Stilist van Ajax: Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja

Stilist van Ajax: "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja"

donderdag 20 april 2017 om 16:15

Hakim Ziyech benadert zijn topvorm in de weken waarin voor Ajax alle beslissingen vallen. De spelmaker is zelf ook tevreden over zijn spel.

Ziyech behoort de laatste weken steevast tot de beste Ajacieden op het veld, zo ook in de heenwedstrijd tegen Schalke 04. "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja. Het gaat met de week beter. We zullen zien hoe ik dat in deze return een vervolg ga geven", zegt hij op de website van Ajax.

Donderdagavond hoopt Ziyech zich met Ajax voor het eerst in twintig jaar te plaatsen voor een Europese halve finale. "Dat is wel lang geleden. Het zou heel bijzonder zijn als we het halen. Voor ons als jonge groep is dat een mooie ervaring en een geweldige prestatie", aldus de spelmaker, die met de uitwedstrijden tegen Schalke en PSV de 'dagen van de waarheid' ingaat. "Ik haal er wel motivatie uit."

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 16:18
Ajax, ajax en nog eens ajax. Bedankt Ajaxprimeur, jullie zijn echt eentonig.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:20
omdat jij voor psv bent wil ik je graag doorverwijzen naar.... www.psvprimeur.nl ... weet wel dat daar minder interessante items te lezen zijn dan hier op de site... :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:22
Heel fijn voor je dat het (te veel) over ajax gaat. Maar er zijn meer clubs in Nederland en dan doel ik niet alleen op PSV. Beetje jammer dit.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:25
Niet te veel mopperen... er zijn genoeg KLEINE items op de site te vinden voor de andere clubs.. ze kunnen niet iedereen tevreden stellen... :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:06
Hoeveel nederlandse clubs spelen er vanavond dan ??????
Vind ik leuk
Guust +1115
donderdag 20 april 2017 om 17:44
Is toch ook niet gek, Ajax speelt vanavond een belangrijke wedstrijd, vorig jaar was dat PSV toen ze tegen Atletico speelden. En dan zondag PSV-Ajax. Maar je hebt wel een beetje gelijk, onderin is het ook spannend inderdaad.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:15
Ajax moet toch spelen vandaag logisch dat er dan meer is. Maar over het algemeen is het wel veel Ajax daar geef ik je gelijk in.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:22
HaHa, ouwe marktkoopman die je bent....klaar met werken?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:23
ik ben naar Ajax... vandaag niet werken... er zijn belangrijkere dingen en een daarvan is Ajax vandaag.. :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:24
Wat is er dan vandaag met Ajax?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:25
Nog niks over gelezen dan?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:26
Nee, en toch zit ik nu op een Ajax site.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:27
Zelfs ik als Ajacied moet erkennen dat er vandaag wel redelijk wat "Ajax' getinte stukjes voorbij komen.

Misschien is het verstandig om een dagje vp-vrijaf te nemen voor jouw als Feyenoorder;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:30
Ik kan heel veel hebben, want het kampioenschap van Feyenoord maakt straks weer zoveel goed......;)
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:17
Je moet ook al zo lang zonder... Wordt nog wat als ze het verspelen ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:26
Die gaan iets doen wat o.a. feyenoord niet heeft gedaan... de nederlandse eer redden en punten halen voor nederland... :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:28
Wij hebben in 2002 zoveel punten behaald door het winnen van de UEFA cup dat dankzij die punten Ajax nu in de UEFA cup mag spelen......;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:30
Die punten tellen helemaal niet meer mee vriend... die zitten onder het stof... net zoals de laatste kampioen video die jij vast nog ergens in een kastje hebt liggen... :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:31
Zwart-Wit zelfs.....
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:19
En niet eens in Full Hd :P hahahaha
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:25
Gelukkig zit jij wel bij de gelukkige met een kaartje dan;) Neem dan die halve finale plek maar mee terug ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:27
Die halve finale komt naar Amsterdam.... dat gaat wel lukken voor Ajax....
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:16
Veel plezier daar Jens! Moedig ze aan voor ons! Misschien zien we je nog wel haha (zou niet weten hoe je eruitziet)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:25
gloeiende kolere... ik dacht na de 3-0 daar gaan we.... ik dacht echt shit what the fuck hadden we in Amsterdam nou maar die kansen afgemaakt dan was het niet het einde... en jah toen scoorde nicky en ik zei et tegen mn pa we gaan het toch flikken.... whahaha en dan scoorde younes ook nog eens toen gingen we keihard uit onze plaat..... we zijn bij de laatste 4 super chill.... ik hoop nu dat we de spanjaarden weer treffen.... gaat niet 123 een makkie zijn maar dan hebben we zeker kans op de finale..
Vind ik leuk
United +12709
vrijdag 21 april 2017 om 01:31
Heeeeyy Jens!! Ook gefeliciteerd met deze geweldige prestatie van Ajax, proost jongen! We zijn door naar de halve finale. Hoe was het daar verder?

Pffff wat een wedstrijd was dit zeg... Echt Ajax begon zo slecht. En dan kom je ineens 2-0 achter te staan. Toen dacht ik al wel van dit gaat nog heel lastig worden. En toen die rode kaart van Veltman dacht ik helemaal dit is over. En wordt er daarna ook nog een 3e gemaakt toen had ik echt het gevoel van dit wordt hem niet meer. En dan ineens Viergever die hem met geluk binnenschiet. Toen ging m'n hartje sneller kloppen en maakt Younes het af!! Geweldig prestatie uiteindelijk. Happy Happy Happy. Everything is gonna be alright!!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:35
zo ken je wel zien... ondanks dat Ajax in de fase zat dat eigenlijk knock out waren geslagen... rood en 3-0 dat Ajax toch alles deed om door te gaan.... we zijn door het oog van de naald gekropen... wat maakt et ook uit... we staan weer wat meer op de kaart door de laatste 4 te bereiken.... et is mooi.. :p
Vind ik leuk
United +12709
vrijdag 21 april 2017 om 01:38
Ja geweldig toch dit. En we gaan nu ook met een goed gevoel naar Eindhoven zondag! :D
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:45
Jah en vermoeid.... maar wat er ook zondag gebeurt...mn week kan al niet meer stuk... :p
Vind ik leuk
United +12709
vrijdag 21 april 2017 om 01:46
Haha ja dat wel maar wel met een goed gevoel. Dat moet ook voor energie zorgen. De jongens morgen gewoon lekker vrij geven en zaterdag weer lekker trainen.
Vind ik leuk
Hyena +11738
donderdag 20 april 2017 om 16:21
Het staat al in de titel, heel duidelijk. Je kiest er dus echt zelf voor om het te openen.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:20
Ajax is ook even net iets belangrijker! :D
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
oke dan +2027
donderdag 20 april 2017 om 16:23
Even geduld en op je beurt wachten,zondag worden jullie er ook weer bij betrokken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:30
Waarschijnlijk niet, want dan is deze site ''tijdelijk buiten gebruik'' door het verlies van Ajax.
Vind ik leuk
Hyena +11738
donderdag 20 april 2017 om 16:37
Iets met Calimero..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:39
Hoef jij je weekendverlof er in ieder geval niet aan te besteden
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:42
Wat een mispeer.
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:21
Want jullie spelen de pannen van het dak? Zoals jullie de laatste weken spelen?
Vind ik leuk
Sanders +469
donderdag 20 april 2017 om 16:38
Ik ben geen eredivisie fan, laat staan ajax fan, maar op dagen als vandaag is ajax nieuws gewoon het meest noemenswaardig en dat lijkt me vrij logisch.
Vind ik leuk
royco88 +1072
donderdag 20 april 2017 om 17:10
Bedankt ridiculous. Je bent echt een zeurpiet
Vind ik leuk
Sigma +680
donderdag 20 april 2017 om 17:18
Echt Ridilculous.......man
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:19
Heyyyyy Ziyech,je......welkom op de site van VP.....Of heb ik je misschien al meer gezien op VP?
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:24
Hij komt speciaal voor jou V.i.p.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:22
Kom op jongens, niet zo jaloers.
Wanneer jullie aankomend weekend punten verspelen in Arnhem zijn jullie weer aan de beurt ;)
Vind ik leuk
Diamant +346
donderdag 20 april 2017 om 16:46
Heerlijke voetballer ♥. Echt genieten, zo sierlijk, elegant en stilistisch! Heerlijk om te zien!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:05
Mooi man die ziyech is de redding van ons seizoen geweest.

Wie weet wat we in de CL hadden kunnen doen als Marco hem al meteen gehaald had.

Ik verwacht ook nog wel een stukje over Kluivert, heb al een tijdje niks over hem gelezen ;P
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:35
van Basten?
Vind ik leuk
gs +114
donderdag 20 april 2017 om 18:59
goed bezig hakim
Vind ik leuk
United +12709
donderdag 20 april 2017 om 19:13
Ik ben ook blij dat Ziyech weer in goede vorm begint te komen. We hebben hem in het laatste stuk van het seizoen hard nodig. Hopelijk laat hij vanavond weer een geweldige pot zien. Spannend, heb er zin in!!! Come on Ajax!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stilist van Ajax: "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja"