Twente ziet potentiële versterking rondlopen bij Ajax: Of hij haalbaar is?

Twente ziet potentiële versterking rondlopen bij Ajax: "Of hij haalbaar is?"

vrijdag 19 mei 2017 om 08:07

René Hake krijgt van TC Tubantia de vraag of FC Twente al eens aan Vaclav Cerny van Ajax heeft gedacht. De Tsjechische vleugelaanvaller komt in het eerste van de Amsterdammers niet aan bod.

"Ik niet", is het korte antwoord van Hake. "Ha ha... Cerny is een uitstekende buitenspeler, maar of hij haalbaar is? Dat weet ik niet." Ook Jupiler League-topscorer Tom Boere wordt in de gaten gehouden door Twente. Hake: "Boere is een interessante speler, die we net als veel clubs al een tijdje volgen."

Er is voldoende transferwerk aan de winkel voor Twente en Hake. "Je wilt minimaal alles dubbel bezetten. Dan moeten er minimaal nog zes, zeven bij. We hebben twee keepers (Brondeel en Drommel, waarvan de laatste waarschijnlijk wordt verhuurd -red.) vastliggen en we hebben er drie nodig. Achterin is het nu al dubbel bezet, maar er moet nog wel een back bij. Op het middenveld ziet het er goed uit."

Tubantia verwacht dat Kamohelo Mokotjo gaat vertrekken. Hake reageert gevat. "Waarom zou ik geen rekening houden met Mokotjo? Ik zou het als club wel weten, maar een transfer moet nog wel eerst gebeuren. Er is bij mijn weten geen concrete belangstelling voor wie dan ook. Natuurlijk spelen we in op een eventueel vertrek. Als Holla komt, kan hij op zijn positie spelen, maar het kan ook samen."

Poll

Is Cerny een optie voor Twente?

(577 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 08:15
Zou best interessant kunnen zijn, afhankelijk van de prijs.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:17
ja maar als Traore weg is dan zal Ajax hem toch niet laten gaan?
Vind ik leuk
United +13711
vrijdag 19 mei 2017 om 10:25
Dat denk ik ook niet.
Vind ik leuk
Savior +1225
vrijdag 19 mei 2017 om 08:17
Cerny is goed huur hem voor een jaar
Vind ik leuk
Paul1982 +1202
vrijdag 19 mei 2017 om 08:19
Zou kunnen werken zoals dat bij Andy van der Meyde en Ronald de Boer ook heeft gewerkt.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:17
Hij blijft lekker bij ons! Snap niet dat hij zo weinig kansen krijgt bij ons!
Vind ik leuk
Korm +12345
vrijdag 19 mei 2017 om 08:32
huur hem een jaartje zou ik zeggen :)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 08:43
" ha ha" kap daar toch eens met die stomme haha quotes
Vind ik leuk
gs +130
vrijdag 19 mei 2017 om 08:56
zou hem naar een betere club laten gaan
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:26
Real Madrid?
Vind ik leuk
United +13711
vrijdag 19 mei 2017 om 10:25
Barca...
Vind ik leuk
JCJWZ +5454
vrijdag 19 mei 2017 om 12:13
Heracles?:p
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:33
Ik zie dan liever dat ze Nederlandse talenten uit de jeugd van bijvoorbeeld ajax huren. Vind met oog op oranje toch belangrijk dat we eerst kijken welke Nederlandse jongen een positie kan invullen en pas de buitenlander nemen als deze echt een klasse beter is!
Vind ik leuk
inimini +710
vrijdag 19 mei 2017 om 09:57
Ajax gaat Cerny niet verkopen, je kan hem hooguit huren.
Vind ik leuk
darmianto +3229
vrijdag 19 mei 2017 om 10:22
Ik denk dat Twente hem niet kan betalen tenzij Ajax bereid is hem te verhuren
Vind ik leuk
ricjuh +37
vrijdag 19 mei 2017 om 10:22
Een jaar huren zou goed zijn voor beide clubs en Cerny zelf.
Vind ik leuk
United +13711
vrijdag 19 mei 2017 om 10:24
Misschien kunnen ze hem huren?
Vind ik leuk
Bizzy +949
vrijdag 19 mei 2017 om 10:57
Traore en Younes zullen vertrekken. Ook een vertrek van Dolberg hangt in de lucht. Cassiera is toch te licht gebleken. Offensief heeft Ajax weinig keuzes meer. Cerny van de hand doen is niet slim.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 11:25
Hebben ze geen jeugd?
Vind ik leuk
Dee79 +873
vrijdag 19 mei 2017 om 11:53
Die is niet haalbaar voor jullie, die moet concurreren met Neres en Kluivert.
Als er niets word gekocht is hij niet te koop denk ik.
Vind ik leuk
frankn27 +2128
vrijdag 19 mei 2017 om 12:36
Dat er serieus nog mensen reageren dat Twente hem zou willen kopen.... zucht... het gaat om huren mensen
Vind ik leuk
zwollie +1729
vrijdag 19 mei 2017 om 12:51
Genoeg fraudegeld in enschede, dus wel haalbaar
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 16:16
Cerny past in een 4-3-3 met buitenspelers uitstekend bij Twente. Zijn in onderhandeling.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Twente ziet potentiële versterking rondlopen bij Ajax: "Of hij haalbaar is?"