Viergever: 'De fysiotherapeuten moeten ons nu oplappen. Maar eerst twee biertjes'

Viergever: 'De fysiotherapeuten moeten ons nu oplappen. Maar eerst twee biertjes'

vrijdag 21 april 2017 om 00:12

Nick Viergever is helemaal door het dolle heen nu Ajax de halve finales van de Europa League heeft bereikt. Een vreemd doelpunt van de linksback zorgde uiteindelijk voor de doorslag doordat een verdediger de bal tegen Viergever aan schoot.

"Die gozer schoot volgens mij tegen me aan'', zei Viergever na afloop tegen RTL7. "Eigenlijk heb ik het niet gezien. Ik kreeg overal kramp en iedereen sprong daarna op mij. Het was zo gaaf. Dit is een fantastisch resultaat, wat een ontknoping. Ik moet het nog beseffen. We hebben laten zien dat we een hecht team zijn."

Ajax heeft amper tijd om te herstellen, want komende zondag wacht in Eindhoven nummer drie PSV. Dan moet de ploeg er in de strijd om de landstitel weer staan. Viergever: "Het is aan de fysiotherapeuten om ons op te lappen. Maar eerst twee biertjes."

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 00:13
Viergever een 10!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:15
Proost!! Wat een topper! Was gewoon een echte spits in de laatste minuten!
Vind ik leuk
royco88 +802
vrijdag 21 april 2017 om 00:17
Viergever word onze nieuwe schöne hahaha...

HELD!!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:18
:D:D
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:17
2de helft einde daarvan was Viergever op, maar 2de helft verlenging ging hij weer als de brommer op karakter!!!
Wat een strijder!!!!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:19
Jaa ik dacht echt dit wordt niks meer... Zat er helemaal doorheen met kramp. Maar daarna komt hij zo terug echt respect voor zijn inzet!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:19
Wat een held die viergever! 2e keer dat we door zijn door een goal van hem!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:20
Ja echt een held!
Vind ik leuk
kcim +1451
vrijdag 21 april 2017 om 00:40
4gever is nooit mijn favoriet geweest. Voetballend niet Ajax waardig maar qua karakter en doorzettingsvermogen een geweldenaar. 4gever 4give me ;0
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 01:11
Het is je vergeven! Groetjes 4gever. ghehehe :P
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:15
Onze Hero!!!! Topper!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:48
Ik kan wel van 'm genieten. Beetje een speler a la Van de Heijden. Door iedereen aan 't begin van 't seizoen afgeschreven, maar allebei goud waard.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:52
Ja zeker weten. Iedereen speelde verder kak vandaag! Maar Viergever toont gewoon weer zoveel strijdlust. Einde 2e helft helemaal op en kramp en alles. Maar dan toch zo nog even doorgaan in de laatste minuten van de verlenging echt top!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:55
Als dat nu zondag een negatieve impact heeft voor Ajax kan deze week voor mij helemaal niet meer stuk ;) Maar proost en geniet van dit. Is toch fantastisch, we doen weer een beetje mee in Europa. Nu het NL's elftal alleen nog :p
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:57
Hahaha! Jullie is het kampioenschap ook gegund gozer! Moeten jullie alleen wel alles winnen. Wij gaan er alles aan doen om ook alles te winnen. Proost op het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:17
En jij hoeft niet te betalen Nick !!
Vind ik leuk
Foebele +16293
vrijdag 21 april 2017 om 00:19
Viergever was de kerel die we nodig hadden vandaag, die goal typeert alles. Kenny moeten ze nooit meer passeren en smeken of hij niet toch nog een paar jaar wil bijtekenen, we hebben sinds jaren niet zo'n goede back gehad en dan wordt ie zo behandeld.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 00:21
Ja ben er nu ook wel een beetje klaar mee met Veltman. Weer zo stom een gele kaart krijgen. Zet weer alles op t spel. Hoop ook dat Veltman weg gaat. Heeft Ajax vaak genoeg geholpen maar het is gewoon over. Tete moet het Zondag laten zien.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:34
Veltman maar niet meer opstellen dit seizoen. Tete moet nu minuten maken. Overigens vond ik beide gele kaarten voor Veltman vrij zwaar bestraft hoor! Maar ja, als de scheids ook een blauw shirt aan heeft....
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 01:13
Gelukkig staat Tete zondag in de basis kan hij weer z'n best doen. Ja het was erg zwaar inderdaad vooral de eerste. Maarja dom weer om te gaan protesteren dan loop je gevaar.
Vind ik leuk
kcim +1451
vrijdag 21 april 2017 om 00:34
Helemaal eens vwb Tete
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:53
Zo'n voorzet heb ik Veltman nog nooit voor zien slingeren! Genieten deze goal!!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 01:14
Ja nu heeft Veltman toch hopelijk wat losgemaakt bij Bosz. Kan nu even niet meer om Tete heen met zijn assist/voorzet. Veltman heeft nu even zijn krediet verspeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:26
Tete, Dolberg, Schone moeten relatief fit zijn, hebben niet de volle wedstrijd meegedaan. Neres erin, en weer knallen!

Dit geeft Ajax zoveel vertrouwen!

Tegen Psv de 7de wedstrijd in 3 weken, een heerlijke reeks is dat, want je hebt nu eenmaal een drukke periode als je ver komt in Europa! Maar tegen Psv weer er vol tegenaan gaan, deze 3 weken top afsluiten om vervolgens veel rust en tijd te hebben! Want daarna ff geen wedstrijd meer
Vind ik leuk
Hyena +10956
vrijdag 21 april 2017 om 00:46
Ik schrok eerlijk gezegd wel een beetje van Dolberg. Die was wel echt heel erg slecht..

Niet dat het uitmaakt natuurlijk!
Vind ik leuk
Jozef +8781
vrijdag 21 april 2017 om 00:56
De wedstrijden tegen Schalke leerden toch ook wel dat van de Beek klaar is voor de basis. Mijn gevoel zegt dat hij in no time Schöne zal doen vergeten, al heb ik zoals elke Ajacied denk ik een zwak voor Schöne. De luxe van een brede selectie betaalt zich in deze fase wel uit. Zondag kan gewoon gekozen worden voor een elftal met drie a vier wijzigingen zonder er echt zwakker op te worden.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 01:02
Ja ik ben ook fan van Schone, ook van vdBeek hij en Nouri daar heb ik het al jaren over. Ziyech is nu wel even op denk ik, hem in de 2de helft brengen tegen Psv? En vd Beek in de basis?

Proost Jozef, we hebben zo nu en dan onze woordenwisselingen gehad, maar dit bind ons Ajacieden, met deze prestatie, geweldige avond voor ons!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:27
Twee maar? Neem er een paar meer, geniet!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 00:39
nick viergever verdient echt een standbeeld

https://www.facebook.com/Nick-Viergever-verdient-een-standbeeld-460572797615495/?ref=aymt_homepage_panel

allemaal liken!!!!!!
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 01:17
Haha Held!!
Vind ik leuk
Fey67 +34
vrijdag 21 april 2017 om 00:46
Mooi 120 minuten in de benen, neem maar een paar biertjes!! Ik vind het prima. Op naar zondag!!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 00:47]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 06:49
Hoop dat we ajax pijn kunnen doen voor jullie
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 06:43
Er zijn maar 6 spelers die 120 minuten in de benen hebben! en onana. Klaassen en Ziyech zijn degene met de meeste meters die het het zwaarst zullen hebben!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 06:48
2 biertjes maar? Ik zou een kratje wegtikken
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 07:31
Ik wil wel mee komen helpen om ze fit te krijgen voor een zondag . Wat een gevecht was dit ! Echt megaknap als ze ze toch fit krijgen . Zie nu ook dat de wedstrijd om half 3 is . Ook best onbegrijpelijk dat de KNVB zo inplant . Hoop echt dat de jongens fit worden voor die tijd , gelukkig is de selectie breed en gelijkwaardig .
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 07:55
Credits naar Peter Bosz. Hij heeft vanaf het begin 100% vertrouwen gegeven aan Viergever waar alles en iedereen aan hem twijfelde. Nu is hij gegroeid tot een onmisbare schakel. Nu moet Bosz nog tot inzicht komen dat Schone niet geschikt is in een dynamisch team dat druk wil zetten. Hij doet alles op 1 tempo. In de eredivisie tegen Roda of Groningen gaat dat nog net, maar tegen iets betere tegenstanders kan het niet en moet hij altijd Donny opstellen
Vind ik leuk
Morris +5410
vrijdag 21 april 2017 om 08:04
Viergever zou niet misstaan bij Schalke.
als Schalke een goed bod doet, verkopen.

(ondanks een goed seizoen blijft het een beperkte speler)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Viergever: 'De fysiotherapeuten moeten ons nu oplappen. Maar eerst twee biertjes'