'Everton schakelt door en brengt bod van 34 miljoen uit op Klaassen-concurrent'

'Everton schakelt door en brengt bod van 34 miljoen uit op Klaassen-concurrent'

zondag 18 juni 2017 om 07:24

Ronald Koeman leunt niet achterover nu hij Davy Klaassen en Jordan Pickford binnen heeft en ook Sandro Ramirez op het punt staat om over te stappen naar Everton. The Toffees schakelen door naar Gylfi Sigurdsson en Michael Keane.

Dat meldt boulevardkrant The Daily Mail. Everton wil een nieuw bod van ruim 34 miljoen euro uitbrengen op Sigurdsson, die nog een contract tot medio 2020 heeft. Koeman wil de 27-jarige aanvallende middenvelder uit IJsland maar wat graag aan zijn selectie toevoegen, maar heeft wel concurrentie van Leicester City.

Daarnaast wil Everton progressie boeken in de strijd om de handtekening van Keane. De 24-jarige verdediger heeft een sterk jaar achter de rug bij Burnley en kan op belangstelling rekenen van diverse Engelse topclubs. Hij beseft evenwel dat zijn speelkansen op Goodison Park het grootst zijn.

Koeman verwelkomde al Klaassen en doelman Pickford voor een totaal bedrag van 55 miljoen euro, exclusief bonussen. Daarnaast wordt Sandro binnen 48 uur gecontracteerd. De Spaanse aanvaller kost zes miljoen.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 07:36
Lekker bezig Ronald.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:09
Dus Sandro is bijna is bijna binnen , maar ze schakelen toch door naar sigurdsson of Keane.. dus wat is het nou ? Komt Sandro wel of juist niet
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 09:42

Die gaat wel komen want dat is een aanvaller. Ze schakelen gelijk door naar Sigurdsson en Keane om ook over te nemen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:36
Concurrent nou al erbij halen nou nou! Daar begint het al.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:09
Is geen concurrent klaassen is de complete middenvelder en sigurdson een pure 10.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:42
Opschieten met die Keane vooral
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 07:48
Gylfi gaat klaassen veel speeltijd kosten als hij komt.
Vind ik leuk
Pino61 +1591
zondag 18 juni 2017 om 08:02
Nee hoor, gaan samen , sterk middenveld
Vind ik leuk
Filip_FCU +1703
zondag 18 juni 2017 om 08:30
Inderdaad, Sigurdsonn is ook een iets ander soort middenvelder. Denk dat Klaassen meer een centrale rol krijgt en Gylfi aanvallend achter een spits.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:48
Middenveld is al aardig vol aan het raken als dit doorgaat. Schneiderlin, Barry, Gueye, Klaassen, Barkley( gaat waarschijnlijk weg) Sigurdsonn. Daarnaast kan Davies ook op het middenveld.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:52
Gelukkig dan hoeven we ons niet meer aan hem ergeren in het NL elftal, want wie niet speelt bij zijn club ...
Vind ik leuk
Garinsha +1241
zondag 18 juni 2017 om 08:57
Dat is goed... want Nu gaan we dus zien hoe goed Klaassen echt is....
Vind ik leuk
Spartan +319
zondag 18 juni 2017 om 09:23
Ze spelen bijna 60 wedstrijden per jaar in Engeland, dus dat komt wel goed met Klaassen.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 09:23]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:51
Ik hoop het wel want laten we wel wezen als de aanvoerder van Ajax op 24 jarige leeftijd naar het buitenland verkast en bij een Engelse subtopper op de bank zit dan is het Nederlands voetbal weer een tree gezakt. En die aankoopprijs zegt niet zoveel dat is kleingeld.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:13
Sigurdsson is beter dan Klaassen.. slecht nieuws voor hem!
Vind ik leuk
dhrwobo +3942
zondag 18 juni 2017 om 08:43
Bizar dat Everton al zo daadkrachtig is, terwijl grote clubs zich nog koest houden. Terwijl die veel meer geld lijken te hebben dan Everton. Zullen ze dat doen om Lukaku te behouden?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 08:48
Nee dat doen ze om de binnen de top 7 te kunnen blijven. De aankopen die ze doen zijn niet van a klasse niveau.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:20
Ik weet zeker dat je voor minder meer dan Sigurdsson kunt halen Ronald!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:28
Doorschakelen doe je doorgaans bij het "afketsen" van een transfer van een speler. Dan schakel je door naar een andere speler. Woordkeus klopt niet helemaal VP.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:42
Zowiezo een eigenaardige uitdrukking. Schakelen, uitschakelen, overschakelen, ok, maar doorschakelen... (!!!!!????)
Vind ik leuk
United +23973
zondag 18 juni 2017 om 09:40
Koeman is op dreef! Zal ook niet meer lang duren totdat Lukaku wordt verkocht. Hij geeft het alvast goed uit.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 09:55
Daar gaat de speeltijd voor jan Klaassen
Vind ik leuk
pikkebaas +1387
zondag 18 juni 2017 om 10:26
Koeman is goed bezig, maarja de geldstromen zijn beduidend hoger dan
bij ons in Nederland, anders had Overmars goede en betere spelers voor
Ajax kunnen kopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 10:53
als de nederlandse competitie meer niveau had gehad had overmars en ook van geel en brands zeker wel spelers met een grotere naam kopen,dan zou er meer geld te besteden zijn en dus geen probleem geachte pikkebaas
Vind ik leuk
ihvmmdk +1378
zondag 18 juni 2017 om 11:00
Wat is er zo bijzonder aan die Keane?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Sigurdsson is een hangende linksbuiten, Klaassen is een middenvelder. Hoezo zijn dat concurrenten? Wel ene uitstkende speler, heeft Swansea haast eigenhandig in de PL gehouden. Zou ook niet misstaan bij een Liverpool of Arsenal. Keane ken ik wat minder goed, lijkt me een typsich Engelse verdediger fysiek sterk. Everton krijgt wel een sterke ploeg zo.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:35
Klaassen en Sigurdsson op 1 middenveld? Prachtig
Vind ik leuk