Buitenspel: Kluivert rijdt diep in de nacht terug, maar zakt voor rij-examen

Buitenspel: Kluivert rijdt diep in de nacht terug, maar zakt voor rij-examen

vrijdag 21 april 2017 om 15:06

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Kluivert zakt voor rijbewijs
Justin Kluivert schakelde donderdagavond als basisspeler Schalke 04 uit in de Europa League, maar grote kans dat het zeventienjarige toptalent een dag later niet met een brede glimlach rondloopt. Hij reed diep in de nacht naar Nederland met begeleider Herman Pinkster, omdat hij moest afrijden. Dat meldt De Telegraaf. Kluivert zakte.


Hommeles bij Almere City
Promotiestress bij Almere City. Een materiaalman van de Jupiler League-club heeft zijn collega een gebroken neus bezorgd met een kopstoot. Eén van de redenen van de ruzie zou zijn dat de twee het niet eens waren over de manier van werken, meldt Almere Vandaag. Almere City-directeur John Bes bevestigt dat er iets is voorgevallen tussen de twee mannen.

"We hebben daarna een stevig gesprek gehad met beide en hebben besloten om met beide per direct niet verder te gaan. Meer wil ik er niet over kwijt, want dan zou ik moeten spreken over individuele zaken en dat wil ik niet. Het is gebeurd, dat is ernstig en we hebben maatregelen genomen", aldus Bes.

Plaats een reactie

J Kiprich +5056
vrijdag 21 april 2017 om 15:12
Kon z`n vader niet helpen..........



Flauw, ik weet het.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:13
Beetje lullig vooral man. Nergens voor nodig....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:20
Jouw reactie is ook nergens voor nodig. Vervolgens is dan mijn reactie ook weer nergens voor nodig.
Wat zal t lekker stil zijn in de wereld. We kunnen ook net als de dieren, lekker zwijgen allemaal. Heeeeerlijk
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:35
Dan zal mijn reactie helemaal geen betekenis hebben :)
Vind ik leuk
Guust +1491
vrijdag 21 april 2017 om 16:11
Nu niet nee :-)
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:19
De mijne dan?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:15
Zo'n examinator zal Max laten zakken. Zo'n man heeft er wel kijk op. Weet hij veel.
Max zal de bochten wel te kort nemen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 15:16]
Vind ik leuk
HanV +1082
vrijdag 21 april 2017 om 15:20
Max was toch de eerste keer geslaagd? En dat met tegenliggers.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:22
Moest ie nog examen doen dan? Raar.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:21
Lijkt me dan ook moeilijk om aan de snelheid te houden. Binnen de bebouwde kom ergens 30 rijden terwijl je normaal meer dan 10x zo hard rijdt.
Vind ik leuk
Guust +1491
vrijdag 21 april 2017 om 16:24
Als hij bij Max zit schrijft hij van schrik "gezakt"
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:34
Gieren met die bandjes!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:30
aiii hij is flauw maar wel raak
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:13
Dan laat je dat rijexamen toch lopen. In de zomer tijd zat.
Vind ik leuk
Guust +1491
vrijdag 21 april 2017 om 20:25
Je mag het rijexamen niet lopen Wim :-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:15
Lekker boeiend... Wanneer wordt het eindexamen cijfer van De Ligt voor Aardrijkskunde bekend?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:17
Na die 367 onzin berichten over Ajax ... vond ik deze nog best wel leuk.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:17
Die moet ook op her examen, topografisch gezien was ie zijn man gisteren een paar keer kwijt.....
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:21
Hij liep teveel in t lage druk gebied zeker?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:22
meer het hoge druk in de tweede helft...
Vind ik leuk
BigBoi +1893
vrijdag 21 april 2017 om 15:20
Hij kreeg een 10 voor topografie. Hij was het afgelopen jaar zoveel in europese landen geweest dat hem dat wel makkelijk af ging.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:24
Hij is er wel geweest, maar heeft er weinig van opgestoken. Haha.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:22
Dit is buitenspel een rubriek met een hoge privégehalte...
Vind ik leuk
ihvmmdk +1391
zaterdag 22 april 2017 om 21:55
Waarom klik je er dan op mongool?
Vind ik leuk
michelhx +1458
vrijdag 21 april 2017 om 15:46
Overduidelijk de genen van z'n vader.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:28
Hoezo die heeft toch gewoon z'n rijbewijs gehaald?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:55
Ook kwijtgeraakt ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 15:53
Na zo een wedstrijd en dan ook nog een nacht in de auto geen wonder, zelfs het CBR houd nergens rekening mee lijkt de KNVB wel.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:30
Waarom zouden ze :P
Vind ik leuk
Bien +4805
vrijdag 21 april 2017 om 16:01
Hopen dat hij het voorbeeld ban pappie niet navolgt.
Vind ik leuk
RebelVox +1834
vrijdag 21 april 2017 om 16:04
Toch gek dat bij een Topic over een geweldige Ajax speler alleen suppjes van andere clubs reageren.

Lijkt erop dat de zenuwen bij de feyenoorders door de strot gieren. geef eens lekker af op jullie eigen kneusjes!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:08
Ik denk dat we vooral blij zijn dat er voorlopig niet nog een Kluivert met een rijbewijs op zak rond mag rijden....
Vind ik leuk
RebelVox +1834
vrijdag 21 april 2017 om 16:11
We mogen hopen dat jij nooit een stuurfout gaat maken, of moet je nog even wachten voordat je hem mag halen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:16
Joh, gewoon een kutgeintje zoals iedereen die weleens maakt. Niet meteen boos worden omdat het over kleine Kluivert gaat. Ontspan een beetje na gisteravond.
Vind ik leuk
RebelVox +1834
vrijdag 21 april 2017 om 16:20
Je hebt gelijk "kutgeintje"
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:19
Hoor je de hiha hondenlul nog weleens langs de lijn?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:34
Dan krijg je een stadionverbod.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:34
Je krijgt je rijbewijs niet bij een pakkie boter!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:36
Via de Airmiles? Freebees? Inburgeringscursus?
Hoe dan wel? Ik heb al 100.000 liter getankt ... maar een rijbewijs geven, Ho maar. Rotzakken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 16:38]
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 16:46
Bij een avondje bingo ;)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 16:51
Zie je wel ... daar win ik nooit wat. Als ik het eerste nummertje aankruis, hebben er al 10 bingo.
Vind ik leuk
United +24549
vrijdag 21 april 2017 om 17:07
Misschien het verkeerde kaartje?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:00
Door gehoorzaamheid jegens de overheid :D
Vind ik leuk
reggie +260