PSV stoort zich aan 'heel erg matige' Jupiler League-show: 'Tenenkrommend'

    PSV stoort zich aan 'heel erg matige' Jupiler League-show: 'Tenenkrommend'

    vrijdag 19 mei 2017 om 12:21

    Art Langeler heeft geen goed woord over voor de ontwikkeling van de Jupiler League. In zijn column op de PSV-website laat hij weten zich groen en geel te hebben geërgerd aan de uitreiking van de Bronzen en Gouden Stieren.

    'Laat ik maar met de deur in huis vallen: het was heel erg matig georganiseerd', aldus Langeler op de PSV-website. 'Het leek wel of we op een verkeerde plek in een verkeerd jaar waren beland. Zo zagen we schitterende beelden, minutenlang, van hoe Sparta Rotterdam kampioen werd. Mooi, alleen jammer dat dit vorig seizoen was.'

    'De presentatoren en sprekers waren slecht voorbereid en wisten duidelijk merkbaar weinig tot niets van de Jupiler League', vervolgt de hoofd opleiding in Eindhoven. 'De man die de prijzen uitdeelde gaf ook onomwonden aan dat hij eigenlijk nooit in Nederland is en dus niets ziet van de wedstrijden, tsja...'

    SC Cambuur kwam niet opdagen bij de show, waarbij Ajacied Abdelhak Nouri werd uitgeroepen tot beste speler van de Jupiler League. Langeler begrijp dat volkomen. 'Tenenkrommend was het en zo zonde omdat er hierdoor ongetwijfeld volgend jaar wel meer teams en trainers naast SC Cambuur niet op komen dagen.'

    Lees meer over:Jupiler LeaguePSV

    Plaats een reactie

    Bep Slatter +9548
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:26
    Daar komt snel verandering in, er is een junior wolf gespot in Venlo namelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:33
    Waar heeft psv hier mee te maken. Hij is nu toch bondscoach van jong oranje
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:40
    Waarom schrijft de bondscoach van Jong Oranje nog steeds columns op de psv website?
    Prima als je daar werkt maar als je nou wil dat mensen gaan vermoeden dat je een voorkeur hebt in je selectiebeleid, moet je dit vooral blijven doen.
    Vind ik leuk
    De Wijsheid +2529
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:43
    Officieel is ie daar nu nog steeds werkzaam
    Vind ik leuk
    DubRtd +15556
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:50
    Zou ik toch stoppen met columns schrijven
    Vind ik leuk
    De Wijsheid +2529
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:43
    Nare man
    Vind ik leuk
    Senn +5068
    vrijdag 19 mei 2017 om 12:48
    Dom Kind
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    vrijdag 19 mei 2017 om 13:00
    wijze man
    Vind ik leuk
    De Wijsheid +2529
    vrijdag 19 mei 2017 om 13:01
    Ik ja
    Vind ik leuk
    stratumseind +135739
    vrijdag 19 mei 2017 om 16:15
    Is de weekendopvang gesloten?
    Vind ik leuk
    Itsese +3076
    vrijdag 19 mei 2017 om 13:01
    Als gelijk beide Jong teams bovenaan eindigen betekend het wel dat er iets mis is in de Jupiler League waar clubs als PSV en Ajax hun jeugd ervaring wil laten op doen, maar dan alles winnen met 2 vingers in de neus.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 19 mei 2017 om 14:06
    Jij hebt de tekst niet gelezen of wel?
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    vrijdag 19 mei 2017 om 13:12
    Die Stieren waren op het veld toch al uitgereikt?
    Voor mij hoeft dat ook niet, al die aandacht voor 1 speler, je speelt in een team.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19847
    vrijdag 19 mei 2017 om 14:04
    Dat maakt toch niets uit, zo'n bronzen stier geeft toch geen melk? Oh nee, het zat nóg anders!
    Vind ik leuk
    Cookee +8943
    zaterdag 20 mei 2017 om 14:07
    Een stier is een mannetje en die wil je echt niet melken.
    Vind ik leuk
    Stewie89 +425
    vrijdag 19 mei 2017 om 14:58
    Past precies bij de Jupiler League. De meest tenenkrommende competitie van heel Europa.
    Vind ik leuk
    Toppert +1488
    vrijdag 19 mei 2017 om 16:04
    Dan weet jij duidelijk blijkbaar weinig tot niets van de Belgische Proximus League. :)
    Vind ik leuk
    Stewie89 +425
    vrijdag 19 mei 2017 om 16:35
    Is die league nog erger? :P
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    vrijdag 19 mei 2017 om 16:09
    Art de zeikerd!! Wij hebben belangrijkere zaken te doen dan dit kerel! En als je een hekel aan jupiler league hebt rot dan op met je b team! Nogmaals NOKKEN MET B TEAMS IN J.L.! COMPETITIE VERVALSING...ik blijf het zeggen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV stoort zich aan 'heel erg matige' Jupiler League-show: 'Tenenkrommend'