Van Gelder heeft primeur: 'Dat heeft men bij United geheim gehouden'

    Van Gelder heeft primeur: 'Dat heeft men bij United geheim gehouden'

    Gepubliceerd: zondag 21 mei 2017 om 23:09zo 21-05-2017 om 23:09

    Een primeur van Jack van Gelder bij Rondo van Ziggo Sport: Manchester United-middenvelder Paul Pogba wordt al acht weken behandeld aan een hamstringblessure. De presentator zegt dat United het geheim gehouden heeft.

    "Hij speelde zondag mee tegen Crystal Palace en dat is goed gegaan. Maar hij is al acht weken onder behandeling bij een Nederlandse fysiotherapeut, Leo Echteld", zegt Van Gelder bij het programma van Ziggo. De presentator vertelde niet of Pogba woensdag meedoet tegen Ajax.

    Assistent-bondscoach Ruud Gullit weet niet of het mogelijk ontbreken van Pogba een voordeel is voor Ajax. "Pogba heeft helemaal geen indruk gemaakt in Engeland. Ik weet niet of Ajax daar nou van onder de indruk moet zijn. Als ze hun spel kunnen spelen, maakt het niet veel uit tegen wie ze spelen. Je moet bij United altijd opletten in de omschakeling. Hoe snel doe je dat?" De finale tussen Ajax en United wordt woensdagavond gespeeld.

    Plaats een reactie

    Kwikwek +2889
    zondag 21 mei 2017 om 23:11
    Wij hebben donnnnnyyyyyyy, wie is Pogba?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:11
    Heeft Jack zijn nek verkocht?
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 21 mei 2017 om 23:14
    Hij maakt tegenwoordig reclame voor een auto band..die doet die over zijn hoofd heen vandaar dat je zijn nek niet meer ziet stratumseind..
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:16
    ik heb m al een hele tijd niet meer gezien maar ik wist niet dat ie zo krap bij kas zat....
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:34
    Cheque van Gelder?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 22 mei 2017 om 06:31
    Samenmet zn pruik. Bulkaanbieding
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 23:16
    Dit las ik net op Wikipedia: Vond ik wel aardig...

    Uit de Football Top 20 van onderzoeksbureau SPORT+MARKT is gebleken dat Ajax in 2010 ongeveer 7,1 miljoen supporters in Europa heeft, een stuk meer dan rivalen Feyenoord en PSV (respectievelijk 1,6 en 1,3 miljoen). Deze 7,1 miljoen supporters leveren Ajax een 15e plaats op de Europese ranglijst op. Daarnaast is volgens het onderzoek 39% van de Nederlandse voetballiefhebbers Ajacied.[25] Ajax heeft niet alleen veel supporters, maar ook veel fans gaan naar Europese wedstrijden. Met gemiddeld 48.677 toeschouwers per wedstrijd stond Ajax in 2010 op de twaalfde plek in Europa, dit is bijvoorbeeld boven grote clubs zoals AC Milan, Manchester City en Chelsea FC. Kanttekening hierbij is dat niet alle clubs de capaciteit van de Amsterdam ArenA bezitten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:18
    Dit las ik net op het etiket van mijn fleske bier : Als je dorst hebt moet je drinken.
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 21 mei 2017 om 23:21
    Ik heb net de laatste op voor vandaag anders ben ik morgen ochtend niet me nest uit te slaan
    Verplichtingen morgen helaas..
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:23
    Als dat de laatste was voor vandaag dan ga je over 40 minuten toch gewoon opnieuw beginnen.....
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 23:22
    Bier lost je problemen niet op!

    Maar weet je, melk ook niet, dus zullen nog maar een biertje nemen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:23
    Doe maar en trouwens ik ben geen probleem drinker......
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 23:28
    Weet je Stratum: ik ben een gelegenheidsdrinker, maar ik heb zoveel gelegenheden....
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:30
    haha jij ook al?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15303
    zondag 21 mei 2017 om 23:35
    Iedereen praat over jouw drinken,
    maar niemand begrijpt jouw dorst.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:43
    Kijk waren er maar meer zo begripvol als jij.
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:44
    Het is gewoon de verslaving. Hij heeft een krat bier op en dan voel je je lekker.
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 21 mei 2017 om 23:24
    Gelijkspelletje

    Bier lost alle problemen op die je maar kan bedenken!
    Vind ik leuk
    zondag 21 mei 2017 om 23:27
    Zo zie ik het ook, Derksen. Ik heb 100 problemen en bier lost ze allemaal op!
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:35
    Geniet maar drink met mate....
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:42
    ik doe het liever alleen......
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:51
    Haha geniaal hoe je toch overal weer een weerwoord op hebt! Dat mag wel even gezegd worden haha. Heb trouwens je grote vriend Arie met veel Bombarie nog niet gezien. Blufke ook niet ;p
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    zondag 21 mei 2017 om 23:54
    Je moest eens weten hoeveel "tijdelijk nieuwe accountjes " zijn/worden aangemaakt de komende dagen.....
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:58
    Denk je dat hun dat doen? Dat denk ik niet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:00
    Arie misschien niet maar blufke heeft het in het verleden al vaker geflikt en liep toen ook tegen de lamp.
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 mei 2017 om 00:01]
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:04
    Dat is ook wel een zeikerd soms. Als dat je man is als vrouw zijnde dan wordt je daar volgens mij ongelofelijk moe van. Jij bent wel hoog van jezelf maar op een grappige manier (niet altijd) Maar blufke kan wel echt irritant zijn. Ook al bedoelt hij het misschien goed. Hij heeft zichzelf altijd zo hoog zitten met dingen die hij in het verleden heeft gezegd en bla bla bla haha.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:06
    dat "hoog zitten van mezelf" neem je hopelijk met een korreltje zout ?? Doe ik namelijk zelf ook
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:11
    Haha ja natuurlijk doe ik dat! Maar even als voorbeeld. Jij brengt het ook op een grappige manier. Maar goed ik zou niet verder lopen zeuren haha want het is vast een aardige jongen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:14
    in ieder mens schuilt iets goeds
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:25
    Zeker weten!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:26
    Het word trouwens een latertje op La Cibeles.
    Maar zo te zien kan het de real fans niet zo veel schelen...
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:27
    Genieten toch van het kampioenschap. Die gaan nog niet naar huis nog langer niet nog langer niet..
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 mei 2017 om 00:27]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:29
    ik weet zeker dat er velen de zonsopkomst zullen meemaken, zo lang gaat dat niet meer duren
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:32
    Allemaal straal bezopen! Zoepen en op huus an kroepen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:42
    Pas dan heb je het goed voor mekaar!
    Vind ik leuk
    RodeBaan +1963
    maandag 22 mei 2017 om 07:35
    Heb er lang naar moeten zoeken, maar dat je Flip op de bank wilt houden, toch iets goeds bij jou!
    Je bent toch ook voorstander om hem nog 5 jaar bij te laten tekenen?
    Helemaal top!
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11576
    maandag 22 mei 2017 om 05:57
    Wij van WC-eend......
    Vind ik leuk
    derksen +8912
    zondag 21 mei 2017 om 23:16
    Potsijandosi Roda en lazio hebben me dit weekend 780 eu gekost pfff
    Gelukkig had ik vrijdag 3x 2-0 met dank aan Spanje B league
    Wat een drama dag vandaag!
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    maandag 22 mei 2017 om 00:05
    Kan je beter aan het bier gaan zoals Stratum, kost ook geld maar heb je sowieso plezier van
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:06
    kijk hoe later op de avond des te wijzer de teksten.
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:26
    Ben je niet bang dat je straks Korsakov krijgt?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:30
    Die zit toch vast in Dubai?
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:33
    ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:33
    Die geldschieter van Roda
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:40
    Dat is Korotaev ;p
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    maandag 22 mei 2017 om 00:49
    Haha, wat is het verschil? Die vergat tot nu toe ook geld over te maken..
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 mei 2017 om 00:49]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:50
    ohhhhh .... geintje man ... Maar hoe kan ik nou last krijgen van een vitamine B tekort als ik regelmatig Bier tot me neem?
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:52
    Te weinig gevarieerd eten?
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 mei 2017 om 00:52]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 00:53
    Staat die B in "Vitamine B " niet voor Bier dan?
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:59
    Haha grapjas ;p

    In jouw geval wel! :D

    Twee sneetjes brood met kaas...
    [Reactie gewijzigd op maandag 22 mei 2017 om 01:00]
    Vind ik leuk
    stratumseind +173849
    maandag 22 mei 2017 om 01:08
    Ik ben gek op sneetjes en als het er 2 zijn is het dubbel zo leuk
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 01:09
    Hahaha! Ja daar geef ik je geen ongelijk in hahaha...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    maandag 22 mei 2017 om 06:35
    En in de zon zit.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12385
    maandag 22 mei 2017 om 01:39
    Is allemaal 1 pot nat :)
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15303
    maandag 22 mei 2017 om 00:29
    "Onlangs zag ik iemand roken in de kerk. Ik schrok zo erg dat mijn flesje bier op de grond viel."
    Vind ik leuk
    BassieJr. +768
    zondag 21 mei 2017 om 23:19
    Dat was hopelijk de laatste keer dat Gullit daar aan tafel zat?
    Genant gewoon hoe hij niets mocht zeggen.
    Kieft was de enige die er iets van zei.
    [Reactie gewijzigd op zondag 21 mei 2017 om 23:20]
    Vind ik leuk
    BassieN +11070
    zondag 21 mei 2017 om 23:26
    Hey, steel jij nou gewoon een deel van mijn naam? :o
    Vind ik leuk
    BassieJr. +768
    maandag 22 mei 2017 om 17:32
    Ermm. Nee... Helemaal zelf bedacht, maar ik zie wel wat je bedoelt.
    Vind ik leuk
    United +36358
    zondag 21 mei 2017 om 23:32
    We gaan het woensdag allemaal wel zien.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3318
    maandag 22 mei 2017 om 00:34
    Wat is er woensdag?
    Vind ik leuk
    United +36358
    maandag 22 mei 2017 om 00:40
    De finale?
    Vind ik leuk
    maandag 22 mei 2017 om 02:18
    United wint de Europa league hoe graag ik ook wil dat Ajax wint maar united wint. Spelers hebben zoveel meer ervaring hebben meerdere finales gespeeld en weten hoe ze met die druk om moeten gaan. Ik denk dat sommige Ajax spelers met een misselijke gevoel het veld op zullen stappen hopelijk zit ik er zwaar naast maar ik zeg 3-1 united. 2x radhford martial en bij Ajax traore
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33830
    maandag 22 mei 2017 om 06:28
    Daar zijn die 30.000 kijkers heel blij mee jack, toppie!
    Vind ik leuk
    Cookee +11232
    maandag 22 mei 2017 om 19:00
    Ja United houdt dat geheim van die hamstring.
    Zelfs... heb ik horen fluisteren.
    zelfs zijn hamstring weet van... nietss.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws