VP-voetbalkantine: 'Schalke is te zwak om Ajax nog in de problemen te brengen'

VP-voetbalkantine: 'Schalke is te zwak om Ajax nog in de problemen te brengen'

donderdag 20 april 2017 om 17:00

De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

Om de discussie op gang te helpen, geven wij gedurende de dag een aantal stellingen waarover gediscussieerd kan worden.

Stelling 1: 'Björn Kuipers moet de Champions League-finale krijgen van de UEFA'
Stelling 2: 'Peter Bosz heeft gelijk om Traoré de voorkeur boven Dolberg te geven'
Stelling 3: 'Schalke 04 is te zwak om Ajax nog in de problemen te brengen'

Heb je een idee waarmee deze rubriek verbeterd kan worden? Elke suggestie is welkom, van suggesties voor stellingen tot concrete tips voor de verdere invulling. Drop je ideeën daarom gerust in het reactiesysteem!

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 11:04
Dat ligt eraan als Real Madrid erin staat heb ik toch liever Kassai
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:06
Moet vind ik een groot woord maar er zou wel over nagedacht moeten worden. Presteert europees altijd erg goed.
Vind ik leuk
DubRtd +9298
donderdag 20 april 2017 om 11:08
Hij heeft hem al gehad.
Zal hem niet weer krijgen
Vind ik leuk
Vak-DD +5494
donderdag 20 april 2017 om 11:22
Eerst maar eens wachten hoe hij dit weekend in Nederland fluit.
Vind ik leuk
Hansdeg +139
donderdag 20 april 2017 om 11:29
Laat die Kuipers eerst in de eredivisie maar is 2wedstrijden goed fluiten.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:09
Of 1 keer een wedstrijd van Feyenoord....
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:22
Leer jij eerst maar 'is' een fatsoenlijke zin schrijven
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:38
'Björn Kuipers moet de Champions League-finale krijgen van de UEFA'

In mijn optiek zijn er maar een paar goede scheidsrechters momenteel die de finale zouden kunnen krijgen:

Kuipers
Clattenburg
Rizzoli
Çakır
Skomina

Normaliter hoort Kassai hier ook bij maar we weten allemaal waarom nu niet.

1 van bovenstaande zal de CL finale krijgen. Kuipers maakt na zijn optreden van gisteren een prima kans denk ik.

Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:48
Onzin ! Zo een topper is Kuipers niet. Wie herinnert zich niet de blunders die Kuipers in de wedstrijd PSV - Feyenoord uit 2014 ? Of de blunders die hij in de wedstrijd tussen Kroatie en Spanje maakte ? Neen, als een scheidsrechter voor de finale in aanmerking komt dan is het wel de Turkse scheidsrechter Cakir en niemand anders !
Nou ja, alleen als Erdogan geen Fatwa over hem afroept "-)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:06
Stelling 2: Traore in uitstekende vorm in de spits en Dolberg net terug van een blessure. Traore basis en Dolberg achter hand. Lijkt me goed en luxe.
Vind ik leuk
Zeus +3575
donderdag 20 april 2017 om 14:08
De winnende coach heeft altijd gelijk.
Vind ik leuk
derksen +5063
donderdag 20 april 2017 om 17:10
Heb samenvatting van schalke afgelopen weekend gezien
Kan niet voorstellen dat ajax verlies
Maar blijft voetbal
Laten we hopen voor Nederlands voetbal dat ajax gewoon weer wint
En ook voor alle supporters natuurlijk..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:17
je weet het nooit met duitse clubs. als ze snel op 1 - 0 komen weet je het nooit

als ajax scoort denk ik wel dat het over en uit is.

maar het blijft lastig ondanks wat ze allmeaal zegggen
Vind ik leuk
Bien +5961
donderdag 20 april 2017 om 17:37
Het blijven Duitsers. Daarom ook waarom ik ondanks dat Real aar won er nog niet gerust op was. Duitsers blijven Duitsers komen altijd terug en geven never nooit op.
Vind ik leuk
buddha +3334
donderdag 20 april 2017 om 17:56
zijn toch duitsers he .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VP-voetbalkantine: 'Schalke is te zwak om Ajax nog in de problemen te brengen'