Onana beukt doelpuntenmaker Schalke ziekenhuis in: Hij wilde blijven staan

Onana beukt doelpuntenmaker Schalke ziekenhuis in: "Hij wilde blijven staan"

vrijdag 21 april 2017 om 09:15

De schade is groot bij Schalke 04, na de dramatische uitschakeling door Ajax in de kwartfinale van de Europa League. Leon Goretzka werd donderdagavond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Goretzka kwam in de blessuretijd van de eerste helft in botsing met Ajax-doelman André Onana, bleef lang staan, maar moest in de 84e minuut groggy naar de kant. "Hij is gebotst op de doelman en heeft daarbij waarschijnlijk zijn kaak ontwricht", bevestigt Schalke-trainer Markus Weinzierl.

"In de rust heeft hij meerdere keren overgegeven, maar hij wilde koste wat kost doorspelen", vervolgt Weinzierl over Goretzka, die opvallend genoeg kort na rust de 1-0 maakte. Schalke-aanvoerder Benedikt Höwedes hoopt dat zijn teamgenoot snel hersteld. "Hopelijk staat hij snel weer op zijn benen. We hebben hem nodig."

Plaats een reactie

Laliga +99
vrijdag 21 april 2017 om 09:22
En dan hoor je altijd dat voetballers watjes zijn , gelukkig zijn er nog zat die ook door dit soort dingen heen bijten . Niemand had denk ik raar opgekeken als die gewoon was gestopt haha
Vind ik leuk
2cents +29222
vrijdag 21 april 2017 om 09:58
Bikkel of niet, de dokter had hem moeten tegenhouden. Dat overgeven duidt minimaal op een hersenschudding volgens mij.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:03
eens!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:29
Chapeau voor de speler maar binnen de 5 meter is Onana gewoon ijzersterk. Één van de beste keepers sinds jaren.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 09:31]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:20
Vind Cillersen toch nog wel een stukje beter maar Onana heeft naar mijn mening meer protentie
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:22
Ik vond cillissen over The top en arrogant en metname de wedstrijden Feyenoord waar hij zijn frustraties aan alle kanten liet zien. Laatste seizoen bij Ajax was gewoon slecht. Heel onzeker

Maar natuurlijk mag jij een andere mening hebben. Daar is niks mis mee
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 10:23]
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 12:48
Onana is ook gewoon veel atletischer dan Cillessen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:22
Hij is alleen zo onzeker met uitkomen. Lijkt wel alsof ie diepe ballen niet goed in kan schatten.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 17:24
Ja daar heeft hij inderdaad nog wel wat problemen mee. Maar hij is nog jong dus dat komt wel.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:18
Onverantwoord van de medische staf. Had aan de kant gehouden moeten worden.
Vind ik leuk
United +40394
vrijdag 21 april 2017 om 12:45
Respect voor deze man!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Onana beukt doelpuntenmaker Schalke ziekenhuis in: "Hij wilde blijven staan"