'Ik ben bedreigd door Ajax-fans, heel zielig vind ik dat'

    'Ik ben bedreigd door Ajax-fans, heel zielig vind ik dat'

    zondag 21 mei 2017 om 11:29

    Feyenoord heeft het Franse talent Junior Kingue op proef. Voordat de verdediger in Rotterdam tekende, werd hij echter bedreigd door fans van Ajax. Die zagen dat Kingue liever in Amsterdam tekende, waar hij ook op proef is geweest.

    "Het enige erge wat ik nu hier in Nederland heb meegemaakt is dat Ajax-supporters mij bedreigd hebben via Instagram als ik niet bij hen zou tekenen, heel zielig vind ik dat", zegt Kingue tegen FR-Fans.nl. "Alleen omdat ik nu bij Feyenoord op proef ben?"

    Kingue heeft er alles voor over om profvoetballer te worden. "Terwijl mijn oud-teamgenoten liever gingen feesten en grapjes maken tijdens te training heb ik me altijd honderd procent ingezet om beter te worden. Mijn agenten hebben mij meegenomen naar Engeland om daar bij clubs te gaan trainen."

    Kingue liep in Engeland stage bij Manchester United, Manchester City, Bristol City en Burnley. "Ik kreeg een aanbieding voor drie jaar bij een club. Maar toen ik hoorde dat ik mijn agenten weg moest doen en bij een Engelse agent moest gaan en hem 75 procent van mijn salaris moest geven zijn we vertrokken uit Engeland. Ik wil eerlijke mensen om mij heen en ben dan ook heel blij hier in Nederland."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Nova +1357
    zondag 21 mei 2017 om 11:33
    Dat zijn geen Ajax fans, maar idioten.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8227
    zondag 21 mei 2017 om 14:21
    mee eens, al moet ik met een kleine glimlach er aan toevoegen dat volgens mij alle ajax fans idioten zijn. :)

    zonder gekheid: al die gekken die vanwege clubkleuren gaan dreigen of erger zijn inderdaad idioten.
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14608
    zondag 21 mei 2017 om 20:11
    Het zullen heus wel Ajax fans zijn, maar ook idioten
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    zondag 21 mei 2017 om 11:45
    Blijkbaar wil Ajax het zelf niet, anders hadden ze hem wel een niet te weigeren aanbod gedaan! Zijn inderdaad geen fans!
    Vind ik leuk
    MeAgain +5685
    zondag 21 mei 2017 om 12:15
    Waar lees jij iets dat hij graag naar Ajax wil of dat Ajax hem wel of niet wil hebben? Ik begrijp je reactie niet.
    Vind ik leuk
    United +38222
    zondag 21 mei 2017 om 12:40
    Omdat hij ook bij Ajax op proef is geweest!
    Vind ik leuk
    Dee79 +2200
    zondag 21 mei 2017 om 11:46
    Dat zijn geen fans het zijn internethooligantjens
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 12:15
    Is helaas een beetje de tendens onder het achterlijke volk. Zit helaas overal. Hopen dat dit hem ertoe beweegt bij feyenoord te tekenen!!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11999
    zondag 21 mei 2017 om 12:53
    Dat is zeker te hopen want feyenoord heeft dit soort "supporters namelijk niet...
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8808
    zondag 21 mei 2017 om 12:29
    Ag tis gewoon zielg voor gasten die dat doen.
    Vind ik leuk
    United +38222
    zondag 21 mei 2017 om 12:31
    Ja dat blijf je houden met de social media! Lekker makkelijk van achter je beeldscherm of telefoon iemand bedreigen.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5202
    zondag 21 mei 2017 om 12:48
    Haha bedreigd via instagram. Dat zijn toetsenbord hooligans die van mamma even op de iPhone mochten spelen
    Vind ik leuk
    Nh81 +1
    zondag 21 mei 2017 om 12:49
    Social media tja weinig social aan.
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 13:05
    Erg geloofwaardig allemaal. Ik durf te beweren dat 98% van de Ajaxsupporters nog nooit van deze jongen gehoord heeft en dat het 99% geen ene Fuck kan schelen bij wie de beste man weer op proef gaat spelen . Als je op je 18e bij 10 clubs ( waaronder Burnsley, Vitesse , Twente , Almere ' geen contrct hebt afgedwongenwordt het tijd om je toekomst eens te overdenken .Conclusie : hoax . Dat is mijn vonnis en daar zult u het mee moeten doen.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1363
    zondag 21 mei 2017 om 13:44
    Die zielipoten zonder hersencellen die mensen bedreigen hebben geen enkel idee wat ze zeggen. Zonder tegenstanders of spelers die ergens anders spelen geen competitie . Helemaal niets !
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 14:02
    Zo te zien ook geen logica die Fransoos, want het is toch weer heel duidelijk dat je als voetballer beter bij ajax kunt ontwikkelen, met alle respect voor Feyenoord natuurlijk. Daar krijgt hij op latere leeftijd wel spijt van.
    Vind ik leuk
    fer65 +218
    zondag 21 mei 2017 om 14:09
    50 keer onterecht kampioen van nederland honderdmiljoen binnen gehaald zachtjes gezegd,en ze gunnen ons ook een snoepje pfffffff je broek zakt er van wat een bagger knavb . Psje mischien heb ik niet goed het aantal kampioenschappen lekker belangrijk overigens hoop ikdat ze verliezen en een flinkpakslaag krijgen tegen M.United
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 15:11
    Dan maar mooi naar Feyenoord gaan.Dat lijkt me duidelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 15:11
    Dan maar mooi naar Feyenoord gaan.Dat lijkt me duidelijk.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7481
    zondag 21 mei 2017 om 16:16
    Deze soort idioten zitten helaas onder de supporters van iedere club! elke normale supporter van Ajax keurt dit af... Helaas dat we dit supporters blijven noemen en dat men de clubs hiervoor verantwoordelijk houden. Dit heeft namelijk niks met clubliefde te maken eerder met haat want je zet je eigen club voor lul!
    Vind ik leuk
    Noudyo. +14608
    zondag 21 mei 2017 om 20:14
    Waarom zou je op social media zitten in de eerste plaats? Heb het altijd onzinnig gevonden en pure onzin.
    Vind ik leuk
    Beuckie +40
    dinsdag 23 mei 2017 om 10:42
    ach meneer Kingue probeert goodwill te kweken bij het legioen door leugens te vertellen. Hoe triest is dat zeg. Bah bah dat ze hem nog aandacht schenken is al triest zat
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik ben bedreigd door Ajax-fans, heel zielig vind ik dat'