'Manchester United beslist positief over Ronaldo; Zidane bemoeit zich ermee'

'Manchester United beslist positief over Ronaldo; Zidane bemoeit zich ermee'

zondag 18 juni 2017 om 07:10

Cristiano Ronaldo is ook zondag onderwerp van gesprek in de kranten. Volgens The Sunday Times heeft Manchester United de knoop doorgehakt en wil het proberen de 32-jarige superster terug naar Old Trafford te halen.

The Red Devils onderzoeken momenteel de mogelijkheid om Ronaldo aan te trekken. De Portugees heeft aangegeven te willen vertrekken uit Madrid, nadat hij werd beschuldigd van belastingfraude voor een bedrag van 14,7 miljoen euro. Hoewel Ronaldo de beschuldigingen met klem ontkent, wil hij zo snel mogelijk vertrekken uit Spanje.

Manchester United kan wel competitie verwachten in de strijd om de aanvaller. Ook Paris Saint-Germain zit achter hem aan. De Franse grootmacht is financieel in staat om aan de wensen van het kamp-Ronaldo te voldoen. Daarnaast kan Ronaldo aanbiedingen verwachten uit China, waar hij liefst 21 miljoen euro per seizoen kan verdienen.

Ondertussen doet Zinedine Zidane er alles aan om Ronaldo te behouden voor Real, schrijft Marca. De Franse oefenmeester wil zijn selectie zoveel mogelijk intact houden na de winst van de Champions League en de landstitel. Hij heeft Ronaldo gevraagd toch te blijven.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 07:32
Ik wil hem toch wel graag nog een keer in Engeland zien knallen ;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:13
ik in de eredivisie, bij feyenoord.
Vind ik leuk
Diamant07 +4527
zondag 18 juni 2017 om 08:21
Desnoods bij Roda, als ie maar naar de eredivisie komt.... (en die hebben nog geen Portugees volgens mij)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:03
Kerklaar? Wat is Kerklaar?
Vind ik leuk
ttfr +1067
zondag 18 juni 2017 om 09:35
.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 09:37]
Vind ik leuk
North +1813
zondag 18 juni 2017 om 09:39
Dan moet je nog even doorsparen Jan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:29
Ik zou hem graag wat meer op afstand hebben.... die zogenaamde competitie in China is eigenlijk niet ver genoeg, maar voorlopig doe ik het ermee....
Vind ik leuk
United +39592
zondag 18 juni 2017 om 09:33
Want?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:34
Ik hoop echt dat Madrid hem weet te Behouden.
Vind ik leuk
United +39592
zondag 18 juni 2017 om 09:34
Zeg dat nou niet!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:34
Psg de Franse kampioen? Huiswerk weer goed gedaan heren
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:26
Jongens....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:26
zal wel net zoiets zijn: WZPSGWZDB. Ook als ze niets winnen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:56
Hahah klopt wel ze zijn ooit een keer kampioen geweest;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:55
Ronaldo gaat weer centjes krijgen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:07
Als ik valselijk werd beschuldigd had ik hetzelfde gedaan. Met de miljoenen die hij afdraagt aan belasting houden ze jaarlijks duizenden ambtenaren aan het werk! Die houden jaarlijks een gala's en orgieën bij de belastingdienst om honderdenen de miljoenen aan voetbalinkomsten te vieren Hahahaha! Hij zal wel denken. Dan zijn jullie gelijk van die inkomsten af! Doei!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 08:08]
Vind ik leuk
Olfie +2479
zondag 18 juni 2017 om 08:27
T probleem was dat ze niet genoeg feest konden vieren ;)
Vind ik leuk
United +39592
zondag 18 juni 2017 om 09:35
Dan maar weer even iemand vals beschuldigen en ze kunnen er weer tegen aan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:27
Waar heb jij gelezen dat de beschuldigingen niet zouden kloppen?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:39
Kan pas nadat de rechter heeft geoordeeld ; )
Vind ik leuk
Hesses +593
zondag 18 juni 2017 om 08:32
Zidane called Ronaldo: “Cris, I don’t want you to go"...Ronaldo replyed " if i go u will do what ? Headbut me ?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:21
Nou bij ajax misschien met geld van de gemeente zo praten jullie ook psv maar wij willen geen homo in het team die lopen er al dus.
Vind ik leuk
United +39592
zondag 18 juni 2017 om 09:38
Je loopt zelf op het veld?
Vind ik leuk
United +39592
zondag 18 juni 2017 om 09:32
Man Utd moet er alles aan gaan doen om hem naar Engeland te halen! Nog 3 jaar minstens in de spits spelen. Lijkt me echt een geweldige move. Hij kan United weer op de kaart zetten.
Vind ik leuk
Strijp +5591
zondag 18 juni 2017 om 10:16
"Ook interesse uit china waar hij liefst 21 miljoen per seizoen kan verdienen"

Man man man.. wie schrijft dit.. hij verdient nu meer.. zou ook inleveren om naar china te gaan..
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 10:16]
Vind ik leuk
darmianto +6681
zondag 18 juni 2017 om 14:10
Waarom niet gewoon naar de Marokkaanse competitie? Kan Badr zn handje vasthouden na de wedstrijd.
Vind ik leuk
Noudyo. +9244
zondag 18 juni 2017 om 14:29
21 miljoen per jaar in China. Voor Chinese standaarden is dat een Tom Beugelsdijk salaris.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:14
Lekker onder de laffe hond Mourinho op de counter spelen. Je moet er maar zin jn hebben.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:23
Meneer is op zijn pik getrapt omdat ook hij belasting moet betalen over zijn schamele inkomen. Het is toch wat, hè. Hoe durven ze, hij God Ronaldo. En nu vluchten, natuurlijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Manchester United beslist positief over Ronaldo; Zidane bemoeit zich ermee'