Stilist van Ajax: Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja

Stilist van Ajax: "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja"

donderdag 20 april 2017 om 16:15

Hakim Ziyech benadert zijn topvorm in de weken waarin voor Ajax alle beslissingen vallen. De spelmaker is zelf ook tevreden over zijn spel.

Ziyech behoort de laatste weken steevast tot de beste Ajacieden op het veld, zo ook in de heenwedstrijd tegen Schalke 04. "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja. Het gaat met de week beter. We zullen zien hoe ik dat in deze return een vervolg ga geven", zegt hij op de website van Ajax.

Donderdagavond hoopt Ziyech zich met Ajax voor het eerst in twintig jaar te plaatsen voor een Europese halve finale. "Dat is wel lang geleden. Het zou heel bijzonder zijn als we het halen. Voor ons als jonge groep is dat een mooie ervaring en een geweldige prestatie", aldus de spelmaker, die met de uitwedstrijden tegen Schalke en PSV de 'dagen van de waarheid' ingaat. "Ik haal er wel motivatie uit."

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 16:18
Ajax, ajax en nog eens ajax. Bedankt Ajaxprimeur, jullie zijn echt eentonig.
Vind ik leuk
Hyena +18332
donderdag 20 april 2017 om 16:21
Het staat al in de titel, heel duidelijk. Je kiest er dus echt zelf voor om het te openen.
Vind ik leuk
United +39600
donderdag 20 april 2017 om 19:20
Ajax is ook even net iets belangrijker! :D
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
oke dan +3846
donderdag 20 april 2017 om 16:23
Even geduld en op je beurt wachten,zondag worden jullie er ook weer bij betrokken.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:30
Waarschijnlijk niet, want dan is deze site ''tijdelijk buiten gebruik'' door het verlies van Ajax.
Vind ik leuk
Hyena +18332
donderdag 20 april 2017 om 16:37
Iets met Calimero..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:39
Hoef jij je weekendverlof er in ieder geval niet aan te besteden
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:42
Wat een mispeer.
Vind ik leuk
United +39600
donderdag 20 april 2017 om 19:21
Want jullie spelen de pannen van het dak? Zoals jullie de laatste weken spelen?
Vind ik leuk
Sanders +1360
donderdag 20 april 2017 om 16:38
Ik ben geen eredivisie fan, laat staan ajax fan, maar op dagen als vandaag is ajax nieuws gewoon het meest noemenswaardig en dat lijkt me vrij logisch.
Vind ik leuk
royco88 +2871
donderdag 20 april 2017 om 17:10
Bedankt ridiculous. Je bent echt een zeurpiet
Vind ik leuk
Sigma +1550
donderdag 20 april 2017 om 17:18
Echt Ridilculous.......man
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 16:22
Kom op jongens, niet zo jaloers.
Wanneer jullie aankomend weekend punten verspelen in Arnhem zijn jullie weer aan de beurt ;)
Vind ik leuk
Diamant +361
donderdag 20 april 2017 om 16:46
Heerlijke voetballer ♥. Echt genieten, zo sierlijk, elegant en stilistisch! Heerlijk om te zien!
Vind ik leuk
Ruud1987 +1881
donderdag 20 april 2017 om 17:05
Mooi man die ziyech is de redding van ons seizoen geweest.

Wie weet wat we in de CL hadden kunnen doen als Marco hem al meteen gehaald had.

Ik verwacht ook nog wel een stukje over Kluivert, heb al een tijdje niks over hem gelezen ;P
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:35
van Basten?
Vind ik leuk
gs +273
donderdag 20 april 2017 om 18:59
goed bezig hakim
Vind ik leuk
United +39600
donderdag 20 april 2017 om 19:13
Ik ben ook blij dat Ziyech weer in goede vorm begint te komen. We hebben hem in het laatste stuk van het seizoen hard nodig. Hopelijk laat hij vanavond weer een geweldige pot zien. Spannend, heb er zin in!!! Come on Ajax!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Stilist van Ajax: "Ik zit er de laatste wedstrijden goed in en ben wel in vorm ja"