'Tottenham Hotspur richt pijlen op United-verdediger; Mourinho denkt aan ruildeal'

'Tottenham Hotspur richt pijlen op United-verdediger; Mourinho denkt aan ruildeal'

zondag 18 juni 2017 om 09:41

Tottenham Hotspur-manager Mauricio Pochettino lijkt zijn pijlen op Chris Smalling te richten. De verdediger mag mogelijk vertrekken bij Manchester United na de komst van Victor Lindelöf.

Dat meldt boulevardkrant The Daily Mirror. Tottenham was aanvankelijk in de markt voor Harry Maguire, maar die vertrekt voor zo'n veertien miljoen euro naar Leicester City. De 24-jarige verdediger liet de aanbieding van de Spurs schieten, omdat hij vreesde voor een gebrek aan speeltijd. Met Toby Alderweireld en Jan Vertonghen is de concurrentie in Londen fors.

Pochettino wil vanwege het dubbele programma in de Premier League en Champions League alle posities evenwel sterk bezet hebben. De Argentijn vestigt zijn aandacht daarom nu op Smalling, die buiten de boot dreigt te vallen op Old Trafford. Hij heeft bij United concurrentie van onder meer aanwinst Lindelöf, Eric Bailly en Daley Blind.

Mogelijk wordt Smalling betrokken in een ruildeal met Eric Dier. José Mourinho ziet de verdediger annex middenvelder als een versterking voor United. Spurs hanteert een vraagprijs van zo'n 57 miljoen euro. Tottenham kijkt naast Smalling ook naar Ben Gibson en Michael Keane, maar laatstgenoemde kiest vermoedelijk voor Everton.

Poll

Is Smalling een versterking voor Spurs?

(381 stemmen)

Plaats een reactie

GaoYao +4469
zondag 18 juni 2017 om 09:45
Ik zou voor Keane gaan..
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
zondag 18 juni 2017 om 09:47
In afwachting van het café wil ik alle vaders hier een fijne dag wensen. Tot op heden is het hier de perfecte vaderdag met kunstwerken van mijn twee kleine dames, drank, zelfgemaakte minihamburgers en heul veul herrie uit de Grunge tijd begin jaren 90.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 09:48]
Vind ik leuk
United +39347
zondag 18 juni 2017 om 10:38
Je bent er vroeg bij met hamburgers haha ;p
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
zondag 18 juni 2017 om 10:43
Kleintjes hoor ;-)
Vind ik leuk
United +39347
zondag 18 juni 2017 om 10:45
Haha geniet ervan! Super dad!!
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
zondag 18 juni 2017 om 10:48
Ik zit nu tegen een zwarte Jan de Wandelaar aan te kijken icm een mixvariant. Maja, nog geen 12 uur hè :-(
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zondag 18 juni 2017 om 09:49
VP, de site is ondraaglijk geworden door al het reclame die ik voor mijn kiezen krijg.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 10:02]
Vind ik leuk
Filip_FCU +6926
zondag 18 juni 2017 om 10:06
www.waaromdownloadjeADblockernietgewoon.nl
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zondag 18 juni 2017 om 10:36
Heb ik al.
Vind ik leuk
United +39347
zondag 18 juni 2017 om 10:38
Dan gebruik je niet de goede!
Vind ik leuk
J Kiprich +8624
zondag 18 juni 2017 om 10:41
Surfen met Ghostery!
Vind ik leuk
ihvmmdk +4189
zondag 18 juni 2017 om 10:56
Zal eens kijken, bedankt voor de tip. Ik gebruik ook noscript.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12656
zondag 18 juni 2017 om 09:59
Geen versterking voor ons. Als Toby vertrekt kunnen we het best Keane als opvolger kiezen.
Vind ik leuk
Zippy +2833
zondag 18 juni 2017 om 10:21
Toby Alderweireld terug naar Spanje ?
Barca ?
Verleden week liet VoetbalnNieuws al weten dat Toby graag terug naar Spanje wilde terug keren.

Als vrouwlief de baas is, zou het zo maar kunnen gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:24
Van ruilen komt huilen.
Vind ik leuk
United +39347
zondag 18 juni 2017 om 10:37
Lijkt mij een prima deal! Smalling is geen geweldenaar.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:25
Ik vind Mike maar een houten klaas. Snap niet wat zo'n jongen bij United doet. Nog onbegrijpelijker dat Tottenham interesse toont. Met Alderweireld en Vertonghen hebben ze twee verdedigers die kunnen voetballen, halen ze een houten klaas erbij. Smalling past beter bij Stoke, Watford of Swansea. Ik vind een Stefan de Vrij wel bij Tottenham passen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Tottenham Hotspur richt pijlen op United-verdediger; Mourinho denkt aan ruildeal'