Buitenspel: Ajax-fan draait volledig door in hotelkamer voor duel met Schalke

    Buitenspel: Ajax-fan draait volledig door in hotelkamer voor duel met Schalke

    donderdag 20 april 2017 om 16:28

    Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

    Ajax-fan draait door
    In Gelsenkirchen is in de nacht van woensdag op donderdag een Ajax-supporter opgepakt. Hij ging door het lint in zijn hotelkamer, gooide vuurwerk uit het raam, spoot een brandblusser leeg en gooide deze vervolgens op straat. Ajax trapt donderdagavond om 21.05 uur af tegen Schalke. De fan is daar waarschijnlijk niet bij.

    Fans helpen Dordrecht
    Bij FC Dordrecht werd donderdag besloten getraind, maar de nummer negentien van de Jupiler League ontbeert de middelen om het complex hermetisch af te sluiten. Daarom hielpen een handvol supporters met oude parasols en vlaggen.

    Redan showt geld
    Vier weken geleden werd bekend dat Daishawn Redan vertrekt bij Ajax. De Amsterdammers wilde het supertalent een profcontract voorleggen, maar Redan kiest voor een buitenlands avontuur. Inmiddels lijkt het geld al binnen te stromen, getuige deze foto met zijn zusje.

    Tete en De Vrij kopen huis
    Kenny Tete heeft een nieuw optrekje in Amsterdam. De 21-jarige rechtsback van Ajax kocht volgens Bekendeburen.nl een 'waanzinnig penthouse' voor 1.255.000 euro, met uitzicht op het Olympisch Stadion in Amsterdam. Ook Stefan de Vrij begaf zich op de Nederlandse huizenmarkt. De verdediger van SS Lazio kocht voor 562.000 euro een appartement in Rotterdam.

    Plaats een reactie

    poklane +4177
    donderdag 20 april 2017 om 11:05
    Die Redan zal binnenkort in een interview wel zeggen dat hij Ajax heeft verlaten voor de sportieve uitdaging, niet voor het geld.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    donderdag 20 april 2017 om 15:18
    En dan werkt Ajax nog met een salarisplafond, stel je voor hoeveel het zou zijn bij andere clubs. Bah, lullig als je supporter van zo'n club bent, dan voel je in de zak gescheten.
    Vind ik leuk
    Dee79 +2245
    donderdag 20 april 2017 om 11:09
    Mag je het nodig hebben voor medicijnen.
    Vind ik leuk
    James655 +636
    donderdag 20 april 2017 om 11:32
    Je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +46207
    donderdag 20 april 2017 om 13:02
    Ben je dan een potje sneu om zo'n foto van je kind te maken. Beter dat zo'n speler weg gaat, mentaal ben je gewoon niet geschikt voor topsport als je dit soort onzin uithaalt.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25618
    donderdag 20 april 2017 om 13:55
    Is bijna hetzelfde als die narcistische klojo van Madrid met zijn zoontje en die snelle sportwagens. Bah....

    Maar het zegt natuurlijk niets over de sportmentaliteit van Ronaldo en/of Redan, maar alles over hun wereldbeeld en/of smaak.
    Vind ik leuk
    United +38660
    donderdag 20 april 2017 om 13:57
    Ronaldo heeft alle recht om zo te doen. Deze man niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25618
    donderdag 20 april 2017 om 14:02
    Waarom zou de een het wel mogen en de ander niet?!?!

    Bovendien, we mogen er wat van vinden en denken, maar waar bemoeien we ons mee als we een ander iets gaan opleggen waar we zelf helemaal niks mee te maken hebben!
    Vind ik leuk
    United +38660
    donderdag 20 april 2017 om 14:05
    Ja daar heb je gelijk in. Maar ik bedoelde meer het vergelijken met een auto dan dat je zo geld moet showen. Maar verder is het een mening.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25618
    donderdag 20 april 2017 om 14:07
    Maakt toch geen verschil.... is allebei protserigheid.

    Maar dat is ook maar een mening ;-))
    Vind ik leuk
    Foebele +46207
    donderdag 20 april 2017 om 14:14
    Ronaldo is de uitzondering die de regel bevestigd.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25618
    donderdag 20 april 2017 om 15:14
    Ronaldo is een latente homo..... en een enorme eikel bovendien.

    Dat laatste is alleen maar een mening.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    United +38660
    donderdag 20 april 2017 om 13:56
    Zusje...
    Vind ik leuk
    Sigma +1733
    donderdag 20 april 2017 om 13:08
    Het land waar hij nu voetbalt doet niet aan bankzaken...maar zoals vroeger elke vrijdag 17:00 in de rij staan om je loonzakje (bruine enveloppe) te halen.
    Vind ik leuk
    United +38660
    donderdag 20 april 2017 om 13:40
    Lekker cashen in huize Redan. Stoere foto's.
    Vind ik leuk
    Hyena +26831
    donderdag 20 april 2017 om 16:40
    Maar meneer zal vast niet vanwege het geld gaan vertrekken..
    Vind ik leuk
    Connie Veren +4483
    donderdag 20 april 2017 om 16:43
    nee dat geloof ik ook niet. Ik denk dat ajax geen duidelijk plan had. En dat hebben die buitenlandse clubs altijd wel op de plank liggen.
    Vind ik leuk
    United +38660
    donderdag 20 april 2017 om 17:38
    Met veel geld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78277
    donderdag 20 april 2017 om 16:43
    Die Ajax-fan is zeker gek geworden, zal wel lekker door gesnoven zijn.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    donderdag 20 april 2017 om 16:50
    Bluspoeder doet gekke dingen met je
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13032
    donderdag 20 april 2017 om 16:54
    Dat kan niet hè!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18209
    donderdag 20 april 2017 om 16:50
    Walgelijk zo'n foto met al dat geld.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 april 2017 om 16:52
    Ajax fan door het lint? Hij is vast niet de enige die niet spoort ;)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +13032
    donderdag 20 april 2017 om 16:58
    Stemmingmakerij, wat moet je anders met zo'n brandblusser als ie leeg is....