Boulahrouz wil weer voetballen: Indonesië, China, India of misschien Japan

Boulahrouz wil weer voetballen: "Indonesië, China, India of misschien Japan"

donderdag 20 april 2017 om 11:44

Khalid Boulahrouz overweegt een terugkeer als profvoetballer. Na het seizoen 2015/2016 zette beëindigde hij zijn carrière bij Feyenoord, maar dat blijkt niet definitief.

"Ik ben nooit echt gestopt", zegt Boulahrouz in Jepara, waar hij een bezoek brengt aan de Indonesische supportersvereniging van Oranje. "Ik ben altijd op zoek geweest naar een nieuwe uitdaging. Die zijn kunnen liggen in Indonesië, China, India of misschien Japan."

De Kannibaal reageert daarmee op een vraag uit het publiek of hij het ziet zitten om aan de slag te gaan in de Indonesische competitie, waar meer 'gestopte' voetballers in de herfst van hun carrière nog een financieel graantje meepikken. Boulahrouz sluit een terugkeer niet uit.

"Maar misschien ben ik ook al met pensioen. Als er een kans komt om weer te gaan voetballen, zou dat geweldig zijn", besluit de 35-jarige verdediger, die voor achtereenvolgens RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea, Sevilla, VfB Stuttgart, Sporting Portugal, Bröndby en Feyenoord speelde.

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 11:48
Jeetje wat een nieuws, die Boulahrouz is bijna net zo oud als ik.....;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:12
niet doen boula, niet doen!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:14
jij moet alleen wel even de 35 omdraaien
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:15
Dan haal ik het nog niet......;)
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 14:34
Plak er een 1 bij op en draai het dan om.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:35
Ssssssst.......
Vind ik leuk
DubRtd +2975
donderdag 20 april 2017 om 11:50
Altijd al een zwak voor hem gehad sinds Nederland - Portugal in 2006.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:41
Ronaldo wordt s'nachts soms nog wakker van hem
Vind ik leuk
Strijp +2250
donderdag 20 april 2017 om 11:51
Op naar Helmond Sport..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:54
Ik weet niet wat er te doen is bij Helmond Sport vandaag, maar ik wens je een fijne dag.
Vind ik leuk
Strijp +2250
donderdag 20 april 2017 om 13:45
Presentatie van boulahrouz
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 11:56
Zat meer aan agovv te denken. Ooh wacht ....
Vind ik leuk
Johan_D +1224
donderdag 20 april 2017 om 12:01
Nog een paar jaartjes Feyenoord ...
Vind ik leuk
666 +1807
donderdag 20 april 2017 om 12:07
Erwin kan altijd goede mensen gebruiken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:22
FC Baghdad misschien ? Ze verwachten veel vuurwerk van hem.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 12:35
Gescheiden zijn kost geld Khalid, begrijp dat hij weer moet werken.
Vind ik leuk
Zeus +2282
donderdag 20 april 2017 om 12:49
Ah, het welbekende zwarte gat!
Vind ik leuk
Foebele +16085
donderdag 20 april 2017 om 12:51
Bel ff Raffie, die kan je vast wat tips geven over hoe je een contract in de wacht sleept, terwijl je bij lange na niet fit genoeg bent om nog op het hoogste niveau actief te zijn.
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 13:30
Waarom niet Cambuur of als je dat niveau niet meer aankan PSV !?
Bij Feijenoord werd er meteen negatief over hem gedaan, begreep ik niet goed, soms heb je in dit land meteen een stigma en dat raak je niet meer kwijt. Kom maar naar Leeuwarden Boula... het is een warm bad.
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 14:34
Nog even lekker cashen in Azie.
Vind ik leuk
Redondo +898
vrijdag 21 april 2017 om 07:03
Onzin dit artikel VP.
Niet alles over nemen wat wordt geschreven, check je bronnen eerst.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Boulahrouz wil weer voetballen: "Indonesië, China, India of misschien Japan"