El Ahmadi wil dat Ziyech zich verzoent: 'Ik kan het niemand opleggen'

El Ahmadi wil dat Ziyech zich verzoent: 'Ik kan het niemand opleggen'

zaterdag 13 mei 2017 om 14:46

Als het aan Karim El Ahmadi ligt keert Hakim Ziyech snel terug in de nationale ploeg van Marokko. De Ajacied werd begin dit jaar niet geselecteerd door bondscoach Hervé Renard voor de Afrika Cup en sindsdien leven de twee in onmin met elkaar.

El Ahmadi ondersteunt de terugkeer van Ziyech in de nationale ploeg. "Maar ik kan Renard niet opleggen welke spelers hij moet selecteren", zegt de middenvelder van Feyenoord in een interview met Al Mountakhab, geciteerd door Le 360 Sport. Volgens El Ahmadi ligt de oplossing van het conflict bij zowel Ziyecdh als Renard. "Ieder heeft zijn redenen. Ik hoop dat dit dossier zo snel mogelijk gesloten wordt, in het belang van de nationale ploeg."

El Ahmadi is een groot fan van het spel van Ziyech. "Niemand kan tippen aan de zeer getalenteerde Ziyech, vooral tijdens dit seizoen", zegt de Feyenoorder. "Hij schittert. Het bewijs is toch wel dat Ajax nog meestrijdt om de titel en is gekwalificeerd voor de Europa League, waarin hij tegen Manchester United gaat spelen."

Plaats een reactie

zaterdag 13 mei 2017 om 14:50
Volgens mij leefden ze al in onmin en werd hij vervolgens niet meer geselecteerd maar goed.
Vind ik leuk
14forever +4561
zaterdag 13 mei 2017 om 14:51
Al die extra wedstrijden voor Ziyech, roep hem maar weer op als hij een vervolgstap heeft gemaakt! :)
Vind ik leuk
United +36084
zaterdag 13 mei 2017 om 15:39
Haha op zich geen slechte optie.
Vind ik leuk
Foebele +23886
zaterdag 13 mei 2017 om 15:12
Ziyech moet gewoon dispensatie aanvragen om voor Oranje uit te komen.
Vind ik leuk
Sigma +902
zaterdag 13 mei 2017 om 15:19
Kan dat?
Vind ik leuk
Foebele +23886
zaterdag 13 mei 2017 om 16:07
Vast niet, moet je bijzondere reden voor hebben en ruzie met de bondscoach zal daar niet onder vallen helaas.
Vind ik leuk
zaterdag 13 mei 2017 om 15:20
Dat zou wat zijn inderdaad hahaha. Helaas voor het nederlands elftal niet mogelijk en helaas voor het marokkaanse elftal dat renard de trainer is. Alle marokkanen schreeuwen om ziyech maar die egoist wil maar niet toegeven.
Vind ik leuk
Foebele +23886
zaterdag 13 mei 2017 om 16:07
Beetje vergelijkbaar met de Bosz - Tete situatie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 mei 2017 om 16:09
Ja idd gewoon koppigheid van de trainer. Tete ben je straks als ajax zijnde ook kwijt. Zo zonde!
Vind ik leuk
United +36084
zaterdag 13 mei 2017 om 15:40
Als dat kon. Snap ook niet waarom ze daar zo moeilijk om doen.
Vind ik leuk
United +36084
zaterdag 13 mei 2017 om 15:37
El Ahmadi kan best wel even tegen die beste man zeggen dat hij Ziyech moet opstellen. Wat een blinde koe ben je dan.
Vind ik leuk
Bizzy +2094
zaterdag 13 mei 2017 om 16:14
Dat gaat niet goed komen. Mocro's en Fransen zijn koppig.
Vind ik leuk
zaterdag 13 mei 2017 om 16:27
Verzoen liever met Oranje ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 13 mei 2017 om 16:36
zo goed speelde hij die interland periodes ook niet
dus zo raar is het niet speelt pas laat in de comp goed
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

El Ahmadi wil dat Ziyech zich verzoent: 'Ik kan het niemand opleggen'