Update: 'Jupiler League-goalgetter wordt nieuwe aanvalsleider van PEC Zwolle'

Update: 'Jupiler League-goalgetter wordt nieuwe aanvalsleider van PEC Zwolle'

zondag 18 juni 2017 om 15:35

PEC Zwolle hoopt op korte termijn een nieuwe spits te kunnen presenteren. Voorzitter Adriaan Visser heeft zaterdag bevestigd dat de club momenteel druk bezig is met het afronden van een transfer. 

De preses meldt het nieuws via Twitter. Het gaat om een aanvaller uit de Nederlandse competitie. Verdere details zijn (nog) niet bekend. Visser laat weten dat Gerard Nijkamp (foto), technisch directeur van PEC, zich momenteel bezighoudt met het afwikkelen van de deal. 

PEC heeft sowieso een nieuwe spits nodig na het afscheid van Nicolai Brock-Madsen. Afgelopen seizoen werd de Deen gehuurd van Birmingham City. Een terugkeer naar Overijssel is niet reëel. Brock-Madsen maakte zeven doelpunten in 23 optredens in de Eredivisie.

Anass Achahbar, die een jaar geleden de overstap maakte van Feyenoord naar PEC, zou inmiddels te horen hebben gekregen dat hij mag vertrekken. 

Update 18/6 15.35: RTV Oost denkt te weten dat Piotr Parzyszek (23) de nieuwe spits van PEC gaat worden. De Poolse aanvaller stond afgelopen seizoen onder contract bij De Graafschap. Zijn contract in Doetinchem loopt af op 1 juli en dus kan PEC hem transfervrij inlijven. Parzyszek tekende in 2016/17 voor 25 doelpunten namens De Superboeren. 

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 16:48
Forzapeczwolle herhaalt alleen wat de Visser zelf op zijn twitter zegt. Het lijkt me daarom handig om hem als bron aan te merken niet een account die dat bericht slechts kopieert.
Maar dat terzijde;
Laat het in godsnaam parzyszek zijn!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 16:50]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:51
Het gaat om een spits uit de eredivisie
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:52
Waar staat dat dan?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:54
In de kop van dit artikel Toch?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:55
Omg Haha je hebt gelijk..

Dan kan het zomaar kramer idd wel eens zijn

Vp heeft de kop wel gewijzigd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 16:56]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:56
Ben ook benieuwd!
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:59
De kop en het artikel zijn inmiddels gewijzigd, maar in de bron staat nog steeds "nl competitie" dit kan dus ook de JL zijn.
Vind ik leuk
Jesmaj +77
zondag 18 juni 2017 om 16:08
Dus toch Piotr.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:53
Adriaan Visser @adriaan_visser
·
45 m

@GerardZwolle werkt hard aan afronding transfer no 4 (spits) voor #PECZwolle , net als de eerste 3 afkomstig uit NL competitie!

Er staat nergens "eredivisie"
Vind ik leuk
Spartan +325
zaterdag 17 juni 2017 om 16:52
Die is toch geen eredivisie. Eerste waar ik aan dacht bij het lezen van het bericht was Kramer.

Edit; of Veerman van Heerenveen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 16:55]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:10
forzapeczwolle is dan ook expert in knip en plak werk. ook zijn ze zeer bedreven in verspreiden van leugens
Vind ik leuk
HanV +1077
zaterdag 17 juni 2017 om 18:21
Ik zie bij Visser geen bericht staan, zou forzapeczwolle weer wat creatief zijn? Jouw reactie over knip-en-plakwerk had ik nog niet gezien, maar je hebt wel hetzelfde idee.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 18:22]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:26
Bericht staat nog steeds gewoon op vissers twitter. Ben verder ook geen fan van forzapeczwolle, maar door hem zag ik het bericht van visser wel mooi op tijd.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:48
piotr parzyszek?
Vind ik leuk
Peany +281
zaterdag 17 juni 2017 om 21:12
Dat zou em maar zo eens kunnen zijn
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:48
Benieuwd wie die spits dan is..
Vind ik leuk
Teo Smith +7718
zaterdag 17 juni 2017 om 16:50
AUB Kramer.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:52
Kramer zou ik niet eens erg vinden, niet goed genoeg voor feyenoord, maar bij Pec zou het prima kunnen werken.
Vind ik leuk
Spartan +325
zaterdag 17 juni 2017 om 16:53
Jammer, zou Kramer dolgraag bij Sparta zien.
Vind ik leuk
Tossa +299
zaterdag 17 juni 2017 om 17:16
Persoonlijk vind ik Kramer van het niveau Weghorst in die zin dat het fijn is om in je team te hebben maar een geweldig irritante tegenstander. Zuigen, kaarten aannaaien etc.
Vind ik leuk
010Fr +355
zaterdag 17 juni 2017 om 17:05
Zou fijn zijn moeten we alleen nog rvp halen heb iemand die eventueel op 10 kan en met ervaring en als 3e spits vente
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 16:57
Wie O wie zal het zijn?????!!!!
Vind ik leuk
Aal +5930
zaterdag 17 juni 2017 om 17:00
Grot.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:04
Haha, ja we gaan even 1/5e van onze volledige begroting uitgeven aan een spits.
Vind ik leuk
Aal +5930
zaterdag 17 juni 2017 om 17:27
Kleine begroting werken jullie dan mee zeg?
Heb het over PEC toch en niet over Excelsior?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 juni 2017 om 17:30]
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:37
Pec heeft 1 van de kleinste begrotingen van de eredivisie, 11,7 miljoen.
Had ergens gelezen dat grot 2 miljoen moest kosten, dus dat zie ik niet gebeuren.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:51
11,7 miljoen? Zit de hele selectie in de bijstand?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:49
Kom op lamme..... heb je nu nog niks geleerd van eerdere discussies???


Volg jij het voetbal pas 3 weken en denk jij dat alle Nederlandse clubs geld als water hebben? Dat we op tzelfde niveau zitten als Engeland?
Zelfs onze top 3 heeft minder te verteren als een gemiddelde club in de 2e divisie in engeland

Stop toch eens met die lompe reacties. Je zet jezelf voor lul!
Vind ik leuk
Aal +5930
zaterdag 17 juni 2017 om 17:53
2 miljoen is veel te veel geld voor zo'n spits.
Ik denk in de laatste weken voor het verstrijken van de transfermarkt hij gewoon voor een ton of 7, 8 is op te halen.
Vind ik leuk
HanV +1077
zaterdag 17 juni 2017 om 18:07
De 11e begroting, dus dat valt nog wel mee. Met de nr 16 scheelt het 1,5 miljoen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:27
En 3 miljoen met de nr 10, 11.7 m is nog steeds geen vetpot en zwolle kan gewoonweg geen spelers van 2 miljoen halen.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:38
Tom van Weert van fc Groningen misschien
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:45
Tom Boere?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 17:50
Boere zou naar Twente gaan
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:05
pikante Hendriks-overstap?
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zaterdag 17 juni 2017 om 18:50
Dolberg?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:54
Parzyzsek is toch transfervrij deze zomer?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:11
Ja
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:22
Parzyzsek wordt transfervrij aangetrokken. PEC maakt dat eerdaags bekend. Laatste details van contract worden uitgewerkt
Vind ik leuk
Pec Man +426
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Klopt. Het is nu alleen nog maar een formaliteit. Gezien waar de Graafschap eindigde en dat hij één doelpunt minder scoorde dan de topscorer in de JL zullen er meer Eredivisieclubs zijn geweest die hem binnen wilden hengelen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:04
Hopelijk kan ie ook vlammen in de eredivisie. Ik vind dit nog helemaal niet zo'n slechte aankoop. Maar dat dacht ik vorig seizoen ook van Achahbar. Wel twee totaal verschillende types. No Pyro No Parzyzsek!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:18
Ik vond 4 jaar terug al dat zwolle parzyszek moest halen, en na het afgelopen seizoen des te meer. Ik kan hier niets anders dan tevreden mee zijn.
Vind ik leuk
Tossa +299
zondag 18 juni 2017 om 17:25
Moeten we nog goed oefenen als we zijn naam gaan scanderen... ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:48
Partycheck, best makkelijk
Vind ik leuk
Pec Man +426
zondag 18 juni 2017 om 20:44
Ik denk een goede aanwinst, mits goed gebracht door van Schip.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:35
Cassierra van Ajax
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:54
Had ik het toch goed gisteren ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:46
Fred Benson
Vind ik leuk
Tossa +299
zondag 18 juni 2017 om 19:05
Parzyczek it is! :-D
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:10
Weet nog dat er veel Feyenoorders waren, en dan doel ik merendeels op de fr12 site, waarbij ze zeiden dat Achabar de n1 spits van Feyenoord zou worden, maar hij geen kansen kreeg :)
Ik vond dat toen al onzin, en nu is het wel duidelijk denk ik.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:10]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:49
Achahbar heeft zijn eigen glazen in gegooid. Te dik op de eerste training verschijnen en vervolgens de kantjes eraf lopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Jupiler League-goalgetter wordt nieuwe aanvalsleider van PEC Zwolle'