Transfervrije Fischer doet open sollicitatie: Iedereen kan bellen

    Transfervrije Fischer doet open sollicitatie: "Iedereen kan bellen"

    zondag 18 juni 2017 om 20:52

    Sander Fischer degradeerde afgelopen seizoen met Go Ahead Eagles en besloot de club daarna transfervrij te verlaten. De centrale verdediger heeft nog geen idee waar zijn toekomst ligt.

    "Het is afwachten. Het is nog rustig", geeft Fischer aan in gesprek met FOX Sports. "Er liggen nog geen echte aanbiedingen op tafel. Ik wacht rustig af en ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen. Of het een club in de Eredivisie of in het buitenland is, maakt me niet uit, iedereen kan bellen. Voorlopig ben ik nog vrij en wachten we rustig af."

    De verdediger is zich wel bewust van zijn rol in het veld: "Ik moet dominant zijn in een team, daarin moet ik bepalend zijn en ook een bepaalde vrijheid krijgen. Die keuzes en die leiding moet ik daarin mogen nemen." Fischer (28) begon zijn carrière in 2008 bij NAC. Later speelde hij voor SC Cambuur, FC Emmen en Excelsior. 

    Plaats een reactie

    Vaag +3019
    zondag 18 juni 2017 om 20:57
    Zal ongetwijfeld in de belangstelling staan van clubs in binnen en buitenland
    Vind ik leuk
    Barry Engels +23652
    maandag 19 juni 2017 om 12:06
    Ja.... in Bulgarije staan ze in de rij voor hem.
    Vind ik leuk
    Jespaahhh +63
    zondag 18 juni 2017 om 20:58
    Echt een geweldige gozer! Hoop dat hij snel weer een (goede) club vindt..
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12416
    zondag 18 juni 2017 om 21:03
    Buitenkansje.
    Vind ik leuk
    14forever +7809
    zondag 18 juni 2017 om 21:44
    Ze hebben nog een vervanger voor Moreno nodig en kost geen stuiver. Hoppa Brands ff dat telefoontje plegen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +7902
    zondag 18 juni 2017 om 21:59
    Was maar bij Exelsior gebleven jongen
    Vind ik leuk
    Underdog +200
    zondag 18 juni 2017 om 22:19
    Tja, Excelsior zoekt nog een verdediger... Maar ik weet niet of hij daar weer open voor staat.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5439
    zondag 18 juni 2017 om 22:44
    Sympathieke gozer die Fischer, maar ik weet niet of hij nou van het niveau is waar Excelsior naar moet streven. Je kan toch niet zeggen dat Excelsior er op achteruit is gegaan toen Fischer zijn gewenste stap naar Deventer maakte.
    Vind ik leuk
    Underdog +200
    zondag 18 juni 2017 om 22:51
    Ik denk van wel. Bij Excelsior blijven was vorig jaar een veel veiligere keuze geweest. Ook dit jaar is de basis weer goed.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5439
    zondag 18 juni 2017 om 23:20
    Voor Fischer was het inderdaad verstandiger geweest, maar ik denk niet dat Excelsior er rouwig om hoeft te zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Underdog +200
    maandag 19 juni 2017 om 00:14
    Nee zo gaat dat met gaten... Die worden gevuld.
    Vind ik leuk
    Mall00t +5439
    maandag 19 juni 2017 om 00:18
    Ze zijn er in deze wereld die het ene gat met het andere weten te vullen. ;-)
    Vind ik leuk
    Underdog +200
    maandag 19 juni 2017 om 00:45
    Ja dat is nu wel het geval bij ons... Weet jij nog een aantal leuke aanvallers en verdedigers voor Excelsior?
    Vind ik leuk
    Mall00t +5439
    maandag 19 juni 2017 om 00:52
    Spelers scouten is niet bepaald mijn ding, dat kunnen ze bij jouw club veel beter is inmiddels gebleken. ;-)

    Er zal vast nog wel wat rondlopen in de JL, schat ik zo in. Al heb je al wel de pech dat de nummers 1, 2 en 3 van de topschutterslijst inmiddels onderdak hebben in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +1929
    maandag 19 juni 2017 om 10:02
    Wendbaar als een vrachtwagen en de 100 mtr in een kwartier.....
    Vind ik leuk
    Mall00t +5439
    maandag 19 juni 2017 om 12:40
    Zo erg is het toch niet gesteld met de vrachtwagens van tegenwoordig?
    Vind ik leuk
    Arie1976 +703
    zondag 18 juni 2017 om 22:52
    Krijgt vast een club in de Jupiler leaque..
    Eredivisie is het net niet helemaal he...
    Vind ik leuk
    zondag 18 juni 2017 om 23:04
    Ik dacht ineens Victor Fischer. Waar hangt dat wonderkind tegenwoordig uit?
    Vind ik leuk
    Cfc +901
    zondag 18 juni 2017 om 23:05
    Bank warm houden bij middelsbrough
    Vind ik leuk
    Sideburnn +1929
    maandag 19 juni 2017 om 10:01
    Dacht ik ook aan hahahaha
    Vind ik leuk
    Cfc +901
    zondag 18 juni 2017 om 23:04
    Nou Marc grijp je kans
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +9701
    maandag 19 juni 2017 om 00:35
    Dit was één van de spelers die door de mand heen viel in Deventer.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +19447
    maandag 19 juni 2017 om 07:23
    Vvv, excelsior, pec,nac. Ga zo maar door.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Transfervrije Fischer doet open sollicitatie: "Iedereen kan bellen"