'Chelsea wil Ronaldo en heeft met Hazard bijzondere troef in huis'

'Chelsea wil Ronaldo en heeft met Hazard bijzondere troef in huis'

zondag 18 juni 2017 om 11:07

Het gerucht dat Cristiano Ronaldo Real Madrid zou willen verlaten doet menig ploegen dromen. Zowat elke ploeg wil de Portugese superster aantrekken, ook Chelsea. Roman Abramovich zou bijzonder ver willen gaan voor de aanvaller.

Tabloid The Sunday Express meldt dat Chelsea-eigenaar Roman Abramovic er alles aan wil doen om Ronaldo naar Londen te lokken. De Russische miljardair heeft genoeg geld op de bank, maar weet dat Real Madrid niet zomaar overtuigd kan worden om Ronaldo te laten gaan. Hij heeft niet alleen geld, maar ook spelers over voor de komst van Ronaldo. Abramovich wil Eden Hazard als middel gebruiken in een ruildeal.

De Koninklijke volgt de situatie van Hazard al enkele jaren nauwlettend, maar tot een transfer kwam het nooit. De flankaanvaller voelt zich naar eigen zeggen ook goed in Londen, al zou een ruildeal hem én Real Madrid weleens op andere gedachten kunnen brengen. Zinédine Zidane is ook een grote fan van Hazard, wat de geruchten enkel voedt.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 11:12
Ronaldo is een geweldige speler maar ik zou persoonlijk nooit hazard wegdoen voor hem. je wilt ze juist beiden in je team hebben.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:14
Die lopen elkaar voor de voeten dus niet beiden in één team..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:28
Zijn twee giga ego's dus denk niet dat dat werkt samen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:34
Ronaldo werkt nu met 10 andere giga egos samen. komt wel goed hoor.

en hazard speelt op 10, Ronaldo is rechtsbuiten. Geen enkel probleem.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:57
Dat is waar maar die spelers accepteren alles van Ronaldo omdat hij het waarmaakt. Van Hazard weten we dat nog niet.
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zondag 18 juni 2017 om 12:16
Beide spelers in een team Omg dan zou Chelsea in maart al kampioen kunnen worden!
Vind ik leuk
Noudyo. +10431
zondag 18 juni 2017 om 13:00
Of eindigen ze weer dertiende
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:39
Dan winnen ze ook de CL!
Vind ik leuk
masterpsv +6507
zondag 18 juni 2017 om 15:36
Zou goed kunnen ;) vindt niet erg
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 15:37
HaHaHa nee doe maar niet ;p
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:16
Ronaldo is linksbuiten maar hij speelt tegenwoordig meer als spits of rondom de spits ipv aan de zijkant.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:16
klopt. scherp van je.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:47
Hazard is de toekomst en Ronaldo gaat richting einde carrière. Niet doen Chelsea...
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:40
Ronaldo kan nog wel tot zijn 40e mee man! Dat is echt een super super super atleet.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:17
Beide spelers kunnen samen makkelijk in 1 team spelen. Dat zou geweldig zijn.
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 18 juni 2017 om 11:31
Dat denk ik dus niet.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:18
Ik denk dat ik ook maar eens een bod uit ga brengen!
Vind ik leuk
Haarbal +1106
zondag 18 juni 2017 om 11:21
Op Ronaldo zijn kicksen?
Vind ik leuk
Vak-DD +8054
zondag 18 juni 2017 om 11:23
Kunnen ze gelijk Ronaldo aan ons verhuren, mits hij het niveau va Vitesse aankan !
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:42
Eerst nog even laten wennen in Jong Vitesse...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 11:25
Wat een speculaties allemaal.. Donderdag houdt MVV een speciale avond mbt transfers en andere zaken..Dan zal Ronaldo gepresenteerd worden!

wat een riool journalistiek hier!!!
Vind ik leuk
r4vje +20
zondag 18 juni 2017 om 11:36
Benieuwd waar die Portugese huilebalk terecht gaat komen
Vind ik leuk
Jozef +22981
zondag 18 juni 2017 om 11:37
Het schijnt dat in het diepste geheim met Ajax een ruildeal met Younes wordt besproken. De problemen in de onderhandelingen uiten zich niet in de persoonlijke eisen van de spelers met hun nieuwe club, maar spitsen zich toe op het bedrag dat Real zou moeten opleggen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 12:48
Hazard en 100 miljoen is best redelijk en voor beide partijen interessant.
Vind ik leuk
United +39113
zondag 18 juni 2017 om 13:38
Dat zou wat zijn maar dat zie ik niet gebeuren! Als hij naar Engeland komt dan is dat Manchester United!!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:32
Never!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chelsea wil Ronaldo en heeft met Hazard bijzondere troef in huis'