Belgisch transferfiasco voor Mühren: Een 9,5 bestáát niet

Belgisch transferfiasco voor Mühren: "Een 9,5 bestáát niet"

zaterdag 17 juni 2017 om 19:35

De transfer van Robert Mühren naar Zulte Waregem lijkt uit te draaien op een fiasco. Trainer Francky Dury verklaart in gesprek met Het Laatste Nieuws dat de aanvaller eigenlijk niet in zijn plannen past. Begin 2017 verkaste Mühren van AZ naar België. 

Op 31 januari, de allerlaatste dag van de winterse transferwindow, tekende Mühren voor 4,5 jaar bij Zulte. De 28-jarige Volendammer kwam in de maanden daarna tot zeven optredens in de Jupiler League namens zijn nieuwe club: twee basisplaatsen, vijf invalbeurten. Hij scoorde één keer. 

Uit de woorden van Dury blijkt nu dat Mühren komend seizoen nergens op hoeft te rekenen. "Een 9,5 bestáát niet. We zoeken een oplossing", aldus de coach. Dury doelt daarmee op het feit dat Mühren geen échte spits en ook géén echte nummer tien is. 

Eerder deze week reageerde het management van Mühren nog tegenover Voetbal International op het gerucht dat er geen toekomst is bij Zulte Waregem voor de aanvaller. "De club weet ook niet waar het nieuws vandaan komt."

Plaats een reactie

Vaag +379
zaterdag 17 juni 2017 om 19:40
Gaat ie toch lekker terug naar Volendam.)
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 19:51
Feyenoord heeft ook nog niemand op de 9,5 staan, hoe denk jij dat ze het daar op gaan lossen?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:36
misschien moeten we hem gewoon ombouwen tot linksback :)
Vind ik leuk
Youri99 +1837
maandag 19 juni 2017 om 13:44
Of ombouwen tot vrouw
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:59
Van Persie :)
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 22:30
V. Persie is idd de perfecte 9,5
10 punten voor "het is maar een spelletje" topper :-)
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:31
Thank you! :)
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zaterdag 17 juni 2017 om 22:34
Ik kreeg net nog een bericht binnen van iemand die luistert naar de naam piemelbrie, ik geloof dat ik die toch maar niet serieus ga nemen......
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:39
Dat moet je zelf weten Pino ;)
Vind ik leuk
Spartan +319
zaterdag 17 juni 2017 om 19:56
Sparta kan deze 9,5 heel goed gebruiken.
We hebben al een 6,5 en een 10,5 in de selectie, dus we hebben bijna een kwartet als Muhren komt.
Vind ik leuk
HanV +1075
zaterdag 17 juni 2017 om 20:16
Binnen een ronde weet je wie de 8,5 heeft, je bent dan je hele kwartet kwijt.
Vind ik leuk
14forever +3319
zaterdag 17 juni 2017 om 19:41
Deze komt uit iemand zijn duim..
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:44
Slappe scouting daar zeg.
Vind ik leuk
Forza u +330
zaterdag 17 juni 2017 om 19:53
China?
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 19:57
Au
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:23
Dan moet ze een 6hallen tog. P
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 21:01
Misschien moet je eerst een vacatureomschrijving maken voor je iemand aanneemt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Belgisch transferfiasco voor Mühren: "Een 9,5 bestáát niet"