Imponerende Kane maakt gehakt van Leicester en grijpt macht op topscorerslijst

Imponerende Kane maakt gehakt van Leicester en grijpt macht op topscorerslijst

donderdag 18 mei 2017 om 22:42

Tottenham Hotspur heeft donderdagavond geen spaan heel gelaten van Leicester City. Op bezoek bij de onttroonde kampioen van Engeland was Harry Kane de grote man met vier doelpunten: 1-6.

Op Kane stond geen maat in het King Power Stadium, waar Leicester in de laatste vijf thuiswedstrijden slechts twee tegentreffers moest incasseren. Dat was donderdagavond wel anders. Tottenham walste over de ploeg van manager Craig Shakespeare heen.

Kane opende de score voor rust, waarna Heung-Min Son er 0-2 van maakte. Na een uur spelen dacht Ben Chilwell de spanning terug te brengen met de aansluitingstreffer, maar dat was slechts het signaal voor Tottenham om een tandje bij te schakelen.

Kane, Son, Kane en nog een keer Kane maakten er in het laatste half uur een monsterscore van: 1-6. De Engelse spits van Tottenham is daardoor zo goed als verzekerd van de topscorerstitel in de Premier League. Met nog één speelronde te gaan heeft hij een voorsprong van twee goals op Romelu Lukaku (Everton).

Plaats een reactie

donderdag 18 mei 2017 om 22:49
BIEM!
Vind ik leuk
Bien +3346
donderdag 18 mei 2017 om 23:00
1-6 maar liefst. Jammer dat ze geen kampioen zijn geworden met afstand de leukst voetballend ploeg van de Premier League.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:25
*met afstand de ENIGSTE voetballende ploeg in de premier league
Vind ik leuk
luccerd +1697
donderdag 18 mei 2017 om 23:36
Enige ;)
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:52
Inburgering failed *)
Vind ik leuk
Jossa +231
donderdag 18 mei 2017 om 23:56
Habituation failed! ;-)
Vind ik leuk
feyeniels +4924
vrijdag 19 mei 2017 om 00:37
Ach joh, van zulke kleine foutjes leer je alleen maar!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 05:28
Als je nooit Premier League kijkt reageer dan a.u.b niet!!Wat een onzin.
Vind ik leuk
Wouta80 +140
donderdag 18 mei 2017 om 23:27
Helemaal waar. Maar die Conte flikt het gewoon weer. Dat is wellicht de beste trainer op dit moment. Echt ongelofelijk stabiel. Tottenham heeft een topprestatie geleverd. Janssen was daar helaas niet echt onderdeel van
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:35
Tottenham had een mindere periode, vooral op het moment dat Kane geblesseerd was toen speelde ze minder en verloren ze veel onnodige punten. Chelsea was wel hele seizon wel stabiel, als Tottenham het hele seizoen stabiel was werden ze kampioen of werd het wel heel spannend met Chelsea.
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:09
KABOEM! Heerlijke wedstrijd van Kane
Vind ik leuk
Jossa +231
vrijdag 19 mei 2017 om 00:00
Lekker hoor! Wat was de naam van die gozer van AZ?
Vind ik leuk
Nashua +2067
vrijdag 19 mei 2017 om 00:08
Hoe doen die ex-Feyenoorders het eigenlijk in Engeland??????
Vind ik leuk
donderdag 18 mei 2017 om 23:33
Wat een teampje heeft die Pochettino toch gemaakt! Helaas een mindere periode gehad maar soms zie je wedstrijden en dan zijn ze met kop en schouder de beste ploeg van de premier leauge. Die Kane is ook wel een heerlijk spitsje en nog maar 23, zal me niks verbazen als er deze zomer weer miljoenen gaan rollen bij Tottenham. Als dit team bij elkaar blijft geef ik ze de grootste kans om kampioen te worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Imponerende Kane maakt gehakt van Leicester en grijpt macht op topscorerslijst