Ronaldo uitgelachen door Portugal-spelers: Met name door Quaresma

Ronaldo uitgelachen door Portugal-spelers: "Met name door Quaresma"

zondag 18 juni 2017 om 14:03

Cristiano Ronaldo kan bij het Portugese elftal zijn gedachten verzetten. Bij de nationale ploeg moeten ze heel erg lachen om het nieuwe kapsel van de Portugese superster, zo onthult verdediger Jose Fonte.

"Ronaldo werd een beetje in de zeik genomen toen hij hier kwam, vanwege zijn nieuwe kapsel. Met name door Ricardo Quaresma", zegt de verdediger van West Ham United in gesprek met The Mirror. Ronaldo krijgt bij Portugal de kans om de druk van de ketel te halen. Hij wordt in Spanje namelijk verdacht van belastingfraude. Ronaldo zou door de ontstane commotie zelfs azen op een vertrek bij Real.

"Er zijn hier een hoop grappenmakers en de sfeer is hier erg goed. Het helpt heel erg dat we allemaal prima gasten zijn die het geweldig met elkaar kunnen vinden. We zijn erg close", zegt Fonte. Portugal bereidt zich momenteel voor op de Confederations Cup in Rusland. Zondag om 17.00 uur wordt de eerste wedstrijd gespeeld tegen Mexico.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 14:06
Interessant..... mijn dag is weer goed.
Vind ik leuk
Pino61 +6983
zondag 18 juni 2017 om 14:25
D8 ook aan iets anders bij die Kop van VP
Gaat het om die coup kippensoep van m......zucht
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:07
Petaluh pannekoek
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:14
Portugal 5x gelijkspel op de confederations cup voorspel ik
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:48
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:50
0-0 vanavond om mee te beginnen
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:52
Die winnen wel hoor.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:58
Gelijkspel nummer 1
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 19:00
Haha ik zat er aan te denken. Bij die 2-1 van Portugal haha maar Moreno flikt het weer ;p
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:56
Vorig gewonnen Ek speelde Ronaldo FC elke match gelijk, behalve Wales :)
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 15:46
Ze gaan 'm winnen, hoop ik!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:16
Dat ie dat nog betalen kan ... Een kapper...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:21
Was gratis, tegoed van vorige keer. Mocht nu terugkomen om kapsel af te maken..... :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ahhh ik dacht al : die moet een abbonement hebben
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 15:47
Dacht jij?
Jongen toch, veel te vermoeiend voor je...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:04
Ik kan het tenminste nog.......tis voor jou al weer lang geleden dat je dat ook nog kon
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:20
Je bedoelt een plasje doen neem ik aan, dat zal je nog wel kunnen met al dat bier, verder bar weinig....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:23
Bezit ik toch nog dubbel zoveel kwaliteiten dan jij .........
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Je enige kwaliteit en daar zijn de meesten blij mee, dat je uit Nederland moest vluchten........
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:41
Hoe je het ook wanhopig blijft proberen : nog altijd meer kwaliteit
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 16:53
Wanhopig op de vlucht?
Kan me voorstellen.
Vind ik leuk
035 +2007
zondag 18 juni 2017 om 17:52
Worden jullie niet doodmoe van elkaar?
Vind ik leuk
Eusebio +1337
zondag 18 juni 2017 om 18:07
Ik kan me een prettiger conversatie indenken, maar soms loopt het zo......
Vind ik leuk
Butsbal +2957
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Hij laat zn haren zwart verven
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Zou het...............
Vind ik leuk
Haarbal +913
zondag 18 juni 2017 om 14:18
Beter dat kapsel dan zo een haarbal
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:20]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:19
Noog nooit een kapsel gehad dat hem stond....
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:49
Haha jawel man! Maar ook vaak genoeg niet idd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:20
Schijt hebben wat andere van je vinden, zijn al genoeg schaapjes te vinden.
Vind ik leuk
Butsbal +2957
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ja dat kapsel van Vilhena is inderdaad net een schaap
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:26
En daar heeft hij schijt aan, dat waardeer ik wel. Hij is geen mode mannetje die doet wat anderen doen. Heeft zijn eigen stijl en heeft lak wat andere mensen ervan vinden. Mensen letten te veel op anderen wat totaal niet relevant is.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:34
mee eens
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Nu nog de volwassen Santi.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:44
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:45
Jij ben nog niet volwassen toch?
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:46
klopt, maar wat is ermee dan?

Ineens 'nu de volwassen santi' wat bedoel je ermee
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:48
Dat jij als nog niet volwassen inziet wat volwassenen niet inzien. Om niet te letten en te beoordelen op iemands uiterlijk.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:51
Ondanks, en dat geef ik toe, dat ik soms ook wel een beetje (eerlijk is eerlijk, hypocriet) een klein beetje denk van manmanman.
Geef ik jou gelijk in dat men teveel let op uiterlijken. Maar waarom is het 'niet volwassen' gedeelte zo belangrijk dan?
en de zin 'nu nog de volwassen santi' is trouwens ook apart geschreven, maar dat zal wel aan mij liggen dan

Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:55
Nou Santi ik vind jou behoorlijk volwassen om niet zo te denken. Dat is juist goed goos. De meeste van jouw leeftijd zijn volgers en beoordelen te veel. Jij niet helemaal, ja je denkt het maar je zegt het niet. En dat noem ik volwassen.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:57
Nouja soms zeg ik het wel even tegen n vriend van me, maar nooit komt iets naar buiten ofzo. Altijd kort in de groep en ik begin dr eigenlijk ook nooit echt mee.

Ik ga wel zo volwassen toegeven dat ik zo onvolwassen ben om soms even een plaatje te nemen om te laten zien wat we bedoelden, maar voor de rest gebeurt er weinig.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 15:36
En ook niet al serieus nemen Santi....
Voetbal supporters zijn voornamelijk chauvinistish en zeker NIET realistisch.
Niet al te serieus nemen... ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:37]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:29
Precies, net als gisteren toen jij opmerkingen over het uiterlijk van een ander had, schaapje...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:45
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:54
"Als je zelf in de spiegel kijkt valt het wel mee hoe anderen er uit zien" was mijn reactie op die van jou waar jij commentaar op het uiterlijk van een ander had. Zie topic op zaterdag 17-6 om 16.22 uur....
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 17:59]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:13
Geen reactie neem ik aan? Is ook best lastig als je zelf een schaapje bent..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:19
Heeft dat te maken met iemands uiterlijk?

Wat ben jij een dom persoon zeg. Het is het moment van de foto die is genomen. Kap met dat uitlokken joh sukkel, hou meer van je club en begin iets minder te haten. Of zoek hulp of zoiets!

Als je met iets komt dan moet je het wel goed doen!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:24
Als jij vraagt of iemand aan de drugs is dan heb je het over iemands uiterlijk. En in een ander topic veroordeel je het oordelen over iemands uiterlijk. Wie is er dan dom? Jij lult alleen maar mee met de meute. Alleen maar positiviteit mbt psv met v meelullen met alle boertjes en alleen negatieve reacties bij topics over ajax. Ook nog sukkel, toe maar. Wie moet er minder haten, schaapje?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:26]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:27
Dat is het moment van de gemaakte foto, jij ben echt heel erg dom als jij dat verschil niet kan inzien.

Ik oordeel daar niet over zijn uiterlijk, over het moment van de foto. Sukkel!

Het is maar wat je wilt zien kneus, bij positieve reacties hoor ik ook toch niks. Fuck you, negeer stand!

PS: Ik heb ook liever dat jij mij negeert, wil niks met jou te maken hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:43
"Dom, sukkel, kneus, fuch you". Jij moet het vooral over mijn haat hebben. Inderdaad een terechte opmerking, daar kan ik niets tegenin brengen....

P.s. Nee, ik reageer als ik wil op iedereen. Niemand maakt mij monddood.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:59
!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:21
Tot zover de categorie " gelul bij 30 graden
Vind ik leuk
Butsbal +2957
zondag 18 juni 2017 om 14:23
Proost !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:27
Ik hoop dat ze jou ook lekker smaken
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:23
38......... En volgens mij nader ik ook al dat aantal......... Is het dorstig weer of wat???
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:28
Jezus man, je hebt geen idee. Droge lucht kun je natuurlijk maar op 1 manier tegen gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:30
Nat houden tot diep in de nacht
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:51
In elk glas past een pilske..
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:54]
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:53

Straat zijn nachtmerrie: Shotglazen. Veeeeels te klein :D
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 14:57
Haha dan drinkt hij zo 1000 shotglaasjes op een dag ;p
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:58
Shotglazen? Nee man, een typisch Duits Liter glas :D
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:08
Die zet gewoon een fust aan de mond ;p
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 15:09
gewoon tap verbinden aan andere taps, zodat hij er via één meteen aan alle anderen kan drinken
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:18
Een Multitap? Hahaha
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 15:36
Timmio je bent te jong voor bier.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 15:41
Ja maar eerlijk is eerlijk... Ik heb nou niet het gevoel dat het je veel uitmaakt hoe hoog de temperatuur is!
Niks mis mee!
;-)

Is alleen een handig excuus!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:43]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:14
klopt allemaal wat je zegt maar als het zo lekker heet is smaken ze nog beter ...(voor zover dat nog mogelijk is...)
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 19:44
Sportieve reactie.
;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:12
En de volgende dag gewoon verder. Net ff bbq gedaan, dus nu ff nablussen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:13
zo hoort het ff uitbuiken met een kouwe klets erbij...
Vind ik leuk
Butsbal +2957
zondag 18 juni 2017 om 15:46
Ik liet net een scheet en die voelde fris aan. En die zijn toch ongeveer 37 graden...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:50
wtf lol :) Die had ik nog nooit gehoord.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:05
Ik waag me er niet aan.....
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 19:43
Ik geloof best dat heeft opgelucht die scheet , maar "fris" is nou niet meteen het eerste woord dat in mij opkomt!
;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:30
Waarom is de quotering voor Portugal vrij hoog? Zijn de Mexicanen zo goed dan?
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:37
Mexico is een goed op elkaar ingespeelde selectie met veel goede, maar niet te grote namen. Layun, Moreno, Herrera, Guardado, Chicharito
allemaal gewoon heel goede voetballers. En een goede ploeg die in de kwalificaties momenteel ongeslagen aan kop gaan.

7 Punten meer dan de nr 4 en 6 meer dan de nummer 3, kan Mexico zich de volgende ronde, als de nr 4 verliest, al veilig spelen voor het WK, anders de ronde erna.
Mexico is op papier nog niet gekwalificeerd, maar gaat het duidelijk doen en speelt ook nog eens lekker.

Portugal heeft wel 'namen', maar geen geweldig spel en team, en staan op het moment 2e in de poule achter Zwitserland
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Twijfel ook of ik Portugal nou wel of niet moet meenemen in mijn toto? Lastig, lastig!
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:41
Gelijkspelletje :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Levert altijd wel een mooie quotering op maar op de een of andere manier speel ik nooit op gelijken spelen al denk je achteraf wel heel vaak "had ik het maar gedaan" Haha
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:46
Ja de quotiering is altijd hoog bij gelijke spelen, omdat vaak men pas durft te gokken als ze 'zeker zijn ' , en dat gaat dus over dat ze denken dat een ploeg de ander echt kunnen verslaan. Of ze gokken op enorme stunts wegens die keer dat het lukt en ze ineens goed geld hebben gewonnen.

gelijke spelen gaan altijd de laatste 10 minuten mis, dat durft niemand te gokken joh..

Ik zeg, doen : gok Mexico of gelijk (of mexico óf gelijk)
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:46
het liefst gelijk
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:50
Iets in me zegt dat wij het hier vanavond nog over hebben ;)
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:52
Krijg ik een tiende van de winst? ;)
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 18:52
Hier die 10e ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:07
Als je er ook voor kan zorgen dat Rosenborg er nog ffe twee maakt. Die staan 1-0 achter :S
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 19:09
Komt goed!


Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:50
Je vergeet Lozano, is ook geen misselijke speler ;-)
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:53
Ik noemde expres effe de meer ervaren namen op ;)

Maar inderdaad, Lozano is ook een partij geweldig, als neo-international en toptalent van Mexico :D
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:11
Is het al rond? Zou top zijn om hem in de eredivisie te zien spelen.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 15:17
Bijna :D
Vind ik leuk
Itsese +1297
zondag 18 juni 2017 om 14:35
Aaah, tuurlijk... Het kapsel van CR7 is belangrijk! Ga nieuws zoeken VP
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:38
Effe een Silletje hoor, maar wat kan mij dit nou schelen ;)
Vind ik leuk
Itsese +1297
zondag 18 juni 2017 om 14:42
Het zegt toch wel genoeg dat 90% van de topic over z'n kapsel gaat? De laatste 2 regels over Portugal vs Mexico?
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:43
Zeker zegt dat genoeg.
VP eh
Vind ik leuk
Itsese +1297
zondag 18 juni 2017 om 14:48
En dat ik gewoon eerst naar onze Santi moet scrollen om maar iets nuttigs te lezen betreft de wedstrijd:)
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:49]
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:52
Voor inhoud over vbal moet je bij mij zijn :D
Vind ik leuk
Forza u +898
zondag 18 juni 2017 om 14:39
Word vast gesponsord door L'Oréal .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:49
Volgens mij komt hij naar Ajax, we hebben niet voor niets zoveel gespaard
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:54
Jullie hebben Younes al ;)

Ronaldo kwam ooit bijna naar PSV, maar bleek te duur. Nou vooruit
Ruilen met willems en dan samen met Lozano de flanken schitteren :D
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
zondag 18 juni 2017 om 14:54
Ik werd vanochtend wakker en was zo erg ongerust dat ik mijn ontbijt had overgeslagen, zelfs las ik dat er meer mensen waren omgekomen bij dat grote brand in Londen, maar ik maakte me meer druk over het kapsel van Ronaldo en nu voel ik stukken beter omdat het nog goed zit.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 14:55
Ontbijt overslaan is niet erg joh. Ik doe het elke dag :D
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
zondag 18 juni 2017 om 15:02
Daar heb je jezelf mee 8D
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 15:05
Zijn goede maatjes Q7 zou er niet bij geweest zijn als Ronaldo niet zich sterk had gemaakt om Q7 alsnog op te roepen voor het EK in Frankrijk mede door Ronaldo dat Q7 erbij op het EK.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:08]
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 15:08
Heb je van hem ook een poster boven je bed dan?
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 15:13
Ja poster van VP heb Ik wel hangen op mijn kamer...
Vind ik leuk
Santi +7883