Plaats een reactie

Strijp +3176
vrijdag 21 april 2017 om 11:48
"Real Madrid, Atlético Madrid, Juventus en AS Monaco zitten vrijdag in de kokers bij de loting voor de halve finale van de Europa League." - nondeju dat word pittig voor ajax
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 11:48]
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:52
Ja en dan te bedenken dat Lyon, Celta en United toch ook al pittig zat waren :p
Vind ik leuk
Zooitje +1196
vrijdag 21 april 2017 om 11:57
Haha of dat betekend dat Ajax, United, Celta en Lyon gaan loten voor de CL vanmiddag
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:52
Corrupte ploeg 1 tegen corrupte ploeg 2 en corrupte ploeg 3 tegen corrupte ploeg 4...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:53
Juve en Monaco nou niet echt corrupt hoor ;)
Vind ik leuk
BigBoi +1909
vrijdag 21 april 2017 om 12:18
Moet je even de geschiedenis van Juve erbij halen ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:28
Geschiedenis ja, maar dat is toch inmiddels wel weer rechtgetrokken. Of leef jij in het verleden?
Vind ik leuk
BigBoi +1909
vrijdag 21 april 2017 om 12:31
Daar geloof ik heel weinig van. Er komt nu niets naar buiten. Overal waar veel geld in om gaat wordt gefraudeerd. Juventus doet het nu leuk maar het zou mij niets verbazen wanneer ze zich momenteel ook niet aan de regels houden. De geschiedenis spreekt in ieder geval niet in hun voordeel.
Vind ik leuk
Jur74 +769
vrijdag 21 april 2017 om 11:54
Is niet de loting voor de europa league he
Vind ik leuk
feyeniels +7803
vrijdag 21 april 2017 om 11:54
Ik hoop op Atletico-Real en Juventus-Monaco. Lijkt mij een mooie loting waarbij we in ieder geval geen Spaanse finale krijgen!
Vind ik leuk
Jur74 +769
vrijdag 21 april 2017 om 11:54
Loting maakt mij niet zoveel uit als real er maar uit klapt.
Vind ik leuk
Noudyo. +3537
vrijdag 21 april 2017 om 11:56
Die krijgen sowieso Monaco. Real moet en zal doorgaan volgens de UEFA
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:57
Real eruit? De UEFA denkt daar anders over. Viktor Kassai heeft z'n fluitje alweer klaargelegd
Vind ik leuk
feyeniels +7803
vrijdag 21 april 2017 om 12:17
Daar hoop ik inderdaad ook op. Had graag Dortmund i.p.v. Real in de halve finale gezien (was onmogelijk, aangezien zij tegen Monaco uitkwamen).
Vind ik leuk
Strijp +3176
vrijdag 21 april 2017 om 11:56
Maakt niet uit tegen wie, Mbappe gaat toch wel vlammen
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 11:57
Ik hoop op Real-Juventus en Monaco-Atletico.
Finale Juventus-Atletico
Vind ik leuk
John M. +1759
vrijdag 21 april 2017 om 12:00
VP is nog in de overwinningsroes en haalt CL en EL doorelkaar.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:13
De CL is de laatste jaren geen reet meer aan. Real Madrid zal em wel weer winnen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:16
Real - juve / atletico - monaco en europa league ajax-celta / lyon- man u
Vind ik leuk
Noudyo. +3537
vrijdag 21 april 2017 om 12:18
Lekkere potjes
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:19
geen volledig spaanse finale dus.
Het zou wel wat zijn als real hem weer wint.
Ook al heb je een hekel aan de club het is en blijft ongelooflijk wat ze presteren.
Vind ik leuk
J Kiprich +5076
vrijdag 21 april 2017 om 12:22
Ja dat was dinsdag een prestatie van formaat....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 12:24
ze waren 2 x de bovenliggende partij tegen bayern.... wie kan dat zeggen?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

LIVE: loting voor halve finale Champions League