-fan draait volledig door in hotelkamer voor duel met Schalke

donderdag 20 april 2017 om 16:28

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Ajax-fan draait door
In Gelsenkirchen is in de nacht van woensdag op donderdag een Ajax-supporter opgepakt. Hij ging door het lint in zijn hotelkamer, gooide vuurwerk uit het raam, spoot een brandblusser leeg en gooide deze vervolgens op straat. Ajax trapt donderdagavond om 21.05 uur af tegen Schalke. De fan is daar waarschijnlijk niet bij.

Fans helpen Dordrecht
Bij FC Dordrecht werd donderdag besloten getraind, maar de nummer negentien van de Jupiler League ontbeert de middelen om het complex hermetisch af te sluiten. Daarom hielpen een handvol supporters met oude parasols en vlaggen.

Redan showt geld
Vier weken geleden werd bekend dat Daishawn Redan vertrekt bij Ajax. De Amsterdammers wilde het supertalent een profcontract voorleggen, maar Redan kiest voor een buitenlands avontuur. Inmiddels lijkt het geld al binnen te stromen, getuige deze foto met zijn zusje.

Tete en De Vrij kopen huis
Kenny Tete heeft een nieuw optrekje in Amsterdam. De 21-jarige rechtsback van Ajax kocht volgens Bekendeburen.nl een 'waanzinnig penthouse' voor 1.255.000 euro, met uitzicht op het Olympisch Stadion in Amsterdam. Ook Stefan de Vrij begaf zich op de Nederlandse huizenmarkt. De verdediger van SS Lazio kocht voor 562.000 euro een appartement in Rotterdam.

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 10:53
Welja, je kan niet jong genoeg beginnen om kinderen te leren dat de wereld alleen maar uit geld en macht bestaat. Ik schrijf dit niet omdat het nu toevallig over het zusje van een Ajax speler gaat.
Vind ik leuk
chicken +2231
donderdag 20 april 2017 om 10:57
Weet je meteen wat ze in huize Redan echt belangrijk vinden..
Vind ik leuk
2cents +20229
donderdag 20 april 2017 om 11:14
Veel van die jochies identificeren zichzelf met de figuren die in rapvideos pronken met grote auto's, geld en vrouwen.

Totaal triest om met 16 dit soort foto's naar buiten te brengen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:21
Ja dat klopt. ik snap ook helemaal niet wat de jeugd in een paar donkere mannen met een iIQ onder de 50 zien. Ach tegenwoordig leef je toch in een wereld waar door middel van sociale media iedereen maar wilt opscheppen over hoe geweldig hun leven of hoe dik hun kont wel niet is.
Vind ik leuk
Zippy +1288
donderdag 20 april 2017 om 11:30
............ laat dit gezegd zijn door een man met een IQ van onder de 12.
Vind ik leuk
ihvmmdk +545
donderdag 20 april 2017 om 12:55
Wauw.
Vind ik leuk
chicken +2231
donderdag 20 april 2017 om 11:36
Durfde het niet te zeggen. Gelukkig doe jij het. Carrière is geslaagd als ze geld hebben, goud en dikke auto's. Zal me niks verbazen als de focus nog maar voor een klein deel bij het voetbal ligt. En hierom moet ajax dat soort gasten uit de selectie weten. Op de club hoort over voetbal gesproken te worden en vraag me af of deze mensen dat doen.eerder over geld vrouwen en auto's..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:14
Net als in de rest van de wereld.....

Boter op je hoofd!
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 10:59
Gek toch dat je dit soort foto's nooit van een Stefan de Vrij, een Sven van Beek ziet of zag.
En ik zeg dat niet omdat dat Feyenoorders zijn.

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:04
Drenthe...
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 11:06
Ligt in Noord-Nederland.
Bij je in de buurt zelfs.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:03
Hij noemt ze denk ik omdat het wat meer boerenknapen zijn. Vooral de vrij dan. Van beek is ook een beetje een wannabe rapper.
Vind ik leuk
666 +1807
donderdag 20 april 2017 om 12:20
Nogal duidelijk dat jij totaal niet begrijpt wat hij bedoeld......
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:52
Hij bedoelt Royston Drenthe. Maar of iemand blank is of gekleurd maakt toch niet uit...
Vind ik leuk
666 +1807
donderdag 20 april 2017 om 13:56
Frietbakker noemt drenthe omdat het een ex Feyenoorder is.
Niet meer en niet minder.

Echter gaat het DubRtd helemaal niet om het feit welke club zo iemand speelt.
Had ons frietbakkertje niet helemaal begrepen.
Als hij het had begrepen dan had hij op zijn minst een blanke Feyenoorder moeten noemen.
Vind ik leuk
chicken +2231
donderdag 20 april 2017 om 11:05
Doekoe jonguh...Doekoe
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:26
trouwens, wie heeft er in vredesnaam zoveel geld thuis cash liggen?
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 11:43
Nou... die paar keer dat ik ergens over de vloer kwam waar er zoveel cash geld in huis was, werd dat geld niet verdiend met bordenwassen of achter de kassa bij Appie zitten.


Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:38
idd, en dit geld heeft ook niets te maken met voetbal of rappen of welke andere legale hobby (baan) dan ook...

Vooral de manier van bundelen valt op, tijdens de opleiding die ik heb genoten heb ik geleerd dat deze manier van bundelen niet met legale handelingen te maken heeft.

Maar eens op zolder gaan kijken.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 12:39]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:17
Het ging toch om een appartement.....

Volgens mij heb je dan geen zolder.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:39
......
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:46]
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 12:44
Ja... dat zei je al om 12.38
:D
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 15:10
Waarom is iedereen zo boos?
Misschien werkt dat zusje wel bij een bank en is ze bankdirecteur?! Gezien de domheid van directeuren kan het best zijn dat ze dachten een kind van 3 kan dit beter?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 04:20
Ja precies. Grote kans dat die zus bankdirecteur is :)
Vind ik leuk
Cookee +1368
vrijdag 21 april 2017 om 13:51
Ze leidt de investeringsbank.. maar ze moet elke dag dutjes doen en op 't potje en aan de tiet... dus daarom komt er geen poen van die investeringsbank.
Mooi dat wij dit zo even oplossen Pinoy ... kan Nederland weer door met belangrijke zaken nietwaar? :)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:16
Hahahahha!

Handel in mobieltjes?!
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 13:40
Nou... handel waarbij de belastingdienst in 100% van de gevallen werd overgeslagen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:42
Ah.... zoldergewassen!
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:55
Wit goed ;)
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 13:58
Hoeft niet per se die rommel te zijn.
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 14:01
Haha nee oke maar hoe dan ook het zijn illegale praktijken toch? ;p
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 15:00
Bij 1 wel.Maar dat is omdat de nederlandse staat een monopolie op gokken er op na houdt omdat dat zogenaamd goed is voor "de mensen" als zij het regelen.
Ja... me reet.

De ander niet zo zeer. Behoudens dan het feit dat de belastingdienst zijn beurt over moest slaan.
Maar de handelswaar op zich, was niks illegaals aan
Maar je, hoe hou je het makkelijkst de belastingdienst in het ongewisse? Door alleen met cash te werken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:08
Vuurwerk!
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:53
Als alles straks digitaal is en het internet uitvalt? haha
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 14:51
Deed Elia dit niet? Denk niet dat het iets met de club te maken heeft. Waanzin, in de tijd dat het Nederlandsch voetbal niks voorstelt, dat dan een wisselspeler zoveel geld binnenhaalt.
Misschien moeten we de betaling ook aanpassen bij de Fifa-ranking?
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 14:54
Ben je niet in de war met Promes?
Waarbij ik niet wil zeggen dat Elia er niet toe in staat zou zijn maar van die kan ik me zoiets niet herinneren.
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 14:59
Ja zou heel goed kunnen, dom van mij, als ik zoiets zet moet ik wel zeker weten. Sorry Elia! Punt is, spelers zouden eens moeten nadenken voor ze twitteren. Dit kan bedoeld zijn voor je maatjes, maar kan ook de wereld overgaan he?

Die gastjes hebben allemaal zo'n attitude vanuit de Rap... ik vind dat zo sneu, ze zetten zich neer als een randdebiel. Feijenoord is toch meer van 'doe maar normaal'. Dat is ook mijn motto.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:05]
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 15:02

Geldt niet alleen voor die lui.
Geldt voor iedereen.
Je hele hebben en houden op het internet gooien.... het is gewoon niet slim.

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:58
Dan heb je de parkeeractie van Sven van Beek in zijn roze Range Rover gemist?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:34
Ik ben het helemaal met je eens. Schandalig (en mijn clubvoorkeur ken je denk ik wel)
Vind ik leuk
Bien +880
donderdag 20 april 2017 om 16:47
Weer sta je bovenaan.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:03
Ja daar draait het bij iedereen om, dusja jong geleerd is oud gedaan.
Vind ik leuk
poklane +900
donderdag 20 april 2017 om 11:05
Die Redan zal binnenkort in een interview wel zeggen dat hij Ajax heeft verlaten voor de sportieve uitdaging, niet voor het geld.
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 15:18
En dan werkt Ajax nog met een salarisplafond, stel je voor hoeveel het zou zijn bij andere clubs. Bah, lullig als je supporter van zo'n club bent, dan voel je in de zak gescheten.
Vind ik leuk
stranger +1391
donderdag 20 april 2017 om 16:55
Of dat ze geen goed plan hadden en die Engelse club wel
Vind ik leuk
Dee79 +529
donderdag 20 april 2017 om 11:09
Mag je het nodig hebben voor medicijnen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:22
Wat een kneus. ben blij dat we van deze knaap af zijn
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:24
Ik durf te wedden dat we hier nooit meer iets van horen
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:32
Je hebt gelijk.
Vind ik leuk
Foebele +16085
donderdag 20 april 2017 om 13:02
Ben je dan een potje sneu om zo'n foto van je kind te maken. Beter dat zo'n speler weg gaat, mentaal ben je gewoon niet geschikt voor topsport als je dit soort onzin uithaalt.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:55
Is bijna hetzelfde als die narcistische klojo van Madrid met zijn zoontje en die snelle sportwagens. Bah....

Maar het zegt natuurlijk niets over de sportmentaliteit van Ronaldo en/of Redan, maar alles over hun wereldbeeld en/of smaak.
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:57
Ronaldo heeft alle recht om zo te doen. Deze man niet.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:02
Waarom zou de een het wel mogen en de ander niet?!?!

Bovendien, we mogen er wat van vinden en denken, maar waar bemoeien we ons mee als we een ander iets gaan opleggen waar we zelf helemaal niks mee te maken hebben!
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 14:05
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik bedoelde meer het vergelijken met een auto dan dat je zo geld moet showen. Maar verder is het een mening.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:07
Maakt toch geen verschil.... is allebei protserigheid.

Maar dat is ook maar een mening ;-))
Vind ik leuk
Foebele +16085
donderdag 20 april 2017 om 14:14
Ronaldo is de uitzondering die de regel bevestigd.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:14
Ronaldo is een latente homo..... en een enorme eikel bovendien.

Dat laatste is alleen maar een mening.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:14]
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:56
Zusje...
Vind ik leuk
Sigma +314
donderdag 20 april 2017 om 13:08
Het land waar hij nu voetbalt doet niet aan bankzaken...maar zoals vroeger elke vrijdag 17:00 in de rij staan om je loonzakje (bruine enveloppe) te halen.
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 13:40
Lekker cashen in huize Redan. Stoere foto's.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:34
Zo'n foto kan ik ook wel morgen maken als ik weer thuis ben... dat is niks... wij hebben dat geld ook wel thuis liggen van de opbrengsten van de marktkramen... :p
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 16:36
Alleen loop jij er niet mee te koop :P
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:30
Het is ook niet van mij maar van mn pa.... als ik het had was ik wel een weekje of 2 naar een tropisch eiland vertrokken om te chillen voor vakantie... :p
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 17:37
Haha precies!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:39
Lol
Vind ik leuk
Hyena +10822
donderdag 20 april 2017 om 16:40
Maar meneer zal vast niet vanwege het geld gaan vertrekken..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:43
nee dat geloof ik ook niet. Ik denk dat ajax geen duidelijk plan had. En dat hebben die buitenlandse clubs altijd wel op de plank liggen.
Vind ik leuk
United +9573
donderdag 20 april 2017 om 17:38
Met veel geld.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:43
Die Ajax-fan is zeker gek geworden, zal wel lekker door gesnoven zijn.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:50
Bluspoeder doet gekke dingen met je
Vind ik leuk
J Kiprich +2993
donderdag 20 april 2017 om 16:54
Dat kan niet hè!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:50
Walgelijk zo'n foto met al dat geld.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:52
Ajax fan door het lint? Hij is vast niet de enige die niet spoort ;)
Vind ik leuk
J Kiprich +2993
donderdag 20 april 2017 om 16:58
Stemmingmakerij, wat moet je anders met zo'n brandblusser als ie leeg is....