'Raiola sprak niet alleen over Tete: ook tweede Ajacied in beeld in Milaan'

'Raiola sprak niet alleen over Tete: ook tweede Ajacied in beeld in Milaan'

zondag 18 juni 2017 om 07:42

Een opvallend gerucht in Italiaanse media over Justin Kluivert. Mino Raiola was deze week op bezoek bij Internazionale om een transfer van Kenny Tete te bespreken, maar tijdens dat gesprek kwam ook de aanvaller ter sprake.

Dat meldt althans fcinternews. Kluivert beleefde dit seizoen zijn doorbraak in het eerste elftal van Ajax. De achttienjarige vleugelspeler maakte in januari, mede door blessureproblemen in de Ajax-selectie, zijn debuut en speelde in veertien Eredivisie-duels, waarin hij twee keer scoorde. De razendsnelle ontwikkeling van Kluivert is ook bij Inter opgevallen.

De Italianen zijn in de markt voor Tete, maar houden dus ook Kluivert in de gaten. Waar het vrijwel vaststaat dat de rechtsback Ajax deze zomer gaat verlaten, lijkt een transfer van de jeugdinternational echter nog niet aan de orde. Opvallend genoeg speelde zijn vader Patrick Kluivert in het seizoen 1997/'98 voor stadgenoot AC Milan.

Plaats een reactie

Noudyo. +9207
zondag 18 juni 2017 om 07:53
Oh oh...
Vind ik leuk
Diamant07 +4528
zondag 18 juni 2017 om 08:20
Heeft hij ook Mino als zaakwaarnemer? Dat verlaagt zijn kans op een succesvolle carrière aanzienlijk... Maar hij zal z'n pa wel snel van nieuwe centjes om te gokken kunnen voorzien.
Vind ik leuk
Noudyo. +9207
zondag 18 juni 2017 om 08:27
Vind je die grappen niet oud worden?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:28
Die grap is net zo oubollig als Feyenoord 18 jaar geleden voor het laatst.......afijn, je kent de kindertjes wel.
Vind ik leuk
Johan.l +3732
zondag 18 juni 2017 om 09:07
Je word ongelofelijk saai,afgezaagd, heb jij geen verslaving? Kijk eerst eens naar jezelf eikel!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:56
Misschien is die tete wel een goeie vervanger als arias vertrekt bij PSV
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 09:48
Dat zal best maar die komt niet naar Eindhoven. Tenzij hij wraak wil ofzo ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:49
Hij wil een stapje hogerop dus lijkt me een goede zet.
Vind ik leuk
jesseee +754
zondag 18 juni 2017 om 10:15
Je ziet spelers vaak een stap terug doen om aan spelen te komen,
Vind ik leuk
Guust +3600
zondag 18 juni 2017 om 10:32
Het is Ajax of het buitenland heeft hij aangegeven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:18
En voor je het weet kun je weer helemaal opnieuw beginnen... fijn hè, veel geld op de bank!
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 09:48
Marc moet gewoon meer nee verkopen. Gelukkig is alleen Klaassen weg.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:51
Ik zie het positiever. Eerst bouw je geld op en zodra je een spaarpotje hebt is er geen noodzaak om je belangrijkste spelers te verkopen en kan je zelf de vraagprijs bepalen...
Sanchez? Die blijft tenzij er iemand 50 miljoen betaalt.
Dolberg, Ziyech, Kluivert, De Ligt, enz
PSV en ook bij Feyenoord nog is het toch een kwestie van we moeten de spelers verkopen als er vraag naar is.
Jorgensen zou er goed aan doen om te blijven maar als ie weggaat dan alleen voor minstens 25 miljoen. Die luxe heeft Feyenoord niet dus als er een leuke club is gaat ie weg voor rond de 10-15 miljoen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:11
Alle Nedelandse clubs zitten in hetzelfde schuitje Piet... zo werkt het tegenwoordig. De een heeft wat meer geld op de bank dan de ander, dat is alles.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:03
dat bedoel ik piet,das positiever zoals jij het ziet...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:54
Nooit naar Inter. Prutsers.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:57
Zouden ze willen maar ik zie dit niet gebeuren nog veelste jong.
Vind ik leuk
HWET +796
zondag 18 juni 2017 om 08:07
met Raiola als zaakwaarnemer is alles mogelijk. Papa ging ook weg toen hij 19 was....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:04
raiola is een engerd
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:58
Papa was tranfervrij
Vind ik leuk
Pino61 +8396
zondag 18 juni 2017 om 07:58
Ik dacht Tete gaat samen met Veldman, komen ze met dit kul verhaal......
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:11
Raiola zou zijn eigen moeder nog verlopen als dat wat aan te verdienen valt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:12
Ik ook (-:

Verkopen dan
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 09:12]
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 09:52
Dan heb jij geen respect voor je moeder ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:41
Natuurlijk heb ik respect voor mijn moeder.
Vind ik leuk
Guust +3600
zondag 18 juni 2017 om 10:35
Moet je eens naar die pizzatent in Haarlem gaan, dan zie je dat er aan haar niet veel verdiend word.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:17
Als een jongen van 17-18 er mee instemt weg te gaan, dan zat het toch niet goed met de mentaliteit.
Maar ik geloof niet dat hier ook maar een kern van waarheid in zit.

Jammer dat Tete niet voor zijn kans gaat onder een nieuwe trainer, of wacht of Veltman vertrekt
Vind ik leuk
ronnieron +1978
zondag 18 juni 2017 om 08:24
Raiola denkt alleen aan zn portomone hij is niks meer dan een handelaar,de ontwikkeling van een speler intesseert hem geen reet
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:52
Raiola sprak waarschijnlijk over veel spelers met Inter. Maar dat lijkt me het geval bij ieder kop koffie die je met een TD van een club doet.

Tete en Kluivert naar Inter? Ik geloof het niet. Om bij Inter te voetballen moet je toch echt 30+ jaar oud zijn.
Vind ik leuk
Nashua +4367
zondag 18 juni 2017 om 09:15
Kluivert is een ongelooflijk talent maar als hij Raiola als manager heeft zou ik als Ajax zijnde niets meer in hem investeren.

Dit loopt gegarandeerd uit op hommeles bij de eerste de beste contractbesprekingen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:56
Niets meer in hem investeren? Het gaat toch om de speler. En ja Raiola speelt niet altijd even netjes maar zo gaat het wel vaker. Gewoon heel duidelijk zijn en je niet laten aftroeven.
Maar de speler afschrijven vanwege zn zaakwaarnemer lijkt me geen goed idee. Kluivert heeft alles in zich om een topper te worden.
Vind ik leuk
Nashua +4367
zondag 18 juni 2017 om 15:04
Tuurlijk heeft Kluivert talent genoeg maar Raiola heeft hem niet opgeleid maar strijkt over de rug van clubs en spelers miljoenen op.

Aan Pogba verdiende hij persoonlijk 24 miljoen voor wat ?

Dat geld had naar Pogba, Juventus enl Man.Utd moeten gaan.

Nu weer Gianluigi Donnarumma heeft hij die leren keeperen ????

Schei toch uit, dit soort mensen heeft het voetbal totaal naar de haaien geholpen

Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:26
Die rat van een Raiola moet eens wat meer aan de belangen van de spelers gaan denken! Hij heeft geld zat, dus een jongen als Kluivert moet gewoon nog minimaal 2 jaar bij Ajax blijven. Dát zou een spelersmakelaar moeten adviseren! Wat een eikel zeg
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:07
misschien moet de fifa gewoon eens wat doen om de clubs tegen dit soort gedrag van spelersmakelaars te beschermen... maar ja...fifa
Vind ik leuk
Strijp +5539
zondag 18 juni 2017 om 09:28
Nouja legio voorbeelden dat te vroeg weggaan het einde van je groei in je cariere is. Het is tegenwoordig aan de inteligentie van de jongens zelf, al is dat soms wel wat gevaarlijk.. de mannen als wijnaldum (en ik verwacht) klaasen zijn de voorbeelden dat langer blijven beloond. Je komt bij die club en je bent daar niks. Enkel een talent
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:36
Raiola is zo slecht voor jonge talenten.
Kluivert komt pas kijken, dit zou juist heel slecht voor zijn ontwikkeling zijn. Maar daar kijkt Raiola niet naar, het gaat hem om overal snel cash te verdienen, hij heeft al veel talenten verkloot..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:41
Okeey nu begin ik het wel zat te worden denk dat ik maar actie ga voeren zodat mensen voetbal gaan boycotten.
Vind ik leuk
North +1781
zondag 18 juni 2017 om 09:43
Raiola is echt het addergebroed onder de zaakwaarnemers.
Vind ik leuk
United +39600
zondag 18 juni 2017 om 09:46
Lekker dan dat hij die Kluivert ook onder zijn hoede heeft... Laat hem alsjeblieft geen rare keuzes maken nu. Kluivert heeft nog tijd nodig om te rijpen in de Eredivisie bij Ajax. Een transfer moet die jongen ook nog helemaal niet willen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:47
Geloof er geen zak van. Papa komt als de berichten kloppen naar Ajax en dan zou zoonlief vertrekken. Ik zeg fake news.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:56
Raiola je blijft met je poten van Kluivert af, je hebt al genoeg kapot gemaakt geldwolf. Kluivert is van Ajax onder contract en he mag wl zijn "zaakwaarnemer " zijn maar Ajax wil voorlopig nog met hem doorgaan.
Vind ik leuk
Foebele +32437
zondag 18 juni 2017 om 10:11
Dit is gewoon de aankondiging van de volgende speler waar Raiola naar mee gaat doen richting Ajax.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:16
heerlijk die raiola haat... niemand die lijkt te beseffen dat kluivert eerst zelf zijn handtekening zet onder het contract met raiola...

en wie weet heeft kluivert zelf wel aangegeven wat is de intresse?... mening over de coach marcel keizer?
want raiola reageert pas als zijn client aangeeft on tevreden te zijn....
want raiola blijft net zolang tegen die deur aanschoppen tot je weer open doet...
Vind ik leuk
Guust +3600
zondag 18 juni 2017 om 10:38
Misschien kan hij die hele goeie Kishna daar wel slijten. Wie? Kishna?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:48
Dat die Mino Raiola nog ademt, die heeft inmiddels zoveel vijanden gemaakt met het opbouwen van zijn geroofde kapitaal dat weinig mensen hem lucht gunnen!! Laat hem lekker FT met Zlatan Ibrahimović bezig houden.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:18
Nee, gewoon nee...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:28
Kluivert voor in de A1? Ga er vanuit dat hij slim genoeg is om heel wat jaren te blijven. Heb het idee dat zijn vader hem wel daarin goed begeleid.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:56
Heeft hij Raiola? Is me ontgaan dan.
Dat wordt wéér onrust en een verneuqte carrière. Ajax stel nou eens verplicht aan je jeugdspelers dat ze niet met Raiola in zee mogen. Anders donderen ze maar op als ze 14 zijn.
Vind ik leuk
Gerro +2854
zondag 18 juni 2017 om 23:51
Heeft hij Rioolrat als zaakwaarnemer das niet best. Begrijp Ajax niet dat ze met die gast nog zaken willen doen die gilt als een piepmuis zodra zijn klantje niet in de basis staat. Nogmaals iedere jeugdspeler die bij Ajax komt voetballen moeten ze laten tekenen dat ze deze pizzabakker niet als zaakwaarnemer mee kunnen brengen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola sprak niet alleen over Tete: ook tweede Ajacied in beeld in Milaan'