'Raiola kondigt persconferentie aan; nieuwe wending in Donnarumma-soap mogelijk'

'Raiola kondigt persconferentie aan; nieuwe wending in Donnarumma-soap mogelijk'

zondag 18 juni 2017 om 13:25

Mino Raiola heeft voor zondagavond een persconferentie aangekondigd, meldt Milan News. De spelersmakelaar staat om 18.00 uur de media te woord. Vermoedelijk gaat het over de situatie tussen AC Milan en doelman Gianluigi Donnarumma.

Eerder deze week kwam Milan met de verklaring dat Donnarumma zijn contract niet gaat verlengen bij de club. De achttienjarige doelman heeft nog een verbintenis tot de zomer van 2018, maar is vooralsnog niet van plan om langer in Milaan te blijven. Raiola zou een flinke vinger in de pap hebben gehad tijdens de contractbesprekingen. Naar verluidt liepen de onderhandelingen niet stuk vanwege geld, maar vanwege aparte afspraken die Raiola in het nieuwe contract op wilde laten nemen.

Na het nieuws dat Donnarumma niet wil verlengen bij Milan, was Raiola de kop van jut. Hem wordt verweten dat hij zijn cliënt bewust naar de uitgang van de club leidt, om op die manier een megatransfer af te dwingen. Later op de zondag komt de beroemde zaakwaarnemer met een persconferentie, waarin hij vermoedelijk tekst en uitleg gaat geven.

Plaats een reactie

Johan_D +2595
zondag 18 juni 2017 om 13:31
Die pizza bakker heeft het er nogal druk mee.

En die kop van hem wordt ook als maar dikker ...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:40
Welnee joh zijn bril is gekrompen.
Vind ik leuk
Feye1908 +3974
zondag 18 juni 2017 om 14:27
Hij heeft ooit te horen gekregen dat hij zijn geld in zijn hol kon steken...waarschijnlijk heeft hij dat wat te letterlijk opgevat
Vind ik leuk
Old Star +2438
zondag 18 juni 2017 om 14:55
Dat is zijn zwarte geld wat daar in zit. Complete belasting ontduiking dit! ;-)
Vind ik leuk
Garrie +1477
zondag 18 juni 2017 om 14:55
Geef die dikke boef een kogel
Vind ik leuk
BassieN +4451
zondag 18 juni 2017 om 14:56
Dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Vind ik leuk
Garrie +1477
zondag 18 juni 2017 om 15:04
Door een gouden kogel zou hij zich vrijwillig laten raken
Vind ik leuk
T&T +8896
maandag 19 juni 2017 om 09:35
En wat ie ook te melden heeft .... Ik vertrouw deze parasiet voor geen meter.
Vind ik leuk
mcmodd +7129
zondag 18 juni 2017 om 13:33
Oef, ben benieuwd hoe dit verhaal wordt ingekleurd. Toch maar even proberen om er doorheen te kijken, zonder vooroordeel.
Vind ik leuk
Teo Smith +10459
zondag 18 juni 2017 om 13:37
Wat is dat toch een zielige man. Maar de spelers zijn nog dommer dat ze zo'n lamlul geloven.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:41
Hoezo geloven. Het gaat bij de meeste spelers toch ook om zo snel mogelijk veel geld verdienen en niet omdat hun zaakwaarnemer zo'n sociale peer is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:12
Met name het volgen van die lamlul is waar ik over val...

Maar goed, als je maar 1 kans krijgt om je inkomen voor de rest van je leven veilig te stellen....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:39
Die Mino verstoort heel wat relaties. Hij doet zijn werk goed hoor, maar denk dat velen zijn bloed wel kunnen drinken
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:40
Die laat zich toch net gek maken, iedereen wilt Riaola hebben als zaakwaarnemer. Alleen hier denken er vele dat het is gebeurd onder schot!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:40
Tja, wat kan deze pizzabakker wel wat wij niet kunnen? De man zwemt in het geld door voetballers te slijten, wat een droomjob.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 13:45
Zou zeggen waag ook een poging als je denkt ook over deze kwaliteiten te beschikken.
Vind ik leuk
Eusebio +1337
maandag 19 juni 2017 om 09:48
Wij houden er niet van om over lijken te gaan.
Deze man vindt dat de gewoonste zaak van de wereld!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 09:49]
Vind ik leuk
darmianto +5274
zondag 18 juni 2017 om 14:07
Dat heeft ff geduurd maar het was natuurlijk lastig om een camera met groothoeklens te vinden waar hij met zn volgevreten harsens op paste. Ik ga niet kijken in elk geval, een en al verbaal braaksel wat die man weer gaat staan te verkondigen.
Vind ik leuk
T&T +8896
maandag 19 juni 2017 om 09:41
Ze hebben "Panorama picture" gebruikt...
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:12
Donnarumma artikel 200....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:21
Rotte appel, gaat hem alleen om megatransfers niet om speler of club
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:44
Gaat waarschijnlijk een pizzarecept uitleggen als een echte tv kok
Vind ik leuk
Nashua +3314
zondag 18 juni 2017 om 15:09
Gianluigi Donnarumma, nep-Totti met het kussen op het embleem van AC Milan.



Vind ik leuk
Bizzy +3145
zondag 18 juni 2017 om 15:28
Lees alleen maar afgunst. Raiola is een goede zaakwaarnemer en spelers lopen met hem weg. Zonder Raiola zouden spelers opgeschepen zitten met waardeloze contracten. Deze jongens leven van voetbal. Maw dat is hun broodwinning. Clubliefde bestaat allang niet meer. Keiharde business
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:20
Ik denk Balotelli naar Cambuur. Dat is een persconferentie waard.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola kondigt persconferentie aan; nieuwe wending in Donnarumma-soap mogelijk'