PEC Zwolle legt man van 25 doelpunten vast: Onze gewenste versterking

PEC Zwolle legt man van 25 doelpunten vast: "Onze gewenste versterking"

zondag 18 juni 2017 om 19:05

PEC Zwolle heeft komend seizoen de beschikking over Piotr Parzyszek. De Poolse spits komt transfervrij over van De Graafschap en tekent in Overijssel een contract voor drie jaar. Dat maakt PEC zondagavond bekend via de officiële kanalen. 

"Met Piotr halen we onze gewenste versterking voor de spitspositie binnen. Het is een fysiek sterke en meevoetballende spits, die ondanks zijn relatief jonge leeftijd, al veel wedstrijden achter zijn naam heeft staan", legt technisch directeur Gerard Nijkamp uit op de website van PEC.

"Piotr heeft het afgelopen seizoen een goede ontwikkeling doorgemaakt in de Jupiler League, waarin hij het net veelvuldig wist te vinden. Nu is het tijd voor hem om een volgende stap te zetten en zich ook te bewijzen op het hoogste voetbalniveau van Nederland."

Afgelopen seizoen maakte de 23-jarige Parszyszek 25 doelpunten voor De Graafschap. 

Plaats een reactie

Tossa +632
zondag 18 juni 2017 om 19:07
Mooi mooi mooi! Ik heb hier een heel goed gevoel bij! Goed gedaan, Pec!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:09
mooie transfer! hopen dat hij de nodige goals gaat maken...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:11
Suc6 Piotr, ben benieuwd of je het niveau aankan en hoop dat Zwolle veel plezier aan je gaat beleven
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:19
te hopen voor pec... ben niet overtuigd afgelopen seizoen ondanks zijn goals matige spits in mijn ogen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:12
Eindelijk! Ik hoop hier pas 4 jaar op, maar ben donders blij dat Gerard weer eens wat goeds doet!
Vind ik leuk
wilheimus +1009
zondag 18 juni 2017 om 19:13
Logische transfer, kijken of hij de stap hogerop nu wel aan kan!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:17
Matige spits die wel vaak op de goede plek staat.. succes bij pec piotr
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:18
Had ik bij ons ook graag gezien die Piotr, hopelijk heeft onze td wat verrassingen in petto
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:19
Prima aanwinst lijkt me. Welkom Piotr!
Vind ik leuk
Ajax_DTC +1684
zondag 18 juni 2017 om 19:28
Goede aankoop voor pec !! 10 /12 doelpunten gaat hij er maken !
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 19:58
Goede transfer voor PEC. Gaat er sws wel een aantal inleggen. Is ook wel weer nodig want Achahbar en Brock-Madsen bakten er helemaal niks van..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 20:39
JL is toch wel een ander niveau als de eredivisie, moet het nog maar zien, zou zeker niet te vroeg juichen zoals sommige blije eieren hier doen!
Vind ik leuk
mcmodd +10400
zondag 18 juni 2017 om 22:19
Nou, daar mogen we PEC Zwolle mee feliciteren. Een scorende spits, transfervrij en klaar om met PEC een beter seizoen te geven dan het afgelopen seizoen. John van 't Schip valt met zijn meus in de boter.
Vind ik leuk
Leffe +795
maandag 19 juni 2017 om 00:45
Slim en goed gedaan door PEC.,,ik hoop dat van t schip er ook mee kan werken
Vind ik leuk
Teo Smith +12431
maandag 19 juni 2017 om 07:30
Slechter dan wat ze dit seizoen hadden rond lopen kan haast niet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PEC Zwolle legt man van 25 doelpunten vast: "Onze gewenste versterking"