Feyenoorder Van der Heijden hekelt 'randzaken': Zoals ook Ajax gisteren...

Feyenoorder Van der Heijden hekelt 'randzaken': "Zoals ook Ajax gisteren..."

vrijdag 21 april 2017 om 16:47

Jan-Arie van der Heijden denkt dat Vitesse zondag honderd procent inzet gaat tonen tegen Feyenoord. Een week later spelen de Arnhemmers de KNVB Bekerfinale tegen AZ, maar dit heeft volgens de Feyenoord-verdediger geen invloed op de ploeg van Henk Fraser.

"De bekerfinale volgende week is voor Vitesse enorm belangrijk, maar daar zullen ze echt pas na Feyenoord mee bezig zijn", zijn de woorden van Van der Heijden, in gesprek met het Algemeen Dagblad. Afgelopen weekend verloor Vitesse met 1-0 uit bij Excelsior. "Ze zullen er vol in gaan. Ze kunnen echt wel herstellen in een week."

"Op papier is dit nog onze meest lastige opdracht, Vitesse staat van al onze resterende tegenstanders het hoogst op de ranglijst", vervolgt Van der Heijden, die zelf tussen 2011 en 2015 in Arnhem voetbalde. Volgens de mandekker wordt er 'te veel naar randzaken gekeken'. "Dat komt omdat mensen buiten de club om geen invloed op het resultaat hebben. Zoals ook Ajax gisteren langer gespeeld heeft dan normaal. Dat is niet ongunstig voor ons, maar we moeten het echt zelf doen."

Plaats een reactie

hannes +187
vrijdag 21 april 2017 om 17:33
Hoe meer men probeert te verkondigen dat Vitesse echt zijn best gaat doen tegen feyenoord des te minder ik het geloof
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:40
Misschien moet de media het dan maar eens over voetbal gaan hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:00
Sinds we bovenaan staan lult iedereen maar raak. Of het nou Kuyt, El Ahmadi, Vilhena, de selectie, terugval, etc.. was? We staan ng steeds verdomd bovenaan en worden kampioen!!!!!!!!!!!!

Kwestie van tijd..
Vind ik leuk
United +25114
vrijdag 21 april 2017 om 19:20
In die tijd ben je wel al héél wat jaartjes ouder geworden...
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:43
Daar hebben Feyenoord supporters de laatste 18 jaar geen last van gehad. En de Ajax supporters hebben het ook overleeft.
Dus maak je over de Feyenoord supporters maar geen zorgen. Wij beleven een leuk seizoen. Beter als vorig jaar ... zeg maar.
Vind ik leuk
United +25114
vrijdag 21 april 2017 om 19:52
Ja dat is waar. Vorig jaar was het op een gegeven moment ook niet leuk meer. 7 maal verliezen is niet niks. Verliezen is nooit leuk maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Jullie doen het tot nu toe gewoon goed! Het hele seizoen al boven aan is voor jullie een geweldige prestatie. En eigenlijk als ik heel eerlijk ben, al hoop ik nog steeds dat Ajax kampioen wordt, dan gun ik het jullie ook wel. En het moet ook gewoon gebeuren dit seizoen. Want als je het nu na 31 speelrondes boven aan te hebben gestaan nog uit handen gaat geven dan weet ik niet of jullie dit wel gaan overleven.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:57
Ik heb mijn pillen al klaar liggen.

Ik ben al 44 jaar supporter, maar een kampioenschap lig ik niet wakker van. 1 dag plezier... Ik wil gewoon dat Feyenoord elke wedstrijd wint. Elke keer leuk voetbal en 100% inzet. Elke week een beetje beter.
Dan komt de rest vanzelf wel.
Vind ik leuk
United +25114
vrijdag 21 april 2017 om 20:02
Ja dat is ook zo! Een kampioenschap is misschien maar 1 dag maar als 44 jarige trouwe supporter van Feyenoord moet je die Kampioenschappen ook koesteren.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 13:49
Het moet gewoon goed gaan dit keer, na zo'n lange tijd!

Feyenoord-supporter is dan wel niet goed zijn voor je hart. Maar ja als je ergens van houd, dan maakt het meestal ook niet uit wat het voor gevolg heeft voor je gevoel, stress of gezondheid.

Maarre we hebben al zoveel shit doorstaan, dat overleven wij ook wel weer ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:45
Ben ik al;)
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:00
Sesamstraat kijk je ook zkr elke avond haha
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:04
Niet denken..
Vind ik leuk
Teo Smith +7911
vrijdag 21 april 2017 om 20:58
Lul er niet meer over, speel je wedstrijden en klaar. Als het op kwaliteit aan komt dan moet je gewoon 9 punten halen uit de laatste 3 wedstrijden klaar.
Vind ik leuk
BoomP +157
zaterdag 22 april 2017 om 00:50
De media is alleen maar bezig met stemming makerij en de sporters zelf willen gewoon voetballen en moeten elke dag antwoord geven op de meest domme en onnozele vragen, waarbij het lijkt alsof de spelers spanning, angst hebben en druk voelen,, zodat als ze falen de Media weer genoeg te melden hebben en kunnen zeggen...zie je wel ! Ze kunnen de druk noet aan ! Wij zeiden het al ! Pfffff
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Feyenoorder Van der Heijden hekelt 'randzaken': "Zoals ook Ajax gisteren..."