'Bayern zet afgetakelde sensatie aan de kant en bepaalt vraagprijs op 35 miljoen'

'Bayern zet afgetakelde sensatie aan de kant en bepaalt vraagprijs op 35 miljoen'

donderdag 20 april 2017 om 17:25

Douglas Costa staat voor een vertrek bij Bayern München. Carlo Ancelotti, trainer van de Duitse recordkampioen, kan de Braziliaan geen basisplaats beloven.

Het Duitse Sky meldt donderdag dat Bayern serieus overweegt Costa na dit seizoen te verkopen. Zowel club als speler is niet tevreden over de huidige situatie. Costa baalt van het gebrek aan speeltijd onder Ancelotti, terwijl Bayern niet te spreken is over de prestaties van de 26-jarige aanvaller.

Daarmee lijkt het verblijf van Costa in München beperkt te blijven tot twee seizoenen. Bayern nam hem in de zomer van 2015 voor dertig miljoen euro over van Shakhtar Donetsk. In zijn debuutseizoen kwam de Braziliaanse vleugelaanvaller tot vier doelpunten in 28 competitiewedstrijden. Ook dit seizoen staat de teller op vier goals.

Tottenham Hotspur staat naar verluidt klaar om Costa over te nemen. Bayern wil volgens Duitse en Engelse media geen kapitaalverlies lijden en heeft de vraagprijs vastgesteld op minimaal 35 miljoen euro.

Plaats een reactie

J Kiprich +8624
donderdag 20 april 2017 om 17:31
Toch knap, je koopt een speler die ondermaats presteerd en toch wordt hij meer waard.
Vind ik leuk
Guust +3813
donderdag 20 april 2017 om 17:32
Ze willen zijn kosten terug, transfer, loon bijv.
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
donderdag 20 april 2017 om 17:35
Ik wil ook wel eens wat maar dat is niet altijd realiatisch.
Vind ik leuk
Guust +3813
donderdag 20 april 2017 om 17:36
Gewoon proberen, wie weet wat je baas je meegeeft.
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
donderdag 20 april 2017 om 17:38
Ik heb geen baas en ik ga nergens heen.
Vind ik leuk
Guust +3813
donderdag 20 april 2017 om 17:40
Als je goed zit dan is het ook goed. Maar houd het in gedachten
Vind ik leuk
Johan_D +3242
donderdag 20 april 2017 om 17:33
Overschatte speler.

Heeft geen pepernoot geraakt de tijd die hij speelde afgelopen dinsdag.
Vind ik leuk
donderdag 20 april 2017 om 17:37
Das mooi zaken doen.. 30 miljoen verkopen, 2 jaar slijtage op speler, niet tevreden zijn en dan min. 35 vragen... ;)
Vind ik leuk
Teo Smith +13789
donderdag 20 april 2017 om 17:52
Onderschatte speler, je zou hem kunnen verhuren. Maar ja.
Vind ik leuk
United +39347
donderdag 20 april 2017 om 18:45
Hij hoort gewoon in de basis te spelen. Maar hij heeft natuurlijk Ribery nog voor zich te dulden. Wel jammer voor hem natuurlijk dat hij geen basisplaats heeft. Daar zal het ook wel aan liggen dat zijn prestaties tegenvallen. Kom maar naar United! Zie je daar graag spelen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Bayern zet afgetakelde sensatie aan de kant en bepaalt vraagprijs op 35 miljoen'