'Of het ook de beste keuze is om bij NAC te blijven, is de grote vraag'

'Of het ook de beste keuze is om bij NAC te blijven, is de grote vraag'

zaterdag 17 juni 2017 om 19:48

Grad Damen weet nog niet of hij de Eredivisie ingaat met NAC Breda. Mogelijk is het voor zijn carrière beter om zich een jaar te laten verhuren. Damen (19) stond afgelopen seizoen zeven keer in de basis in Breda. 

"Ik wil het liefst bij NAC blijven", zegt hij in een interview met BN/De Stem. NAC zit in zijn hart. "Daarom wil je met je club ook de Eredivisie meemaken. Maar of het ook de beste keuze is om te blijven, is de grote vraag."

Damen beseft dat hij minuten moet maken om zich te ontwikkelen. "Maandag 26 juni begint de training. Dan ga ik ook met leiding bespreken hoe groot mijn kansen zijn dat ik komend seizoen speel. Daarna maak ik mijn keuze."

Hij durft te strijd aan te gaan met zijn concurrenten. "Onder de vorige trainer heb ik me ook in de basis geknokt. Misschien lukt dat nu weer."

Lees meer over:EredivisieNAC Breda

Plaats een reactie

zaterdag 17 juni 2017 om 19:56
Gradje Damen das toch die zanger van de camping?
Vind ik leuk
J Kiprich +5053
zaterdag 17 juni 2017 om 20:03
Klopt maar beide hebben behalve hun naam nog een overeenkomst.
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:20
Atletisch vermogen??
Vind ik leuk
Mall00t +4279
zaterdag 17 juni 2017 om 20:13
De halve familie heet Grad, de andere helft is vrouw.....
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 20:46
Klopt Stratum. Dit is zijn neefje. Op het woonwagenkamp hebben ze meestal niet heel veel fantasie. De vader de speler heet namelijk: Grad. Laatst opgepakt omdat hij aan het schieten was. En niet zoals zijn zoon met een bal
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 22:59
niks nieuws dus.........
Vind ik leuk
zaterdag 17 juni 2017 om 23:03
Nee, zeker niet. Wel knap dat grad junior ondanks een gekke vader en een vreselijk zingende oom stoïcijns doorwerkt aan zijn carrière
Vind ik leuk
J Kiprich +5053
zaterdag 17 juni 2017 om 20:20
Nog even en we hebben eerbied voor grijze haren...
Vind ik leuk
HanV +1077
zaterdag 17 juni 2017 om 20:33
Nog even en we voetballen op het plein en iedereen voetbalt mee. Aan een stuk door want onze Jan Smit is al weg.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Of het ook de beste keuze is om bij NAC te blijven, is de grote vraag'