'Mogelijk goed nieuws voor Ajax: tweede Nederlander denkt aan vertrek bij Club'

'Mogelijk goed nieuws voor Ajax: tweede Nederlander denkt aan vertrek bij Club'

zaterdag 17 juni 2017 om 18:24

In navolging van Ricardo van Rhijn lijkt ook Stefano Denswil te hopen op een vertrek bij Club Brugge. De 24-jarige centrale verdediger denkt toe te zijn aan een buitenlands avontuur, zo meldt Het Laatste Nieuws zaterdag.

Vanuit Italië zou er zelfs al concrete interesse zijn voor Denswil, die in 2015 overkwam van Ajax. De Amsterdammers bedongen destijds een doorverkooppercentage en zijn dus ook gebaat bij een transfer van de linkspoot. Club Brugge voelt evenwel geen noodzaak om hem te verkopen en houdt de boot voorlopig af, schrijft de Belgische krant.

Waar Van Rhijn een duidelijke vertrekwens heeft, lijkt Denswil niet meteen zijn kont tegen de krib te gooien. Zelfs een nieuw contract bij Club Brugge is niet helemaal uitgesloten. Naast Van Rhijn vrezen de Belgen wel een vertrek van Björn Engels. De 22-jarige mandekker weet zich in de belangstelling van Premier League-clubs.

Plaats een reactie

Pino61 +8395
zaterdag 17 juni 2017 om 18:37
Tsingtsing, gaat de kassa weer
Vind ik leuk
Eusebio +1437
zaterdag 17 juni 2017 om 18:45
Denswil wil buitenlands avontuur?
Kan iemand hem vertellen dat hij als nederlander daar al in het buitenland zit?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:03
Haha
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:45
Was ook mijn eerste gedachte
Vind ik leuk
Johan_D +3185
zaterdag 17 juni 2017 om 18:49
Allemaal leuk en aardig die extra inkomsten.

Bij Ajax krijgen de stropdassen zeker een vette bonus als een boekjaar flink in de plus wordt afgesloten.

Nog ff en Mark Overmars heeft een ladder nodig om op die berg geld te klimmen.
Vind ik leuk
Pino61 +8395
zaterdag 17 juni 2017 om 19:30
Tsingtsing
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 18:38
Doe zijn ook nooit tevreden.
Ze denken nog steeds dat ze toppers zijn.
Vind ik leuk
United +39592
zaterdag 17 juni 2017 om 19:44
Een buitenlands avontuur betekent niet dat je naar een topclub moet...
Vind ik leuk
Truth +2687
zaterdag 17 juni 2017 om 18:59
De reden waarom hij een langer verblijf niet uitsluit is gewoon omdat hij een nuchtere gast is en beseft dat een stap hogerop geen garanties geeft op speelminuten en die heeft hij wel bij club ...kijk naar vormer
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:29
Misschien denswil terug halen?
Slechte zet dat hij verkocht is ipv Veltman des tijds...
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:29
"goed nieuws voor Ajax" ze beuren weer geld.......

En blij dat de fans zijn.......

Ze zijn zo gehersenspoeld dat ze vergeten zijn dat "goed nieuws" over je club beter uitgedrukt kan worden in prijzen .
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:39
Een hoop blije Ajax fans hier inderdaad.
Vind ik leuk
Iggy +1676
zaterdag 17 juni 2017 om 22:51
Oh, als we het over die boeg gooien even volgende feit; Ajax heeft een veelvoud van de prijzen die jouw clubje heeft weten te bemachtigen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:17
Ja, jullie hebben volop prijzen............. Stumpertje!
Vind ik leuk
r4vje +20
zondag 18 juni 2017 om 11:33
Heeft zich beter weten te ontwikkelen dan de meeste mensen op voorhand hadden verwacht en gedacht
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Mogelijk goed nieuws voor Ajax: tweede Nederlander denkt aan vertrek bij Club'