Eredivisie heeft nieuwe hoofdsponsor te pakken: 'Bieden we onze klanten nu al'

Eredivisie heeft nieuwe hoofdsponsor te pakken: 'Bieden we onze klanten nu al'

donderdag 20 april 2017 om 14:40

Per komend seizoen is KPN de nieuwe hoofdsponsor van de Eredivisie. Het bedrijf was al sinds 2014 een official partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie, maar die samenwerking wordt nu uitgebreid.

De Eredivisie krijgt niet de naam van KPN, maar de hoofdsponsor zal in alle stadions en tv-uitzendingen prominent zichtbaar gaan zijn rond het voetbal in de Eredivisie. "We zijn enorm trots dat we vanaf aankomend seizoen hoofdsponsor zijn van de Eredivisie", laat Frank van der Post, Chief Commercial Officer bij KPN weten aan FOX Sports.

Van der Post is in zijn nopjes met het grote nieuws. "We bieden onze klanten nu al het Eredivisie-voetbal via FOX Sports Eredivisie en de Goal Alert app en na de afgelopen drie jaren als Official Partner verbonden te zijn geweest, kijken wij er naar uit om het samenwerkingsverband met Eredivisie verder invulling te geven."

Naast KPN is ook de VriendenLoterij hoofdsponsor van de Eredivisie. Die was er al en KPN komt daar nu dus bij. KPN was van 1990 tot 2002 ook al hoofdsponsor van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie.
 

Plaats een reactie

Senna +5633
donderdag 20 april 2017 om 14:46
Als het net zo belabberd is als jullie producten .
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:12
Of je spreekt uit eigen ervaringen uit het verleden waardoor ik je agressie jegens KPN nu niet begrijp, of ik begrijp niet waarom je niet gewoon overstapt. In ieder geval niet een heel slim commentaar.
Vind ik leuk
Senna +5633
donderdag 20 april 2017 om 16:20
Als je het niet begrijpt heb dan ook geen oordeel.
En zo agressief is het nu ook weer niet.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:36
Zal ik dat zelf even bepalen vrolijke vriend?
Vind ik leuk
Senna +5633
donderdag 20 april 2017 om 20:13
Oh een klein Erdoganetje. die begrijpt het ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 21:14
Waar heb je dat gelezen en vandaan gekopieerd? Als je niet op een redelijke manier een discussie kan voeren, ga dan alsjeblieft nog even terug naar school.
Vind ik leuk
Senna +5633
donderdag 20 april 2017 om 23:16
Dat is wel mogelijk maar wel met iemand die niet zomaar conclusies trek op basis van niets.En dan ook nog eens niet begrijpt waar het over gaat..
Vind ik leuk
inimini +1455
donderdag 20 april 2017 om 15:19
Nu al jaren KPN en is prima en als je alles onderbrengt bij KPN betaal je ook niet meer dan bij de andere providers.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:58
jij trapt er goed in;)
Vind ik leuk
palko +1631
donderdag 20 april 2017 om 15:30
@Senna, ik ben een tijdje geleden juist vanwege het belabberde serviceniveau van het door Amerikaanse geldschieters overeind gehouden Ziggo overgestapt naar KPN. En heb gelijk al mijn telecomproducten bij hen ondergebracht. Zodat ik eigenlijk voor niks naar de wedstrijden uit de Eredivisie kijk. En de wedstrijden dan uit de buitenlandse competities? Laat ik nou daar totaal niet meer in geïnteresseerd zijn?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:36]
Vind ik leuk
palko +1631
donderdag 20 april 2017 om 15:39
..
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:55]
Vind ik leuk
Zeus +3519
donderdag 20 april 2017 om 15:09
Hmm hoofdsponsor én een sportkanaal.. beginnen nu redelijk een monopolie aan het opzetten bij KPN.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:10
Dat wordt leuk straks in de Arena. Zowel Ziggo als KPN prominent aanwezig in het stadion. Dan mag je als supporters zelf kiezen welke provider je het beste lijkt! Gaat toch helemaal nergens over met die commerciële belangen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:15
Net zo'n ballentent als ziggo
Vind ik leuk
rolo8679 +1135
donderdag 20 april 2017 om 15:19
"We bieden onze klanten nu al het Eredivisie-voetbal via FOX Sports Eredivisie... "
Tegen betaling natuurlijk, net zoals bij andere aanbieders. Is toch iets anders dan Ziggo Sport....
Vind ik leuk
inimini +1455
donderdag 20 april 2017 om 15:23
Ach is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. FOX ED zou mij EUR 7,50 kosten bij KPN als ik geen mobiel abonnement zou hebben bij KPN. Nu ik die wel heb krijg ik mijn zenderpakket gratis.

Kijk je liever buitenlands voetbal dan is deze bij ziggo gratis, maar dan moet je EUR 15,00 betalen voor FOX ED.

Keuzes :)
Vind ik leuk
palko +1631
donderdag 20 april 2017 om 15:24
Persoonlijk vind ik het een prima zaak dat een groot Nederlands bedrijf zich niet bindt aan een bepaalde club maar aan de gehele Eredivisie. Wat mij betreft mogen ze de Eredivisie voortaan best de KPN Divisie noemen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 15:56]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:52
Zo had je vroeger de PTT Telecompetitie.....
Vind ik leuk
Senna +5633
donderdag 20 april 2017 om 16:33
En in 1888 hete het Nederlands landskampioenschap voetbal
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:00
Gouden Gids divisie was toch mooier.... waar is dat ding überhaupt ...ik had hem hier net nog...
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 17:00]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 15:26
wel interessant de wedstrijden gesponsord door KPN nu live te zien op Ziggo :-)
Vind ik leuk
michelhx +2211
donderdag 20 april 2017 om 15:34
Krijgen ze nu ook het alleen recht op live uitzendingen? Zou leuk zijn voor Ziggo.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 20 april 2017 om 16:30
Aww.... noem het dan ook weer de PTT telecomcompetitie?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 16:30]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:48
"We bieden het nu al aan aan onze klanten"

Ja. Via een abonnement bij fox Sports. Dat doet ziggo ook.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Eredivisie heeft nieuwe hoofdsponsor te pakken: 'Bieden we onze klanten nu al'