'Cocu gaat er volwassen mee om, Gerbrands reageerde er nogal kinderachtig op'

'Cocu gaat er volwassen mee om, Gerbrands reageerde er nogal kinderachtig op'

vrijdag 21 april 2017 om 20:06

Simon Zwartkruis is kritisch op Toon Gerbrands. De directeur van PSV reageerde volgens de journalist van Voetbal International 'kinderachtig' op de kritiek die is ontstaan op PSV na de remises tegen FC Twente en ADO Den Haag. Daardoor is de titel uit zicht.

"Cocu gaat daar volwassen mee om (met de kritiek, red.), in tegenstelling tot Gerbrands. Die reageerde nogal kinderachtig op de kritiek die is losgebarsten", zegt Zwartkruis in gesprek met zijn werkgever. "Dat vind ik vreemd. Het is op alle fronten een mislukt seizoen voor PSV. Dan komt er kritiek, dat lijkt mij logisch als je een topclub bent met grote ambities. Hij noemde het 'stemmingmakerij'."

Gerbrands tilt er te zwaar aan, vindt Zwartkruis. "Wat dat betreft kan Gerbrands een voorbeeld nemen aan Cocu. Die zei dat het erbij hoort en je er tegen moet kunnen. Het leidt hem niet af van de weg die hij ingeslagen is. Hij blijft op dezelfde manier zijn werk doen en wordt gedekt door diezelfde directie", aldus Zwartkruis.

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Heeft Zwartkruis gelijk?

(315 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 20:08
Tijd om te gaan Toon..
Vind ik leuk
masterpsv +1219
vrijdag 21 april 2017 om 21:28
Omdat een jaar tegenzat moet hij weg Hahahahah.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:27
Nee hoor maar als je zo met tegenslag omgaat zit je niet op de juiste plaats. Hij moet zich bezig houden met het volleybal of schaatsen. Toon is precies hetzelfde als mark Rutte alles maar weglachen en kinderlijke gedrag vertonen. Hou op
[Reactie gewijzigd op vrijdag 21 april 2017 om 23:55]
Vind ik leuk
Senn +780
vrijdag 21 april 2017 om 23:50
Weet je überhaupt waar het over gaat? Nee....
Dan ben stil
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 23:56
Stillll?? Ik heb buiten de VP ook een leven hoor... jij niet?
Vind ik leuk
masterpsv +1219
zaterdag 22 april 2017 om 08:07
Dat mag jij vinden het zijn wel leiders!
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:33
Dank u.. en wat betreft leiders. Het kan een leider zijn maar Toon zit echt op een verkeerd schip.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:10
Tijd om te gaan Cocu(t)
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:18
44% is psver van de stemmers... :p
Vind ik leuk
Tyson89 +1858
vrijdag 21 april 2017 om 20:57
Het is jammer dat de voetbalwereld (over het algemeen) zo werkt.

Ik ben zeker een PSV supporter maar vind inderdaad dat Gerbrands totaal geen gelijk heeft. Ook vind ik dat Cocu meer respect verdiend van onze fans. HIj is niet de beste coach, maar om nu na één slecht seizoen te schreeuwen om zijn vertrek vind ik absoluut niet gepast.

Cocu is één van de grootste PSV'ers van de afgelopen 20 jaar en heeft de club als coach en speler veel titels en glorie gebracht. Heeft ons vorig jaar Europees aardig op de kaart gezet en als speler ons bijna naar de finale geschoten.

Ik zeg niet dat hij daarom moet blijven, maar dat hij altijd een extra kans en tevens een vertrek door de voordeur verdient.
Vind ik leuk
jaja_PSV +6577
zaterdag 22 april 2017 om 06:51
Ben het hiermee eens.
Hoeveel opportunistisch gelul en gejank bestaat er in 't voetba?
Dat is geen beleid.
Vind ik leuk
masterpsv +1219
vrijdag 21 april 2017 om 21:26
56 procent dan Ajacied van de stemmers .....:p
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:33
geen stem van mij geen ja en geen nee... ik stem nooit... ik ken wel regelmatig sarren maar wat de media denkt en vind neem ik alles behalve serieus... die polls doen ik daarom ook niet aan mee :p
Vind ik leuk
United +9941
vrijdag 21 april 2017 om 22:00
Maar hoe weet je dan de uitslag van de poll als je niet gestemd heb?
Vind ik leuk
masterpsv +1219
vrijdag 21 april 2017 om 22:01
Inderdaad
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:02
dat zal ik je zeggen... maar dat kan ik niet hier zeggen... ander topic... en neen ik heb echt niet gestemd... dat kan ik op mn leven zweren....
Vind ik leuk
Foebele +16174
vrijdag 21 april 2017 om 20:22
Denk dat het beter is dat je weg gaat bij PSV Toon... D'r ligt namelijk werk voor je in Zeist.
Vind ik leuk
Artikia +464
vrijdag 21 april 2017 om 20:31
Gerbrands vond het zo ver ik begreep geen stemmingmakerij dat er kritiek was op de gelijke spelen, maar dat er vervolgens gelijk volop geschreven wordt over een mogelijk vertrek van Cocu. Of Cocu nou moet vertrekken of niet is dan niet belangrijk, dat baseer je hoe dan ook niet op de uitslag van de wedstrijd tegen Den Haag.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:40
Zwartkruis hoort ... Wat hij graag wil horen. Zoals iedereen eigenlijk.
Vind ik leuk
Artikia +464
vrijdag 21 april 2017 om 21:08
Die "watchers" vinden het sowieso leuk om een beetje provocerende dingen te roepen, maar als ze dan commentaar krijgen zijn ze op hun teentjes getrapt.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:12
Ja, alles wat hun schrijven is waar. De rest heeft er geen verstand van.

Maar ze moeten ook slijmen met de club, anders komen ze er niet meer in.
Rare situatie.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:36
Was Zwartkruis maar zo kritisch op Ajax geweest.
Vind ik leuk
darmianto +2586
vrijdag 21 april 2017 om 20:37
100% correct, hij en Brands staan altijd te wachten op elke kans om zichzelf op de borst te kloppen en dan vooral over de rug van anderen die terechte kritiek hebben, ook dat gejammer om niks altijd.... zum kotzen
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:46
Simon Zwartkruis ??? Wie is dat nou weer.... de volgende nietszeggende omhooggevallen deskundige die de ruimte krijgt op VP?!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:14
Ben jij nog niet gebeld dan? De bakker bij jouw om de hoek wel ... die vond Luuk de Jong wel een goede sprits.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:26
Ik heb een geheim nummer.... en de Bakker om de hoek kan mooi zingen en goed zuipen, maar verstand van voetbal heeft ie niet!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:33
Zo eentje die "O solo mio" zingt? Of ... Als het gras twee kontjes hoog is?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 21:34
O sole stokbrood....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws