Veel vrienden zeggen dat ze Ajacied zijn, maar dit jaar waren ze voor PSV

"Veel vrienden zeggen dat ze Ajacied zijn, maar dit jaar waren ze voor PSV"

vrijdag 19 mei 2017 om 20:42

Siem de Jong heeft genoten van een seizoen waarin hij samenspeelde met broer Luuk. Het PSV-jaar verliep echter niet zoals gehoopt. Met name Luuk de Jong kende een grote terugval. 

"Veel vrienden zeggen dat ze Ajacied zijn, maar dit jaar waren ze voor PSV. Ze komen kijken voor ons. Het is wel iets speciaals om met je broer samen te spelen", zegt Siem de Jong tegen De PSV Supporter. Wanneer zijn broer het afgelopen jaar moeilijk had, was Siem er voor hem.

"Na twee goede jaren heeft hij een minder seizoen gehad. Hij moet hard blijven werken, dat doet hij altijd. Als hij net niet het vertrouwen heeft springt er soms een bal van zijn voet. Als ik dan in het veld sta, moeder ik hem even kort aan", aldus Siem, die hoopt dat het vertrouwen snel terugkeert bij zijn broer. "Daar probeer ik hem bij te helpen en dat komt wel weer goed."

Poll

Is Luuk de Jong komend seizoen weer 'terug'?

(443 stemmen)

Plaats een reactie

royco88 +1264
vrijdag 19 mei 2017 om 20:43
Joduh zijn de baas!!
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:45
Waar over als ik vragen mag? :D
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 20:45]
Vind ik leuk
royco88 +1264
vrijdag 19 mei 2017 om 20:46
Van de Europa legeau hahaha
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:37
Doe ik het voor haha :)
Vind ik leuk
Xtacy +147
vrijdag 19 mei 2017 om 21:57
En wij zijn de baas over jullie, in heel NL, over in totaal 34 wedstrijden. Moet je nagaan hoe goed wij zijn!
Vind ik leuk
Beulen +300
vrijdag 19 mei 2017 om 22:22
Nee kampioen geworden over 34 wedstrijden. Wie de baas was werd duidelijk in Amsterdam toen de kampioen volledig van de mat werd gespeeld.
Vind ik leuk
Xtacy +147
vrijdag 19 mei 2017 om 22:26
Baas in eigen huis idd, fantastisch, gefeliciteerd maat, chapeau maar t uiteindelijk toch laten liggen... tja.
Maar als jij je er goed bij voelt prima maat, geniet ervan, ik neem nog een schaaltje ;-)
Vind ik leuk
Diamant07 +1051
vrijdag 19 mei 2017 om 22:54
Willem Alexander is de baas.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 20:53
Die vrienden zijn geen echte Ajacieden.
Vind ik leuk
buddha +2569
vrijdag 19 mei 2017 om 20:58
echte ajacieden bestaan niet :)
Vind ik leuk
El Pibe +152
vrijdag 19 mei 2017 om 21:10
Jawel hoor, ik ben het levend bewijs..
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 20:58
Soms moet je Luuk even aanmoederen ;)
Vind ik leuk
Garrie +447
vrijdag 19 mei 2017 om 21:02
Even laten aanmodderen idd
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:16
Ookal waren zijn vrienden een klein beetje voor PSV dan zijn het geen echt ajacieden :p
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 22:17
Haha ach wat maakt het uit ;P
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:48
Kom je nog? ;)
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 23:49
Joo nee heb toch besloten het niet te doen.
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:51
Waarom? Jammer hadje graag in de app gehad
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 23:54
Vind het gezellig genoeg op VP! :D Is niet om jou hoor haha wees maar niet bang.
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:55
Maar de app bestaat alleen maar uit vp ;-)

Oa sil , riggyAFCA en Korm zijn terug te vinden in de gezellige groep ;)
Vind ik leuk
United +13526
vrijdag 19 mei 2017 om 23:56
Dat snap ik. Maar ik heb dat liever niet sorry man!
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:56
Jammer :)
Vind ik leuk
< Niels > +7337
zaterdag 20 mei 2017 om 00:00
Je hebt gelijk, nooit je nummer geven voor een whatsapp gedoe :) Ze mogen mij dan paranoia vinden maar ik geef ook niet zo maar mijn nummer af, alleen aan de gene die ik ken en weet dat ik ze voor 100% kan vertrouwen en anders niet :)
Vind ik leuk
United +13526
zaterdag 20 mei 2017 om 00:03
Klopt man ook al heb ik het gevoel dat ik Timmio wel kan vertrouwen maar voel er verder ook niet zoveel voor haha. Maar wat je zegt moet je ook gewoon mee oppassen.
Vind ik leuk
< Niels > +7337
zaterdag 20 mei 2017 om 00:05
Iedereen op die app heeft dan je nummer, en ik ben iemand die begint daar niet aan :)
Vind ik leuk
United +13526
zaterdag 20 mei 2017 om 00:05
Klopt man kan alleen maar narigheid van komen.
Vind ik leuk
Bizzy +909
vrijdag 19 mei 2017 om 21:03
Verstand komt met der jaren.
Vind ik leuk
< Niels > +7337
vrijdag 19 mei 2017 om 21:06
Zijn vrienden zijn volgend seizoen weer voor de club waar hij speelt, toch wel schattig dat zijn vrienden direct supporter worden van de club waar Siem speelt, zonde dat Siem nu weg is bij PSV, kost jullie zeker 10 supporters :)
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 22:45
Jullie hebben ze keihard nodig ;)
Vind ik leuk
< Niels > +7337
vrijdag 19 mei 2017 om 23:00
we hebben er nog altijd meer dat dat cluppie van jou
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:04
Wel minder echte ;)
Vind ik leuk
< Niels > +7337
vrijdag 19 mei 2017 om 23:05
Wat jij wil, jouw dag vandaag.
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:06
Wat ben je toch chagrijnig de laatste tijd. Is er iets mis? (En dan bedoel ik met mij)
Vind ik leuk
< Niels > +7337
vrijdag 19 mei 2017 om 23:08
Nee hoor niet chagrijnig geen reden toe, alleen geen zin meer in dat domme slappe gelul over echte supporters, successupporters bla bla. Wanneer jullie dat vinden moeten jullie dat weten, het boeit me geen klote wat jij of een ander daarvan denkt en vind.
Vind ik leuk
Santi +3329
vrijdag 19 mei 2017 om 23:10
Ach dat is toch gewoon een beetje gedol
Zowel PSV als Ajax heeft genoeg echte supporters als nepsupporters.

Vind ik leuk
Diamant07 +1051
vrijdag 19 mei 2017 om 22:54
Zeker, als ze een keer op zijn koste over mogen vliegen zijn ze best flexibel
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 21:06
Siem, als je vrienden van Ajax komen kijken bij jouw dan zijn ze niet gelijk voor Psv.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:00
Moeder of moedig? Moederen klinkt wel heel lullig voor een volwassen gozer met een miljoenensalaris.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:20
Beetje vergelijkbaar met het seizoen van Luuk
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 22:11
"succes"supporters ten voete uit....
Vind ik leuk
Butsbal +1066
vrijdag 19 mei 2017 om 23:05
Hoe kan nou een PSV speler genoten hebben van afgelopen seizoen ? Ik denk dat ik t weet. Halve kracht gebruiken en elke eind van de maand flink cashen. Lamstraal rot toch op zakkenvuller.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:49
Eens een Ajacied altijd een Ajacied, de rest is gezemel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Veel vrienden zeggen dat ze Ajacied zijn, maar dit jaar waren ze voor PSV"