Ronaldo uitgelachen door Portugal-spelers: Met name door Quaresma

Ronaldo uitgelachen door Portugal-spelers: "Met name door Quaresma"

zondag 18 juni 2017 om 14:03

Cristiano Ronaldo kan bij het Portugese elftal zijn gedachten verzetten. Bij de nationale ploeg moeten ze heel erg lachen om het nieuwe kapsel van de Portugese superster, zo onthult verdediger Jose Fonte.

"Ronaldo werd een beetje in de zeik genomen toen hij hier kwam, vanwege zijn nieuwe kapsel. Met name door Ricardo Quaresma", zegt de verdediger van West Ham United in gesprek met The Mirror. Ronaldo krijgt bij Portugal de kans om de druk van de ketel te halen. Hij wordt in Spanje namelijk verdacht van belastingfraude. Ronaldo zou door de ontstane commotie zelfs azen op een vertrek bij Real.

"Er zijn hier een hoop grappenmakers en de sfeer is hier erg goed. Het helpt heel erg dat we allemaal prima gasten zijn die het geweldig met elkaar kunnen vinden. We zijn erg close", zegt Fonte. Portugal bereidt zich momenteel voor op de Confederations Cup in Rusland. Zondag om 17.00 uur wordt de eerste wedstrijd gespeeld tegen Mexico.

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 14:06
Interessant..... mijn dag is weer goed.
Vind ik leuk
Pino61 +10743
zondag 18 juni 2017 om 14:25
D8 ook aan iets anders bij die Kop van VP
Gaat het om die coup kippensoep van m......zucht
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:07
Petaluh pannekoek
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:14
Portugal 5x gelijkspel op de confederations cup voorspel ik
Vind ik leuk
United +38911
zondag 18 juni 2017 om 14:48
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:50
0-0 vanavond om mee te beginnen
Vind ik leuk
United +38911
zondag 18 juni 2017 om 14:52
Die winnen wel hoor.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 18:58
Gelijkspel nummer 1
Vind ik leuk
United +38911
zondag 18 juni 2017 om 19:00
Haha ik zat er aan te denken. Bij die 2-1 van Portugal haha maar Moreno flikt het weer ;p
Vind ik leuk
Eusebio +1452
zondag 18 juni 2017 om 15:46
Ze gaan 'm winnen, hoop ik!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:16
Dat ie dat nog betalen kan ... Een kapper...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:21
Was gratis, tegoed van vorige keer. Mocht nu terugkomen om kapsel af te maken..... :)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ahhh ik dacht al : die moet een abbonement hebben
Vind ik leuk
Eusebio +1452
zondag 18 juni 2017 om 15:47
Dacht jij?
Jongen toch, veel te vermoeiend voor je...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:04
Ik kan het tenminste nog.......tis voor jou al weer lang geleden dat je dat ook nog kon
Vind ik leuk
Eusebio +1452
zondag 18 juni 2017 om 16:20
Je bedoelt een plasje doen neem ik aan, dat zal je nog wel kunnen met al dat bier, verder bar weinig....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:23
Bezit ik toch nog dubbel zoveel kwaliteiten dan jij .........
Vind ik leuk
Eusebio +1452
zondag 18 juni 2017 om 16:29
Je enige kwaliteit en daar zijn de meesten blij mee, dat je uit Nederland moest vluchten........
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:41
Hoe je het ook wanhopig blijft proberen : nog altijd meer kwaliteit
Vind ik leuk
Eusebio +1452
zondag 18 juni 2017 om 16:53
Wanhopig op de vlucht?
Kan me voorstellen.
Vind ik leuk
Butsbal +5210
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Hij laat zn haren zwart verven
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:24
Zou het...............
Vind ik leuk
Haarbal +1104
zondag 18 juni 2017 om 14:18
Beter dat kapsel dan zo een haarbal
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:20]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:19
Noog nooit een kapsel gehad dat hem stond....
Vind ik leuk
United +38911
zondag 18 juni 2017 om 14:49
Haha jawel man! Maar ook vaak genoeg niet idd.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:20
Schijt hebben wat andere van je vinden, zijn al genoeg schaapjes te vinden.
Vind ik leuk
Butsbal +5210
zondag 18 juni 2017 om 14:22
Ja dat kapsel van Vilhena is inderdaad net een schaap
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:26
En daar heeft hij schijt aan, dat waardeer ik wel. Hij is geen mode mannetje die doet wat anderen doen. Heeft zijn eigen stijl en heeft lak wat andere mensen ervan vinden. Mensen letten te veel op anderen wat totaal niet relevant is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:29
Precies, net als gisteren toen jij opmerkingen over het uiterlijk van een ander had, schaapje...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:45
?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 17:54
"Als je zelf in de spiegel kijkt valt het wel mee hoe anderen er uit zien" was mijn reactie op die van jou waar jij commentaar op het uiterlijk van een ander had. Zie topic op zaterdag 17-6 om 16.22 uur....
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 17:59]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:13
Geen reactie neem ik aan? Is ook best lastig als je zelf een schaapje bent..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:19
Heeft dat te maken met iemands uiterlijk?

Wat ben jij een dom persoon zeg. Het is het moment van de foto die is genomen. Kap met dat uitlokken joh sukkel, hou meer van je club en begin iets minder te haten. Of zoek hulp of zoiets!

Als je met iets komt dan moet je het wel goed doen!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:20]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:24
Als jij vraagt of iemand aan de drugs is dan heb je het over iemands uiterlijk. En in een ander topic veroordeel je het oordelen over iemands uiterlijk. Wie is er dan dom? Jij lult alleen maar mee met de meute. Alleen maar positiviteit mbt psv met v meelullen met alle boertjes en alleen negatieve reacties bij topics over ajax. Ook nog sukkel, toe maar. Wie moet er minder haten, schaapje?
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:26]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:27
Dat is het moment van de gemaakte foto, jij ben echt heel erg dom als jij dat verschil niet kan inzien.

Ik oordeel daar niet over zijn uiterlijk, over het moment van de foto. Sukkel!

Het is maar wat je wilt zien kneus, bij positieve reacties hoor ik ook toch niks. Fuck you, negeer stand!

PS: Ik heb ook liever dat jij mij negeert, wil niks met jou te maken hebben.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 19:29]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:43
"Dom, sukkel, kneus, fuch you". Jij moet het vooral over mijn haat hebben. Inderdaad een terechte opmerking, daar kan ik niets tegenin brengen....

P.s. Nee, ik reageer als ik wil op iedereen. Niemand maakt mij monddood.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 20:00]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:59
!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:21
Tot zover de categorie " gelul bij 30 graden
Vind ik leuk
Butsbal +5210
zondag 18 juni 2017 om 14:23
Proost !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:27
Ik hoop dat ze jou ook lekker smaken
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:23
38......... En volgens mij nader ik ook al dat aantal......... Is het dorstig weer of wat???
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:28
Jezus man, je hebt geen idee. Droge lucht kun je natuurlijk maar op 1 manier tegen gaan.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:30
Nat houden tot diep in de nacht
Vind ik leuk
United +38911
zondag 18 juni 2017 om 14:51
In elk glas past een pilske..
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 14:54]
Vind ik leuk
T&T +9916
zondag 18 juni 2017 om 15:41
Ja maar eerlijk is eerlijk... Ik heb nou niet het gevoel dat het je veel uitmaakt hoe hoog de temperatuur is!
Niks mis mee!
;-)

Is alleen een handig excuus!
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 15:43]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:14
klopt allemaal wat je zegt maar als het zo lekker heet is smaken ze nog beter ...(voor zover dat nog mogelijk is...)
Vind ik leuk
T&T +9916
zondag 18 juni 2017 om 19:44
Sportieve reactie.
;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:12
En de volgende dag gewoon verder. Net ff bbq gedaan, dus nu ff nablussen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:13
zo hoort het ff uitbuiken met een kouwe klets erbij...
Vind ik leuk
Butsbal +5210
zondag 18 juni 2017 om 15:46
Ik liet net een scheet en die voelde fris aan. En die zijn toch ongeveer 37 graden...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 15:50
wtf lol :) Die had ik nog nooit gehoord.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 16:05
Ik waag me er niet aan.....
Vind ik leuk
T&T +9916
zondag 18 juni 2017 om 19:43
Ik geloof best dat heeft opgelucht die scheet , maar "fris" is nou niet meteen het eerste woord dat in mij opkomt!
;-)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:30
Waarom is de quotering voor Portugal vrij hoog? Zijn de Mexicanen zo goed dan?
Vind ik leuk
Itsese +2080
zondag 18 juni 2017 om 14:35
Aaah, tuurlijk... Het kapsel van CR7 is belangrijk! Ga nieuws zoeken VP
Vind ik leuk
Forza u +1301
zondag 18 juni 2017 om 14:39
Word vast gesponsord door L'Oréal .
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 14:49
Volgens mij komt hij naar Ajax, we hebben niet voor niets zoveel gespaard
Vind ik leuk
_AJAX_ +2349
zondag 18 juni 2017 om 14:54
Ik werd vanochtend wakker en was zo erg ongerust dat ik mijn ontbijt had overgeslagen, zelfs las ik dat er meer mensen waren omgekomen bij dat grote brand in Londen, maar ik maakte me meer druk over het kapsel van Ronaldo en nu voel ik stukken beter omdat het nog goed zit.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:46
Jezus VP hebben jullie echt niks beters te melden..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Ronaldo uitgelachen door Portugal-spelers: "Met name door Quaresma"