Mourinho baart opzien na blessures van Zlatan en Rojo: 'Je moet risico nemen'

Mourinho baart opzien na blessures van Zlatan en Rojo: 'Je moet risico nemen'

vrijdag 21 april 2017 om 09:54

Manchester United-manager José Mourinho maakt zich zorgen om Zlatan Ibrahimovic en Marcos Rojo. Beide spelers raakten donderdagavond geblesseerd in het Europa League-duel met Anderlecht.

"Ik moet afwachten, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is", baalt Mourinho in gesprek met de Engelse pers. Ibrahimovic ging net voor het begin van de verlenging door zijn knie, terwijl Rojo al in de eerste helft het veld moest verlaten. De Zweedse sterspeler is de topscorer van United met zeventien doelpunten in de Premier League en ook Rojo is centraal achterin een vaste waarde.

De blessures zijn dan ook een bittere pil voor Mourinho, die verdedigers Chris Smalling en Phil Jones al langer moet missen. " Met Daley Blind hebben we nog een speler met ervaring op die plek, maar ik vind ook dat Smalling en Jones over een vervroegde terugkeer mogen denken", aldus de Portugees. " Voor de ploeg moet je risico nemen. Ik verwacht geen wonderen, maar in plaats van half mei zou je ook een rentree begin mei kunnen overwegen."

Manchester United won na de verlenging met 2-1 van Anderlecht. In de halve finale nemen The Red Devils het mogelijk op tegen Ajax.

Plaats een reactie

Sanders +1359
vrijdag 21 april 2017 om 09:59
Iedere keer als ik dat beeld van zlatan terugzie voel ik het in mn eigen knie, kon wel eens het einde zijn van zijn carierre. Vreselijk.
Vind ik leuk
derksen +6246
vrijdag 21 april 2017 om 10:51
Ja was echt een eng gezicht
Gun je geen enkele speler..
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 09:59
Hoe mooi zou het zijn als Zlatan met United aan Ajax gekoppeld wordt straks
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:12
Tsja acht de kans groter dat United aan Ajax gekoppeld wordt als dat Zlatan ook daadwerkelijk mee doet in deze wedstrijd(en) helaas;)
Vind ik leuk
Senna +5658
vrijdag 21 april 2017 om 09:59
De Zweedse sterspeler is de topscorer van United met zeventien doelpunten in de Premier League.
Ja die hebben wij ook maar dan een uit Denemarken met 19 coals.
Vind ik leuk
LarsNL16 +1844
vrijdag 21 april 2017 om 10:17
19 goals in de premier league?
Vind ik leuk
kerel +705
vrijdag 21 april 2017 om 10:21
haha
Vind ik leuk
Senna +5658
vrijdag 21 april 2017 om 10:57
Goed lezen lars
Vind ik leuk
LarsNL16 +1844
vrijdag 21 april 2017 om 12:16
Welke Deense spits hebben jullie die 19 doelpunten in de Premier League gemaakt heeft dan? Dat is namelijk wat jij zegt
Vind ik leuk
United +39600
vrijdag 21 april 2017 om 12:59
Haha Jorgensen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 13:00]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:06
Mourinho heeft nu alibi.:)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 10:54
Ben jij het Peter R?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:29
Nu we al die complottheorieën over Feyenoord gehad hebben gaan we vanzelf zo denken.
Vind ik leuk
United +39600
vrijdag 21 april 2017 om 12:57
Dat zag er niet best uit met Zlatan! Maakte een hele rare knik.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Mourinho baart opzien na blessures van Zlatan en Rojo: 'Je moet risico nemen'