'Tribuneklant Bakkali kan geknakte loopbaan voortzetten bij promovendus'

'Tribuneklant Bakkali kan geknakte loopbaan voortzetten bij promovendus'

donderdag 18 mei 2017 om 17:38

Zakaria Bakkali kan zijn carrière voortzetten bij Levante. Dat meldt AS donderdag. De promovendus wil de Belgische vleugelaanvaller graag van de tribune verlossen. 

De 21-jarige Bakkali kreeg dit seizoen slechts 269 speelminuten in de Primera Division. De oud-speler van PSV werd de afgelopen maanden diverse keren gelinkt aan een transfer. Onder meer Anderlecht en Club Brugge werden genoemd als mogelijke bestemmingen voor de aanvaller.

Volgens AS krijgen de Belgische topclubs nu serieuze concurrentie van Levante, dat dit seizoen promotie afdwong naar het hoogste niveau van Spanje. Valencia en Levante zijn overigens stadsgenoten. 

Bakkali heeft bij Valencia een contract tot de zomer van 2020. Spaanse media verwachten dat zijn werkgever bereid is om mee te werken aan een verhuur of een verkoop. Valencia kampt met financiële problemen, dus een definitief vertrek zou de voorkeur hebben. 

Plaats een reactie

royco88 +1312
donderdag 18 mei 2017 om 17:46
Net goed voor je. Dit krijg je nou als je denkt te goed te zijn voor de Nederlandse competitie
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:27
Ja precies 10 goede wedstrijden gespeeld, en hij was gelijk te goed vond hij zelf maar hij is nu van zijn status af en is nu een koekebakker
Vind ik leuk
jaja_PSV +6873
donderdag 18 mei 2017 om 19:33
Hij heeft er geeneens 10 gespeeld..
Vind ik leuk
Arvin +327
donderdag 18 mei 2017 om 17:48
Deze jongen had zo'n mooie carrière voor zich, echt zonde dat hij dat zo om zeep moest helpen. Hij zou lezingen moeten gaan geven in Nederland, misschien kan hij dan anderen laten leren van z'n fouten en voor een keer iets positiefs brengen in z'n leven.
Vind ik leuk
Bien +3346
donderdag 18 mei 2017 om 17:52
Tja met zo een verrotte mentaliteit red je het niet.
Vind ik leuk
Teo Smith +6623
donderdag 18 mei 2017 om 17:49
Ga er voor. Toch niets te verliezen.
Vind ik leuk
Bien +3346
donderdag 18 mei 2017 om 17:51
Zakt ver weg karma heet zoiets denken dat je na 3 wedstrijden even kan eisen dat je vast in de basis moet. Na 3 goede wedstrijden denken dat je Messi bent. Lekker dat deze blaag zo afzakt.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 18:06
Mag ook wel een seizoentje op huur bij heerenveen
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 19:27
Dan zal Levante op moeten passen in welke taal ze zijn contract op gaan stellen.....

Opperpannenkoek.be
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 19:29
Het enige wat jammer hieraan is zijn de miljoenen die PSV door meneer zijn mentaliteit heeft misgelopen.

De hele carrière van hem mag van mij naar de klote gaan.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:23
2/3 jaar weggegooid
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Tribuneklant Bakkali kan geknakte loopbaan voortzetten bij promovendus'