'Kuyt zou wel gek zijn om na zo'n moment niet te stoppen. Beter wordt het niet'

'Kuyt zou wel gek zijn om na zo'n moment niet te stoppen. Beter wordt het niet'

vrijdag 19 mei 2017 om 18:18

Ook Geert den Ouden is van mening dat Dirk Kuyt op het goede moment een punt achter zijn loopbaan heeft gezet. Volgens de oud-spits was er voor de Katwijker geen beter tijdstip om zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen.

Kuyt maakte twee dagen terug bekend dat hij na negentien seizoenen een einde maakt aan zijn loopbaan. Bij Feyenoord zal de aanvaller zich gaan richten op een technische functie. "Kuyt heeft een mooie carrière gehad en bij geweldige clubs gespeeld, maar het is goed zo", laat Den Ouden weten in het voetbalprogramma FC Rijnmond.

"De kans dat hij volgend seizoen meer wedstrijden gaat spelen dan dit seizoen is nihil", sluit Algemeen Dagblad-verslaggever Mikos Gouka zich aan bij de woorden van Den Ouden. Sjoerd Mossou, collega van Gouka bij de krant, denkt ook niet dat Kuyt het nóg beter had kunnen doen in Rotterdam. "Je zou wel gek zijn om na z’n moment niet te stoppen. Beter gaat het niet worden."

Poll

Juist besluit van Kuyt?

(4394 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 18:23
Leuk VP om bij elk Kuyt onderwerp dezelfde foto te plaatsen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:28
Passie, wou je beweren dat er veel topics over Kuyt zijn dan?????? :)
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 20:24
Volgens mij is dit de eerste van vandaag...
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:31
De foto van Kuyt is indirect een reclame voor kunstgebitten. Zoals jij ook wel zou weten heeft Dirk Kuyt al zo'n 4 jaar een kunstgebit, hiermee laat Kuyt zien dat kukident het beste plakmiddel is om het gebit vast te plakken zodat het gebitje niet uitvalt bij het wijd opentrekken van zijn mond :-)
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 18:35
Ik kan hem hebben hoor.....;-)
Vind ik leuk
Bien +3266
vrijdag 19 mei 2017 om 18:34
Geniet van de Kuyt topic, want VP vermaakt jou en doet jou veel plezier door Kuyt topic te plaatsen.
Vind ik leuk
Foebele +18864
vrijdag 19 mei 2017 om 19:12
Het moet toch sowieso nou eens klaar zijn met die verhalen over Feyenoord?

We zijn op weg naar een historische Europa League finale, het zou hier sinds afgelopen woensdag al alleen maar over Ajax moeten gaan, dat is nu toch veel belangrijker, die titel is u wel binnen en dat weten we wel, over tot de belangrijkere zaken in de (voetbal)wereld!
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 20:25
Doe is nie zo arrogant! haha :P
Vind ik leuk
bits +2054
vrijdag 19 mei 2017 om 18:30
Het lijkt wel alsof Kuyt gestopt is.
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 20:26
Zal vast zijn omdat hij op zijn hoogtepunt wil stoppen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:25
Zolang dit maar niet het hoogtepunt van Feyenoord was.....;)
Vind ik leuk
Johan_D +1555
vrijdag 19 mei 2017 om 18:33
Alweer Kuyt !

Wordt tijd dat we het hoofdstuk Feyenoord en Kuyt af gaan sluiten en overgaan tot de orde van de dag.

AJAX AJAX AJAX ...
Vind ik leuk
Hoogeveen +1494
vrijdag 19 mei 2017 om 18:49
Het begon net leuk te worden op VP :)
Vind ik leuk
Foebele +18864
vrijdag 19 mei 2017 om 19:09
Ik ben wel blij dat Geert den Ouden het ook een goede keuze vindt van Kuyt om te stoppen. Het zou toch wat zijn als Geert het er niet mee eens zou zijn, dan heeft Dirk toch mooi een probleem....
Vind ik leuk
Paul1982 +1179
vrijdag 19 mei 2017 om 19:16
Waarom moet elke trainer of speler waar Kuijt mee heeft samengespeeld/gewerkt even laten weten dat ze het eens zijn met de beslissing van Kuijt om te stoppen???
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 20:24
Volgens mij is Geert den Ouden ook van mening dat Dirk Kuyt op het goede moment een punt achter zijn loopbaan heeft gezet
Vind ik leuk
wil +373
vrijdag 19 mei 2017 om 21:39
ik Word onderhand ziek over die Kuyt. Ze denken zeker dat het Messi is.
Vind ik leuk
wil +373
vrijdag 19 mei 2017 om 21:40
07
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Kuyt zou wel gek zijn om na zo'n moment niet te stoppen. Beter wordt het niet'