PSV-vertrek niet uitgesloten: 'Als er clubs komen, moet ik er klaar voor zijn'

PSV-vertrek niet uitgesloten: 'Als er clubs komen, moet ik er klaar voor zijn'

donderdag 20 april 2017 om 13:43

Hectór Moreno sluit een vertrek bij PSV niet uit. De verdediger van de Eindhovenaren geeft aan open te staan voor aanbiedingen van andere clubs.

"Ik weet nog niet hoe de toekomst eruit ziet", zegt de Mexicaan bij PSV TV. "Ik probeer hier nu van iedere dag te genieten. Waar ik nu woon is heerlijk. Ik weet dus niet welke clubs er voorbij komen. Daar wil ik ook niet mee bezig zijn. Als er aanbiedingen komen moet ik er klaar voor zijn. Zo niet, dan geniet ik hier nog volop."

Dat Moreno het naar zijn zin heeft bij PSV, benadrukte hij bij PSV TV al eerder. "Het leukst aan spelen bij PSV is dat we iedere twee weken in een vol Philips Stadion spelen. Dat is geweldig, er hangt altijd een geweldige sfeer. Daarom wil ik daar altijd graag spelen. Het is geweldig, helemaal als we winnen natuurlijk."

Poll

Is Moreno klaar voor een nieuwe stap?

(244 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 13:44
Hasta la vista!
Vind ik leuk
Ginovanni +10610
donderdag 20 april 2017 om 14:41
I'll be not back!;-).
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:28
Get down!!
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:28
Baby!
Vind ik leuk
Strijp +2250
donderdag 20 april 2017 om 13:46
Ik denk dat psv alle spelers die aan andere clubs denken maar gewoon moet laten gaan voor het juiste bedrag.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:48
Het is maar goed dat jij niet de technische man bent van PSV
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:48
Het is maar goed dat jij niet de technische man bent van PSV
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:49
Het is maar goed dat jij niet de technische man bent van PSV
Vind ik leuk
Strijp +2250
donderdag 20 april 2017 om 14:23
Wat heb je aan spelers die niet strijden voor PSV omdat het PSV is maar alleen gemotiveerd zijn om in de CL wat te laten zien. Doe mij maar Jorrit Hendrix types.
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:30
Je kan het ook anders opvatten zoals jij het zei :P Iedere speler van PSV denkt wel aan een stap hogerop. Maar juist de ongemotiveerde zoals je zegt die moet je laten gaan ;P
Vind ik leuk
oke dan +1826
donderdag 20 april 2017 om 13:50
Dan houden ze niet veel spelers over.
Vind ik leuk
Strijp +2250
donderdag 20 april 2017 om 14:24
Dat houden we komende zomer ook niet
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:47
Toch hoop ik dat El Tractor nog een seizoen bij ons blijft, samen met Sanches en Boteghin de beste verdediger uit de eredivisie
Vind ik leuk
HJR +1577
donderdag 20 april 2017 om 14:12
Wordt hij El Tractor genoemd omdat hij constant de ´shit´ op moet lossen in de verdediging?
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:31
Eerder El Tank
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 13:49
Wacht laten we er nog een keer het " Moreno staat open" topic in knallen....
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:32
Gaat het een keer over je clubje is het ook niet goed.
Vind ik leuk
Bien +879
donderdag 20 april 2017 om 13:49
Als er een iemand niet weg moet dan is hij het wel. Een van de weinige die over het heel seizoen een voldoende scoort.
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:32
Die wil elke Nederlandse club wel in zijn team hebben :)
Vind ik leuk
Laliga +36
donderdag 20 april 2017 om 13:51
lekker laten gaan en opnieuw beginne met jonge gaste die voor 100 procent wille gaan voor hun kans bij psv , en niet zoals de halve selectie bezig zijn met een transfer afdwingen of bij hun club waardoor ze verhuurd zijn . zou ook larsson halen , mischien st juste ? is niet heel constant nog , maar kan denk ik wel de stappen maken naar de top 3
Vind ik leuk
ruuddevil +1818
donderdag 20 april 2017 om 14:00
Iedereen die bezig is met andere clubs: opsodemieteren. Dit is precies waarom we een kutseizoen hebben gedraaid.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 14:10
een van de weinige steunpilaren bij dit PSV

zou hem proberen nog een jaartje te houden. want zoveel krijg je niet meer voor deze speler
Vind ik leuk
Korm +11180
donderdag 20 april 2017 om 14:40
alleen als hij gemotiveerd is..
Vind ik leuk
Cookee +1368
donderdag 20 april 2017 om 14:39
Interviews met spelers zijn niet meer een feest voor supporters. Maar een kans voor spelers om te roepen dat ze weg willen.
Heerlijk die loyaliteit die zij via het supporters-medium uitten.
Snappen ze niet dat dit niet fijn om te horen is?
Wat zijn het ook egoisten allemaal die voetballers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 14:40]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:00
100 miljoen niets minder
Vind ik leuk
United +9572
donderdag 20 april 2017 om 15:28
Die is aan het einde van het seizoen vertrokken!
Vind ik leuk
gs +22
donderdag 20 april 2017 om 19:10
mooi laten gaan matige speler gaan er 13 van in een dozijn
Vind ik leuk