Europa League-avondje op komst: drie heerlijke tips (mét mooie rol voor Ajax)

Europa League-avondje op komst: drie heerlijke tips (mét mooie rol voor Ajax)

donderdag 20 april 2017 om 17:30

De wedcommunity van DailyOdds is op jacht naar het wekelijkse prijzengeld van €250. Voor de Europa League-speelronde van vanavond zijn er 3 populaire tips! Misschien wel de meest opvallende is een overwinning van Ajax.

Manchester United - Anderlecht: winst Manchester United voor 1,25 keer je inzet
De meest gespeelde tip van de Europa League is niet echt een gewaagde. Het krachtsverschil en de statistieken van beide ploegen maken het echter wel een logische keuze. Manchester United scoorde in 4 van de laatste 7 wedstrijden minimaal 3 keer. Op bezoek bij Anderlecht kreeg het amper een schot op goal tegen. Bij DailyOdds doen ze er daarom een schepje bovenop. Winst Manchester United & de nul voor bijna 2 keer je inzet.

Lees de hele preview: KLIK HIER!

Schalke 04 - Ajax: winst Ajax voor 3,80 keer je inzet!
Dé wedstrijd van vanavond! Een nederlandse ploeg die de halve finale van een Europese eindronde kan halen. De uitgangspositie is uitstekend na de 2-0 overwinning in Amsterdam. Ajax vaagde Schalke weg in de ArenA, maar de bookmakers geven toch een prachtige odd voor opnieuw een zege van Ajax. Reden genoeg voor veel tippers om op Ajax in te zetten! Dat is ook niet zo gek... Schalke won slechts 3 van de laatste 15 wedstrijden!

Lees de hele preview: KLIK HIER!


Besiktas - Lyon: winst Besiktas voor 3,00 keer je inzet!
Besiktas gaf in Frankrijk in de laatste 10 minuten een 0-1 voorsprong weg en verloor zelfs met 2-1. In eigen huis zijn de Turken echter ongenaakbaar. Slechts 1 van de laatste 22 thuiswedstrijden werd verloren. Een enorme odd dus tegen een Lyon dat juist in mindere vorm steekt. Van de laatste 6 wedstrijden won Lyon er namelijk maar 2. Niet zo gek dus dat veel tippers verwachten dat de heksenketel van Besiktas te machtig zal zijn voor Lyon!

Lees de hele preview: KLIK HIER!

 

Daag je vrienden uit en speel mee met het DailyOdds Tipspel! Maak wekelijks kans op €250 aan prijzengeld: KLIK HIER!

Plaats een reactie

donderdag 20 april 2017 om 17:39
t, Heerlijk avondje is gekomen....
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:41
Jij gaat ook met een Ajax shirt en sjaal kijken neem ik aan... Forza Ajax Amsterdam... de godenzonen uit Amsterdam moeten de eer van de mindere goden in de Nederlandse competitie gaan redden... :p
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:43
Hey Jans, ben je al in Munchen?
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:58
al vanaf 12 uur.... alleen mag je me liever Jens noemen vriend passie.... :p en muchen daar kom ik niet... :p
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 17:59]
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:04
Sorry Jens maar een van mijn toetsen had het begeven vandaar Jans.....waar ben je dan nu?
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:37
Grappenmaker.
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:36
Gelsenkirchen Vip
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 18:37
Krijg die moeilijk Duitse woorden niet uit mijn strot, laat staan dat ik ze moet typen.....;)
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:38
Blijven oefenen!
Vind ik leuk
Santi +2017
donderdag 20 april 2017 om 20:18
Heb jij het lef om het kampioensfeest van feyenoird te verklaren in de vp groepsapp?
Vind ik leuk
slaski +920
donderdag 20 april 2017 om 18:02
Word ook wel weer eens tijd na al die jaren vernederd te worden door de Moldes van deze wereld.
Vind ik leuk
Streaker +1710
donderdag 20 april 2017 om 17:42
Dus we kunnen straks een witte vloed verwachten?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 17:42]
Vind ik leuk
Bien +953
donderdag 20 april 2017 om 17:49
Want sinterklaas is gekomen.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:40
Dat shirt is wel erg oud al weer.... de Aegon...
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:38
Toen was hij nog niet onze captain!
Vind ik leuk
Zeus +2438
donderdag 20 april 2017 om 17:43
Vorige wedstrijd 18x mijn inzet voor de winst van Ajax op Schalke. Helaas is de odd inmiddels wat kleiner.
Vind ik leuk
derksen +3968
donderdag 20 april 2017 om 18:03
Ok mijn toto
Ajax,besiktas, man united gelijkspel, Celta
En kom maar op met die flappen!
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:41
United gelijkspel in eigen huis tegen Anderlecht hahaha kan nu al zeggen dat je je kaartje in de prullenbak kan gooien ;)
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:02
Heeft je vrouw een vast contract bij haar baas?
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 april 2017 om 19:13]
Vind ik leuk
derksen +3968
donderdag 20 april 2017 om 19:10
Stratumseind al 13,5 jaar
Dus dat zit gebakken ahahah
Moet zij weten wat ze doet als ik op me tijd ook maar me deel krijg..
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 19:12
hahaha en zo is het maar net
Vind ik leuk
Teo Smith +4893
donderdag 20 april 2017 om 18:08
Succes Ajax, winnen vandaag en zondag verliezen.
Denk dat sommige Ajacieden er wel vrede mee zouden hebben als Ajax de EL zou pakken en wij de titel. :)
Vind ik leuk
Zeus +2438
donderdag 20 april 2017 om 18:24
Je onderschat hoe gierig wij kunnen zijn.
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:41
En arrogant niet te vergeten ;)
Vind ik leuk
Teo Smith +4893
donderdag 20 april 2017 om 18:42
Dat weet ik, maar gelukkig niet allemaal. :)
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:39
Precies! Al moet het wel 1 van de 2 zijn.
Vind ik leuk
United +9941
donderdag 20 april 2017 om 18:39
Gaat een spannende avond worden mede ajacieden!
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 20:07
Nederlandse is met hoofdletter N
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Europa League-avondje op komst: drie heerlijke tips (mét mooie rol voor Ajax)