Update: 'Feyenoord nog in gesprek over terugkeer: club hoeft niet veel te betalen'

Update: 'Feyenoord nog in gesprek over terugkeer: club hoeft niet veel te betalen'

zondag 18 juni 2017 om 13:12

Feyenoord ligt op koers om een terugkeer van Jean-Paul Boëtius te realiseren. Alle betrokken partijen zien een rentree in Rotterdam-Zuid helemaal zitten. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

Trainer Giovanni van Bronckhorst liet eerder al weten gecharmeerd te zijn van Boëtius en nu wil de aanvaller van FC Basel ook zelf graag terugkeren. Daarnaast is ook technisch directeur Martin van Geel overtuigd. In principe staat niets een terugkeer in De Kuip in de weg. Basel vraagt niet de hoofdprijs voor de vleugelspeler, die zelf bereid is financieel fors in te leveren om zijn carrière weer een nieuwe impuls te kunnen geven. Bij Basel kwam hij amper aan speelminuten toe en KRC Genk, dat hem huurde, lichtte de koopoptie niet.

In Rotterdam wordt Boëtius gezien als de opvolger van Eljero Elia. De aanvaller trok onlangs de Feyenoord-deur achter zich dicht voor een avontuur bij het Turkse Basaksehir. Boëtius kan de eerste zomeraankoop van Feyenoord worden. De Rotterdammers verwachten dat er snel een akkoord komt met Basel.

Naast Boëtius is Feyenoord ook nog bezig met Steven Berghuis, die onder contract staat bij Watford, en Sofyan Amrabat. De middenvelder van FC Utrecht moet echter veel meer opleveren dan de twee miljoen euro die door Feyenoord geboden is.

Update 18.6 13.09: Volgens het Algemeen Dagblad vraagt Basel minder voor Boëtius dan waar de club hem destijds voor kocht. De Zwitserse grootmacht nam de aanvaller in augustus 2015 over voor een bedrag van 2,2 miljoen euro, maar hoeft de investering niet volledig terug te zien. Feyenoord is nog altijd met de club in gesprek om tot een akkoord te komen. Het bericht dat de Rotterdammers Boëtius maandag willen presteren, wordt door de ochtendkrant als gerucht bestempeld.

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 07:19
boetius ging toch lekker weg ? is niet geslaagd bij basel en niet bij Genk . Moet het nu wel gaan doen bij Feyenoord ?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:25
Genk niet zo slecht gedaan anders. iets van tien goals en zes assists ofzo.
29 wedstrijden gespeeld. echt een flop is dat niet. Nee inderdaad is z'n huurovereenkomst niet afgekocht. maakt m niet meteen flop.

Basel door veel mensen onderschat
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:33
nee maar Feyenoord wilt toch ook naar niveau basel toe, je speelt cl!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:54
geen idee wat basel nog meer op flanken heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:30
Je bedoelt dat basel naar het niveau feyenoord wil.op dit moment heeft feyenoord een sterkere ploeg dan basel.
Vind ik leuk
United +23973
zaterdag 17 juni 2017 om 10:38
Hoe weet je dat?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:38
Haha, Feyenoord heeft geen schijn van kans tegen Basel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:58
Basel is niet meer die ploeg van een paar jaar terug,bovendien winnen wij de laatste jaren van ploegen als united en sevilla en dan zouden wij kansloos zijn tegen basel?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:34
Jullie verliezen ook van ploegen als Excelsior en go ahead eagles dus dat zegt niks.
Vind ik leuk
Tyson89 +2083
zondag 18 juni 2017 om 15:45
Nee maar wel een speler halen die dus bij dit mindere Basel totaal niet nodig is.

Feyenoord zal met beter en meer moeten komen om het afgelopen seizoen te evenaren of zelfs verbeteren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:59
dat was andersom toch ook zo,het betere basel die een
op dat moment een overbodige speler ophaalt bij het mindere feyenoord dus wat is je punt.
Vind ik leuk
Tyson89 +2083
zondag 18 juni 2017 om 18:42
Oh dat maakt het goed volgens jou?

Komt er neer dat de speler voor beide clubs niet goed genoeg is. Dus ook onzin als je die weer gaat halen. Feyenoord moet inzetten op betere spelers.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:15
Dat valt echt wel mee. Misschien is basel wel iets beter ja. Maar geen schijn van kans is weer zo'n domme opmerking...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 15:17
Feyenoord geen schijn van kans tegen Basel?

Als Ajax fan vind ik dit de grootste onzin die ik de laatste tijd heb gehoord. Basel is goed maar die 2 doen niet veel voor mekaar onder.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:26
Basel.. Its very lonely at the top want concurrentie hebben ze daar niet meer.

Ze spelen elke week tegen Go ahead Willem2 en Roda. Nee YB doet ook niet meer mee.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:53
U heeft duidelijk FC Basel nooit zien spelen, anders kraamt u niet van die onzin.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:04
Basel is niks bijzonders maar als u dat onzin vind is dat u goed recht maar dat vind ik dan weer onzin.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 12:55
Ja, jullie zijn kansloos tegen Basel.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:41
maak dat de kat wijs,bekijk die selectie en die van feyenoord
en het mag duidelijk zijn dat feyenoord beter materiaal heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 15:20
Dit is weer zo een domme belg die lekker denkt te lopen bashen op nederlandse clubs, belgen kunnen soms toch zo een calimero's zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:36
Feyenoord wint thuis van ManU dat op volle oorlogssterkte is. En dan zou Feyenoord kansloos zijn tegen Basel?
Vind ik leuk
DubRtd +5728
zondag 18 juni 2017 om 13:22
Vertel... hoeveel wedstrijden heb je dit seizoen gezien van Basel.....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:24
7
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:35
boetius moet er weg, Feyenoord wilt hem hebben. basel plaatst zich elk jaar voor cl en speelt niet onverdienstelijk .
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:14
Basel en feijenoord loten elkaar in de poule
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:40
*wil
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:14
Zijn inderdaad geen slechte cijfers voor een competitie waar beter verdedigd wordt dan in Nederland. De vraag is wel in hoeverre hij in Europa potten kan breken. Al vraag ik me dat bij de meeste Feyenoord spelers af.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:41
Voorlopig staat België hoger op de Europese ranking toch? Geen reden om arrogant te doen...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:33
Wat zeg ik hier verkeerd/arrogant over de Belgische competitie dan?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:05
Helemaal niets ;) Ik gaf je gelijk!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:43
Ah oke snapte ik ff verkeerd :)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:51
Je hebt zelf niet aan zoveel Assist als je zelf zo weinig scoort.
Ik zeg niet Dat Elia de beste was maar die scoorde wel meer Goals en in 29 wedstrijden dan een Boëtius.

Maar Boëtius is niet het niveau waar Feyenoord naar moet streven
Vind ik leuk
Feye1908 +2645
zaterdag 17 juni 2017 om 09:02
Ik ben geen voorstander van zijn komst maar heb toch liever dat hij 30 assists levert dan 10x scoren en 10 assists.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:38
Boetius was een toptalent en is weggezakt maar bij genk weer laten zien waar hij toe in staat is.zou zomaar kunnen dat hij nu wel uitgroeit tot een topper.boetius scoorde in zijn eerste seizoen rond de 10 doelpunten en heeft dus zeker ook scorend vermogen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 12:32
Precies, eerst aankijken en dan pas afbranden. :)
Vind ik leuk
United +23973
zaterdag 17 juni 2017 om 10:37
Hij heeft in alle competities in Belgie 23 wedstrijden gespeeld... 5 goals en 5 assists gemaakt...
Vind ik leuk
13 +717
zaterdag 17 juni 2017 om 12:00
Als je zijn aantal speelminuten door 90 deelt, kom je op 14 2/3 wedstrijd, en dan klinkt het alweer heel anders. (Boëtius ging meer/langer spelen naarmate hij langer bij Genk was.)
Vind ik leuk
United +23973
zaterdag 17 juni 2017 om 12:03
Daar heb je gelijk in! Dan is het helemaal zo gek nog niet. Heleboel zeggen hier wel dat het niks is. Maar hij heeft zich echt wel ontwikkeld hoor. En kan bij Feyenoord weer zichzelf in de picture spelen. Het voelt voor hem ook als thuis.
Vind ik leuk
feyeniels +7442
zaterdag 17 juni 2017 om 11:14
Zie reactie United
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 11:15]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:07
Genk was hij zeker niet slecht. Basel wel maar had ook zelden een basisplaats. Voor feyenoord kan hij wel van waarde zijn denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:20
Kan... tis wel zn roots, back to basics.
Vind ik leuk
DubRtd +5728
zondag 18 juni 2017 om 13:20
Heeft het best goed gedaan bij Genk.
Reden waarom zij hem niet nemen is denk ik omdat ze geen Europees voetbal hebben.
Lang leve de Belgische competitie opzet. Schakelen Tottenham uit maar dat kostte ze de laatste play off plaats en dus lege handen aan het eind.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:26
Misschien is hij nu wel fysiek sterker geworden en heeft hij meer variatie in zijn spel gekregen. In Nederland kunnen er veel spelers slagen. En Feyenoord moet toch een buitenspeler hebben en hij kent de club en de mensen dus die meteen op zijn plek.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 14:15
Neeejjjj, niet die Boetsius weer op de Nederlandse velden.
Wat een dramaspeler is dat...... zucht
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:21
Zie dit totaal niet zitten
Was toen al te licht en is er in die jaren alleen maar op achteruit gegaan
Vind ik leuk
soksa +530
zaterdag 17 juni 2017 om 09:30
Jij hebt hem regelmatig bij Basel en Genk zien spelen?
Vind ik leuk
Moa +55
zaterdag 17 juni 2017 om 07:23
Te licht voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:31
24 wedstrijden 4 goals, en ze lichten de optie tor koop niet voor niks niet !
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:42
Misschien omdat boetius tijdelijk een vervanger was voor een geblesseerde speler in ieder geval lag het niet aan zijn prestaties want die waren ronduit goed.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:37
maar niet goed genoeg om te blijven
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:37
maar niet goed genoeg om te blijven
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:46
wie weet heeft genk dat geld helemaal niet en vinden ze het jammer maar financieel niet verantwoord.
Vind ik leuk
Vato75 +56
zaterdag 17 juni 2017 om 07:33
Lekker netwerk heeft die van geel
Vind ik leuk
13 +717
zaterdag 17 juni 2017 om 12:07
Nou hè, prima gedaan met Jørgensen ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 12:51
Jorgenson, Pélle, Guidetti, Elia, Berguis, Van der Heijden, Botteghin, Toornstra, Kuyt nee hij heeft inderdaad alleen maar rommel aangetrokken. :/
Vind ik leuk
Vato75 +56
zaterdag 17 juni 2017 om 12:53
Pelle en guidetti en kuijt komen niet bij van geel vandaan hoor
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 12:57
Pelle kwam uit de koker van Koeman, maar Van Geel heeft Koeman dan weer aangetrokken dus komt wel uit zijn netwerk. Je zegt net, lekker netwerk heeft hij.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 12:58]
Vind ik leuk
Vato75 +56
zaterdag 17 juni 2017 om 13:01
Precies hij kijkt alleen maar naar eredivisie spelers of met een eredivisie verleden maar oke jorgensen 5 jaar vast leggen was top
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 13:08
Dat heeft hij gewoon heel goed gedaan.

Maar met Boëtius wil ik het wel zien hoe hij het gaat doen. Hij heeft gewoon een fout gemaakt die veel jonge voetballers maken. Ze worden gek gemaakt door hun omgeving en hun zaakwaarnemer en ze krijgen het hoog in hun bol. Daardoor is hij te vroeg weggegaan bij Feyenoord, maar hij zal het voetballen niet verleerd zijn. Ik ben wel benieuwd of hij zich bij Feyenoord kan herpakken, ik heb er wel een goed gevoel bij.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 14:19
Blij dat je het zelf ook zo ziet
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:34
;p
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zaterdag 17 juni 2017 om 07:38
Van mij mogen ze hem kopen, maar waarom zou ik eigenlijk niet weten. Misschien omdat ze dan afzien van Amrabat zodat hij nog bij FC Utrecht hele goede dingen kan laten zien? Boëtius kan voetballen, dat staat buiten kijf, maar sinds zijn vertrek staat hij stil in zijn ontwikkeling. Denk dat Van Bronckhorst er niet veel,meer uit zal halen.
Vind ik leuk
Feye1908 +2645
zaterdag 17 juni 2017 om 09:04
Hij staat al stil / holt achteruit sinds debuut bij Feyenoord. Nooit heeft hij een langere periode kunnen overtuigen en ik verwacht niet dat hij ons nu ineens gigantisch gaat verrassen.
Vind ik leuk
United +23973
zaterdag 17 juni 2017 om 10:41
Nieuwe ronde... Nieuwe kansen...
Vind ik leuk
feyeniels +7442
zaterdag 17 juni 2017 om 11:16
Ik sta ook niet te springen om Boëtius, maar een nieuwe linksbuiten hebben we wel nodig. En Amrabat ook, aangezien we geen serieuze concurrentie hebben voor El Ahmadi en Vilhena.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 13:05
Ik denk toch wel dat de amrabat en boetius halen! die staan op andere posities!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 13:05
Ik denk toch wel dat de amrabat en boetius halen! die staan op andere posities!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:40
ik denk dat hij meer voor het team gaat betekenen dan Ellia, die zag je zelden exeleren. Een product van eigen jeugd bovendien.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:31
daar denk ik toch anders over.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:52
haha Feyenoord heeft mede door Elia de titel gepakt en krijgt er weer een egoïst van weleer voir terug.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:45
Dat ben ik niet met je eens. Elia bracht ook nog eens meer power dan ik Boetius ooit heb zien doen. Maar ik ben wel voor eigen jeugd en wanneer het financieel aantrekkelijk is, waarom dan niet?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:48
Zijn er niet meer vissen in de vijver te vinden?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 07:51
Boetius komt dus weer banken in Rotterdam. Mislukt in Basel en in Genk. Feyenoord moet och proberen meer kwaliteit aan zich ge binden.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:29
Ja....ik snap het ook niet helemaal..

Volgens mij wilt Giovanni graag Boetius terug. Rutten zag het niet in Boetius zitten, misschien gaat hij onder Giovanni wel helemaal opbloeien?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:38
We zullen zien.. kan het me haas niet voorstellen dat hij nu wel het niveau heeft.
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 09:41
Elia en Pele waren ook mislukt. Deden het in Rotterdam helemaal niet slecht.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 10:39
Alleen is Boetius al mislukt in Rotterdam. Daarom vertrok hij naar Basel.
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 10:54
Hij vertrok omdat hij onder Rutten geen kans kreeg. Als hij gebleven was , was die kans misschien wel gekomen. Want Rutten vertrok opk ineens;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 12:06
Coaches in Basel en Genk zater er dus net als Rutten ook naast? Coaches stellen altijd hun beste spelers op..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:58
iets beter je huiswerk doen als je iets wil beweren,bij genk
was hij voor een half jaar gehuurd en speelde basis en deed
dat gewoon goed.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 15:13
Met mijn huiswerk zit het wel goed! Kan jij mij uitleggen waarom de optie tot koop niet is gelicht als hij zo goed gepresteerd heeft?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 15:50
dat weet ik ook niet wat daar de reden van is,maar als ik zijn cijfers ziet en een artikel lees dat hij zich in korte tijd zeer geliefd maakte bij de fans van genk door zijn goede spel dan kan het niet aan het sportieve liggen maar wellicht ligt het aan de financiele situatie bij genk.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:55
echt he die rutten heeft veel schade aangericht met zijn manu die
nu zelfs bij go ahead werd weggestuurd.
vilhena was ook afgeschreven dankzij fredje en moet je nou is kijken hoe hij er voor staat.
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 19:29
Het ligt natuurlijk nooit alleen aan de trainer als een speler niet wil vechten voor zijn plaats en de makkelijkste weg kiest door weg te gaan ligt het ook aan de speler!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:52
tsja basel speelt gewoon een heel ander systeem dus was vooraf eigenlijk al een vreemde move en bij genk heeft hij een half jaar prima
gepresteerd en is belangrijk geweest bij de bekerwinst en in de europa leauge.
Vind ik leuk
stranger +2543
zondag 18 juni 2017 om 14:32
Toch een leuke opmerking. Is alleen ook al gemaakt over El Amhadi, Elia, Pelle, Berghuis misschien wordt het nu een keer bewaarheid. Kan er toch een keer iemand zeggen "zie je wel , ik zei het toch" ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:34
hoeft van mij niet te komen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:35
Weer een paar jaartjes ouder. Wie weet... niet zo'n heel slecht jaar gehad in belgie hoor.. er zijn gewoon niet zo veel (betaalbare) buitenspelers te koop
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:37
Ik mag hopen dat dit een te late 1 april grap is. Sam Larson, tevens met z'n vrijetrappen een veel beter wapen op de flank, niveau moet omhoog van Geel!
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 09:42
Larson te duur en de vraag is of die het wel red.
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
zaterdag 17 juni 2017 om 08:52
Doen doen doen aub. Juich het toe!
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 09:42
Ik ook!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 08:57
Hoeveel zijn er niet mislukt in buitenland en gebruiken Feyenoord om terug te komen,niks mis mee , win-win-situatie , Tomasson, Pelle, Elia , Berghuis , etc , Boetius kom maar
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:05
Goed beleid van van Geel,,jonge gretige speler terughalen die als Gio hem vertrouwen geeft weer gaat vlammen,is pas 23 jaar maar wel al veel ervaring, is bekend met Feyenoord ,dus hoeft niet te wennen, en wil ook graag terug,gewoon een win win situatie, beter dan oude versleten figuren als Lens .
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zaterdag 17 juni 2017 om 09:13
Vergelijk hem eens met al aanwezige spelers. Met wie moet hij concurreren, kan hij die strijd winnen en wordt hij dan ook opgesteld? Dat zijn de vragen die je moet stellen bij spelers die (terug-)komen. Indien er geen concurrentie is, dan is de gok een stuk kleiner.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:58
Oke mcmodd zijn grote concurent Elia is weg ,en hij kan ook op rechts spelen, het is van nature een rechtsbuiten, en daar verslaat hij Bilal wel, en ik denk dat Berghuis niet terug komt omdat die te veel gaat kosten,en Boetius is zeker niet minder dan Berghuis.
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zaterdag 17 juni 2017 om 21:48
Ik hoop zo dat het dit jaar nog beter met jullie gaat, dat je op zijn minst weer om de eerste drie plekken gaat strijden. Ga nu niet gelijk stoer roepen dat je weer kampioen wordt, maak het eerst waar en van mij mag dat al in april. Dat de beste wint, toch?
Vind ik leuk
stranger +2543
zondag 18 juni 2017 om 14:36
Verstandige woorden en helemaal mee eens.
Gezien de ontwikkelingen in Amsterdam is er tot nu toe een licht positief gevoel. Alleen ze hebben daar zoveel geld dat als het eind juli verkeerd dreigt te gaan waarschijnlijk een zak met geld open getrokken wordt. Dat kan dan weer een minder positief gevoel te weeg brengen;-)
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zondag 18 juni 2017 om 14:40
Kom op stranger, je club moet het zelf kunnen doen, zelfs als je tegenstanders beter (geworden) zijn. Met zo'n sterke 12e man moet je nu niet gaan sippen hoor.
Vind ik leuk
stranger +2543
zondag 18 juni 2017 om 14:44
Ik sip ook niet. In de kuip is Feyenoord inderdaad heel sterk. Maar er zijn ook nog 17 uitwedstrijden;-) Verder is ook de breedte van de selectie niet zo sterk. Een kampioenschap is niet onmogelijk maar ook geen zekerheid.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:27
Dit wordt een ramp!!!! Van Geel en Gio compleet van het padje af!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:39
Larsson kost teveel , iig voor wat je krijgt. berghuis zal ook 5 miljoen moeten kosten. Sam Larsson geloof zelfs 7. amrabat 4mil. Ik denk toch dat er dan 1 topper (karsdorp) verkocht miet gaan worden. Ook moet er nog een linksback en een spits/ buitenspeler bij . op dit moment heb je alleen Bilal .
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:42
Denk niet dat Feyenoord al dat geld heeft liggen. van geel moet nog 1 jaar creatief zijn en daarna kan er ook echt geïncasseerd worden . ik ga er vanuit dat Jorgensen blijft.
Vind ik leuk
mcmodd +2223
zaterdag 17 juni 2017 om 21:50
Houd Amrabat maar gewoon goed voor 5 á 6 miljoen, ik denk dat dit de strategie wordt om Amrabat nog een seizoen te houden. Dat gebeurde met Haller ook succesvol.
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 09:45
Van mij mag hij komen.
Het enige verwijt dat ik hem maak is dat hij niet terug gevochten heeft toen Rutten hem passeerde. Dat doen helaas heel veel jonge Nederlandse talenten.

Hij kan het nu laten zien en zijn belofte inlossen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:47
Feyenoord denkt wel heel erg goedkoop tallenten van andere clubs binnen te kunnen halen.
Vind ik leuk
stranger +2543
zaterdag 17 juni 2017 om 09:49
Het is talenten!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 09:50
zal leuk worden die egoïst terug als stoorzender laat maar komen.
Vind ik leuk
pinkelman +1560
zaterdag 17 juni 2017 om 09:54
Spelers als Boëtius is zo'n beetje het verst waar men in Rotterdam voor kan gaan... kan wel weer eens een ouderwets seizoen voor Feijenoord worden.
Vind ik leuk
Kuip +1171
zaterdag 17 juni 2017 om 10:40
Te licht voor Basel en Genk. Tsja, daar word je dus niet beter van. Leuke speler voor Twente of Utrecht maar niet voor Feyenoord.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:19
Leuk voor de eredivisie, maar niet wat we willen voor C.L.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:21
Boetsius had geen basisplaats meer en vertrok daarom bij Feyenoord. Is vervolgens bij alle clubs waar hij gespeeld heeft mislukt. Nu speelt Feyenoord CL en halen ze hem terug, bovendien moeten ze er nog voor betalen ook. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Dit is toch niet het niveau van spelers wat je in de CL nodig hebt?! Lens leek me een betere optie, net als RVP.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:42
rvp alleen als Jorgensen weg gaat
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 13:21
Rvp op 10, als vervanger van Kuijt
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:42
rvp alleen als Jorgensen weg gaat
Vind ik leuk
13 +717
zaterdag 17 juni 2017 om 12:12
RvP zijn ze ook nog mee bezig.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:42
moet hij wel een aantal miljoen salaris inleveren en fey moet een transfersom betalen welke ze later kwijt zijn. en op 10 zal ik hem niet meer zetten . ben je Toornstra op een andere positie aan het zetten .
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:45
Een talentvolle buitenspeler, mits er inderdaad niet de hoofdprijs voor gevraagd word en de bereidheid er is om in te leveren altijd doen!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 11:53
Elia en Berghuis waren bij hun club ook overbodig. En dat waren ook niet bepaald topclubs. In onze competities maken ze wel het verschil om de doodeenvoudige reden dat het niveau hier veel lager is. Dat is triest, maar wel de realiteit. Dus kan het best zo zijn dat Boetius wel wat voor Feyenoord kan betekenen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 14:44
Hoop dat je het nu ook beter weet :)
Vind ik leuk
14forever +3319
zaterdag 17 juni 2017 om 14:29
Lolz 2miljoen blijft een vermakelijk openingsbod.
Vind ik leuk
13 +717
zaterdag 17 juni 2017 om 14:50
Ben jij met je 'lolz' nog een beetje in Bosz-sferen ;-)
Vind ik leuk
14forever +3319
zaterdag 17 juni 2017 om 16:23
Nope is een standaard woordje sinds decennias.
Vind ik leuk
13 +717
zaterdag 17 juni 2017 om 17:10
1 decennium, meerdere decennia; decennias is beslist nieuw :-p
Vind ik leuk
14forever +3319
zaterdag 17 juni 2017 om 18:11
Dank u zeer voor deze ongewenste nederlandse les..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:32
Boëtius was in combinatie met Pèlle zeer goed. Dat zie ik met Jörgensen ook wel zitten.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:00
Vreemde transfer, bij Feyenoord geen basisplaats en vertrokken. Mislukt in Zwitserland, hoe kan je daar mislukken? Mislukt in België en nu terug naar Feyenoord. Lijkt me niet edht van toegevoegde waarde. Ook een vreemde boodschap richting je eigen spelers; als je geen basisplek hebt moet je vooral beginnen te zeuren en bij een goedd bod vertrekken. Misluk je? Dan kan je altijd mog terug.

Met het geld van de CL en wellicht miljoenen transfer van Karsdorp naar Italië zou Feyenoord toch wel iets beters moeten kunnen halen. Of doen ze daar niet aan scouting?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:12
Niemand komt er naar de ere divisie. Kijk maar naar Ajax. Bijna 200 miljoen en ze kunnen bijna niks kopen.
Als NLse club zul je je op afvallers moeten richten, zoals Elia of Berghuis. In de hoop dat ze de draad weer oppakken.
Boëtius heeft nu een mooie leeftijd. En als de prijs goed is ... waarom niet?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:13
Hoezo niet komt naar de Eredivisie. Jørgensen kwam toch ook? PSV is druk bezig om die Mexicaan te halen. Ajax haalde Sánchez.

Feyenoord heeft nu juist de troef dat ze CL spelen. Juist nu zouden ze in staat moeten zijn om betere spelers te halen. Nu halen ze die heeft bewezen niet goed genoeg te zijn. Lijkt me geen goede zaak.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:22
NLse clubs moeten zich niet zo bezig houden met EU voetbal. Daar komt gewoon veel geluk bij kijken.
Atletico onderschatte PSV. En Schalke en Lyon Ajax. Het kampioenschap en de beker dat zijn de prijzen. En dat levert ca. 15 miljoen op. Dus kan je nooit meer dan dat uitgeven.
Vind ik leuk
fr1963 +466
zondag 18 juni 2017 om 14:31
Kan een leuke speler zijn voor Feyenoord. Niveau cl speler kiest niet voor nl club. Daarom ook geen enkele nl ploeg cl waardig. Op een enkele speler na misschien.....
Aansluiting met subtop is voor Feyenoord, PSV en ajax het hoogst haalbare. Met af en toe een uitschieter naar een halve of hele finale (2002 Feyenoord zelfs winst!) en dat is het. Niets meer en niets minder.
Structureel onmogelijk om aan te sluiten. Jaarlijks leeggekocht worden door de subtop van Europa blijft zich herhalen helaas.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:02
Waarom gaat Feyenoord voor minder nu ze de hoofdprijs hebben gepakt ? Boetius is geen schim meer van wat hij was en zoveel minder als Elia. We staat straks voor gek in de C.L .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:16
Boëtius, RvP, Berghuis, Clasie, van Beek terug, Schuurman terug.

Als dat allemaal lukt en rond komt, dan zit het wel weer goed voor komend seizoen. Helemaal als Karsdorp ook nog verkocht word voor 15 miljoen.
Vind ik leuk
yuuup +3462
zondag 18 juni 2017 om 15:42
Nog steeds aan de bedelstaf? Armoedig hoor als je constant je handje op moet houden.
Vind ik leuk
fer65 +56
zondag 18 juni 2017 om 20:53
Verliezen van excelsior was afgesproken werk zo ook met sparta ,maar dat wil niet zeggen dat Boetius niet past bij Feijenoord .Ik ben er van overtuigd dat wanneer de spelers elkaar kunnen vinden dat het geen probleem zal zijn voor de ploeg.Hij is snel jong en een ervaring rijker ,het is nog geen Elia oke ,aar hij kan nog groeien in anderen kwaliteiten met zijn snelheid en passing.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Feyenoord nog in gesprek over terugkeer: club hoeft niet veel te betalen'