FC Twente maakt officieel melding van transfer: 'Een ervaren middenvelder'

FC Twente maakt officieel melding van transfer: 'Een ervaren middenvelder'

vrijdag 19 mei 2017 om 18:05

FC Twente heeft zich officieel verzekerd van de komst van Danny Holla. De middenvelder komt over van PEC Zwolle en tekent een contract voor drie seizoenen bij de nummer zeven van de Eredivisie.

Holla kon transfervrij overstappen van PEC, nadat zijn contract was afgelopen. "FC Twente is een grote club met een trouwe achterban, dat heeft iedereen afgelopen seizoen wel kunnen zien. Tijdens mijn gesprekken met de club had ik snel een klik en een goed gevoel. Met mijn ervaring hoop ik ook een belangrijke bijdrage te leveren aan het team met jonge spelers. Ik heb een mooie tijd in Engeland gehad, maar het was dit seizoen ook fijn om weer in Nederland te spelen. Dat dit volgend seizoen bij FC Twente is, is voor mij een hele mooie nieuwe stap."

Technisch directeur Jan van Halst is op zijn beurt blij met de komst van de ervaren Holla. "Hij is een ervaren middenvelder. Naast zijn voetbalkwaliteiten, brengt hij ook een winnaarsmentaliteit met zich mee."

Plaats een reactie

defons +1133
vrijdag 19 mei 2017 om 18:18
Dacht dat holla wel op zijn plek zat in zwolle. Vreemd die stap naar twente kan hij 2 jaar meespelen om spek en bonen.

Lijkt me wel een goede speler voor twente alleen sportief snap ik het niet helemaal .
Vind ik leuk
Mall00t +4929
vrijdag 19 mei 2017 om 19:25
Hij zat daar ook wel op zijn plek, totdat hij ergens anders meer kom verdienen. Tsja, het zijn soms net mensen die voetballers. ;-)
Vind ik leuk
zwollie +3006
vrijdag 19 mei 2017 om 18:22
ze blijven bij twente geilen op alles wat uit zwolle komt.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:42
of niet dan. schijnbaar gaan hun scouts niet verder dan zwolle. dat ze zwolfje nog niet overnemen.
Vind ik leuk
lemon9 +467
vrijdag 19 mei 2017 om 18:53
Valt soms wel tegen maar dan krijg je Mokhtar ook gelijk weer terug zwoellie
Vind ik leuk
Mall00t +4929
vrijdag 19 mei 2017 om 19:04
Mokhtar kwam niet gelijk terug, die dacht eerst nog even geld te halen in de zandbak.
Vind ik leuk
frankn27 +3629
vrijdag 19 mei 2017 om 19:40
Heb je ook een shirtje van woutje brama
Vind ik leuk
El Unicum +1112
vrijdag 19 mei 2017 om 19:41
Waarom niet gratis spelers oppikken als je nu geen transfersommen kan betalen? Bij PEC hoeft dat doorgaans niet of weinig. Dikke prima, keurig gehandeld door Twente. Ookal spelen ze om spek en bonen komend jaar, elke voetballer wil liever op echt gras ipv dat plastic veldje van een normaliter jupiler league clubje.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 19:57
dat klinkt wel erg denigrerend naar pec zwolle en haar fans. heb je zelf door hoe verdomde arrogant je klinkt
Vind ik leuk
Mall00t +4929
vrijdag 19 mei 2017 om 20:05
@ Zwollenaar1987

Waarschijnlijk iets teveel gesnoven op Vak P. ;-)
Vind ik leuk
Mall00t +4929
vrijdag 19 mei 2017 om 20:02
Best gek dat een speler die niet op kunstgras wil, na een eerder avontuur op kunstgras bij ADO vanuit Engeland terugkeert om te gaan voetballen op kunstgras om daarna gewoon in Nederland te blijven voetballen met al dat kunstgras.

Normaliter ben je met een begroting van zo'n € 12 miljoen en gemiddeld bijna 13.000 toeschouwers gewoon een keurige eredivisionist, maar dit even geheel ter zijde.
Vind ik leuk
N24 +383
vrijdag 19 mei 2017 om 18:47
Welkom, ik heb geen idee wat je allemaal kunt, maar ik ben blij met zowat elke speler die nu voor onze FC komt ballen.
Vind ik leuk
Teo Smith +11865
vrijdag 19 mei 2017 om 22:22
Prima transfer voor het twente van nu.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

FC Twente maakt officieel melding van transfer: 'Een ervaren middenvelder'