'Kwade Ronaldo ziet terugkeer naar Engeland zitten; ook Milan lonkt'

'Kwade Ronaldo ziet terugkeer naar Engeland zitten; ook Milan lonkt'

zondag 18 juni 2017 om 21:41

Cristiano Ronaldo staat niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar Manchester United. De Portugese superster, die zijn werkgever Real Madrid naar verluidt heeft laten weten dat-ie wil vertrekken, kan ook rekenen op belangstelling van AC Milan. Sky Sports meldt dat zondagavond. 

Ronaldo (31) vindt dat hij schandalig wordt behandeld door de Spaanse belastingdienst en is daarom woest. Enkele maanden geleden al besloot de Wereldvoetballer van het Jaar dat hij wil vertrekken uit Madrid. Vraag is nu alleen: welke Europese grootmacht kunnen een astronomische transfersom én het waanzinnige salaris van de aanvaller ophoesten? 

Sky Sports weet in ieder geval dat Ronaldo een terugkeer op Old Trafford ziet zitten. In 2009 verkaste de aanvaller van Manchester naar Madrid voor zo'n negentig miljoen euro. De Chinese eigenaren van AC Milan zouden in de afgelopen weken contact hebben gezocht met Jorge Mendes, de zaakwaarnemer van Ronaldo. Ook Paris Saint-Germain houdt de ontwikkelingen rond de wereldster nauwlettend in de gaten. 

Lees ook: 'Ronaldo maakt wens duidelijk': 'Ik ga vertrekken. Geen weg meer terug'

Poll

Ronaldo terug naar Manchester: zie jij het gebeuren?

(1666 stemmen)

Plaats een reactie

Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 21:48
Ronaldo bij Milan? OMCH JA!!!!
Vind ik leuk
19AZ82 +729
zondag 18 juni 2017 om 22:54
OMCH??
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 22:55
lees mn post hieronder
Vind ik leuk
19AZ82 +729
zondag 18 juni 2017 om 22:55
Dank
Vind ik leuk
royco88 +2571
zondag 18 juni 2017 om 23:27
Kost wat. Maar dan heb je ook wat
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 21:48
OMCH = OMG, maar dan niet uitgespeld maar gelezen alsof omg een nomraal nederlands woord is
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:12
Ah mooi, ik hou van nomrale woorden
Vind ik leuk
Sil Meijer +10462
zondag 18 juni 2017 om 21:49
Wat vind ik dit een arrogante kwal. Oja kom maar met haat, maar dit is wat ik vind.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 21:55
Sil de enige die hier haat ben jij.
Overigens weten we het nu wel en het is strontvervelend om elk artikel over hem te moeten lezen dat je hem niet mag.

Open godverdomme die topics dan niet!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:01
Arrogante kwal die Ronaldo :D
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 22:03
Ach als je de beste bent hoef je niet 100% bescheiden te zijn altijd

oh shit ik maak de amsterdammers wakker :O ;)
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:21
Als je de beste bent ja.
Dat is hij niet.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 22:24
Ronaldo is absoluut de beste
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:26
Messi is veel beter.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 22:27
'Veel ' is sowieso onzin.

Daarnaast ben ik het niet met je eens.
Ronaldo laat zien net een niveautje hoger te zijn dan Messi
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:03
Cijfers zeggen genoeg.
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 23:10
1 cijfers zeggen niet alles

2 de cijfers van Ronaldo zijn ook gewoon prima. Dit seizoen PD misshcien minder, maar dat wordt weer gecompenseerd door de ChamLeague
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:13
Ik zei ook niet cijfers zeggen alles.
Ik zei cijfers zeggen genoeg.
Vind ik leuk
Guust +2388
maandag 19 juni 2017 om 00:24
Waarom dan?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:24
De Viergeverarena
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 23:56
Ja...hij is een arrogante ijdeltuit, maar hij is wel 1van de 2 beste, en welke van de 2 nou echt beter is...is eigenlijk niet van belang.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:00
Verder mag ik hem wel hoor.
Vind het een voorbeeldprof, maar Messi is gewoon beter.
Al vind ik Messi's gedrag steeds vervelender worden.
Vind ik leuk
munkikiii +1173
zondag 18 juni 2017 om 22:36
Nou de beste is hij zeker niet .... En zeker niet qua aangeboren talent
Vind ik leuk
Santi +7883
zondag 18 juni 2017 om 22:47
harder werken is knapper dan hetzelfde kunnen door niks te doen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:58
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZI.... oh wacht..
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 23:09
Grapjas....
Vind ik leuk
14forever +5946
zondag 18 juni 2017 om 22:23
Laat Sil lekker eens met rust, ook jou berichten moeten we lezen.
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 23:53
Misschien kan @ Sil Meijer hem echt niet luchten.
Ik heb ook een schijt hekel aan Blind... En kan het niet laten omdat kenbaar te maken .
Tja...soms heb je dat.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:58]
Vind ik leuk
Santi +7883
maandag 19 juni 2017 om 00:35
t gaat meer om hoe vaak hij t doet dan wat hij doet
Vind ik leuk
mcmodd +7129
zondag 18 juni 2017 om 23:01
Dat mag je vinden Sil, er wordt verschillend over Ronaldo gedacht. Bij mij staat hij in het rijtje Suarez en andere vreemde figuren. Fijn dat die jongens nog heel goed kunnen voetballen, anders zouden ze de andere eigenschappen niet kunnen kanaliseren. Verder lijkt hij me wel aardig voor zijn vrouw, dat is toch ook wel iets.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 01:45
Vrouw? CR7 een vrouw? Gast van welke planeet kom jij. Hij is aardig voor zijn man. Niks mis mee overigens ;)
Vind ik leuk
Sanders +1025
maandag 19 juni 2017 om 02:04
Kan sil niet een tijdelijke ban krijgen ofzo? Hij zit toch alleen maar te trollen.
Vind ik leuk
Sil Meijer +10462
maandag 19 juni 2017 om 18:04
Ik aan het trollen? We zijn het vaak niet met elkaar eens, maar wat heeft dat met een troll te maken?
Vind ik leuk
Sanders +1025
maandag 19 juni 2017 om 18:43
Waarom voel je je geroepen om letterlijk onder ieder bericht gerelateerd aan ronaldo hetzelfde zeik bericht te schrijven... Dat doe je toch niet onbewust lijkt me toch?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:51
CR7 bij Man United zou niet verkeerd zijn. Nog 1 x laten zien wie de beste is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:56
Chelsea?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:54
Die knaap moet, net als alle andere mensen, zijn belasting betalen. Ook in Spanje is dit de gewoonte. Hij beurt al een godsvermogen dus die paar miljoen hoeft hij zich niet druk over te maken. En als hij niet langer in Spanje wil voetballen dan gaat hij toch gewoon naar Man.Utd. Wat een gezeur over zo'n voetballertje. Het lijkt onze lieve heer wel. Gauw stoppen met dat gezever.
Vind ik leuk
kerel +513
zondag 18 juni 2017 om 22:39
euhmm.. dit is een voetbalsite.. hij is een van de grootste in deze sport.. weet niet maar als dat niet op deze site zou staan dan weet ik niet wat wel..
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:55
Man utd trekt de knip wel weer open hoor... net zoals hun stadsgenoot met honderden miljoenen smijten maar iets winnen is lastig...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 01:48
Nouhou....Manu heeft ècht wel veel gewonnen hoor. EL finale bijvoorbeeld :)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 01:49]
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 21:58
Die gaat niet terug die blijft gewoon rustig in Madrid
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:02
Milan? Mag dat wel van Mino?
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:02
Ronaldo is net een klein kind. Wat een jankerd. Daarom ligt hij ook zo vaak op het grasmatje. Als ik de belastingdienst in madrid was had ik het uit handen gegeven naar de stad waar hij naartoe vertrekt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 22:22
Si si Clistiano Lonaldo to Milan!
Vind ik leuk
SDMSIM +447
zondag 18 juni 2017 om 22:33
Hij is 32 jaar VP...
Vind ik leuk
munkikiii +1173
zondag 18 juni 2017 om 22:39
Ik hoop dat hij wordt opgepakt en veroordeeld netzo als elk ander hoeven we iig niet die glazige traanoogjes van um te zien als hem weer eens niet wat aanstaat
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 01:52
Ik vond zijn act in de EK finale wel ècht top! Die dramatische afgang in dat bakje....schitterend gewoon, alsof hij het allemaal zelf had geregisseerd. Helemaal passend bij zijn persoontje!
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 23:06
United!! United!!!
Vind ik leuk
T&T +8896
zondag 18 juni 2017 om 23:20
Ja maar ook in die landen is belasting ontduiken strafbaar.
Anders moet hij naar Portugal terug , die doen daar niet moeilijk over.daae kunnen ze de EU subsidies​ voor gebruiken.
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 23:21
Ik moet nog altijd wennen aan zijn nieuwe kapsel, staat hem echt voor geen meter...
Vind ik leuk
United +40393
zondag 18 juni 2017 om 23:55
Kan je vanavond nog wel slapen dan?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:16
Ongelooflijk toch hij kan niet wennen aan het kapsel haha!

En dan nog zeggen ook het staat voor geen meter haha.
Vind ik leuk
Jurre92 +4068
maandag 19 juni 2017 om 16:02
Haha
Vind ik leuk
Foebele +26789
zondag 18 juni 2017 om 23:24
Denk dat Madrid en Ronaldo voorlopig nog aan elkaar vast zitten, ondanks dat Ronaldo natuurlijk 1 van de 2 beste spelers van de wereld is is hij ook al 32 en zie ik dus niet iemand even 400 miljoen aftikken, ook de helft nog niet.
Vind ik leuk
Guust +2388
maandag 19 juni 2017 om 00:27
Hij zoekt gewoon een excuus om weg te gaan, hij wil gewoon weg en de belasting is daar een mooie aanname voor.
Vind ik leuk
Leffe +254
maandag 19 juni 2017 om 00:34
Je kunt ook als voetballer de clubs ontgroeit zijn!!.,,Laat hem eens naar bv. naar Bor-Dortmund gaan, harde, strakke competitie, met ook genoeg publiek en aandacht.(en nee, dit heeft niks met Bosz te maken maar met de club zelf en het Duitse voetbal).
Vind ik leuk
rpaulp50 +1422
maandag 19 juni 2017 om 01:16
Kinderachtige reactie van Ronaldo, heeft hij een akkefietje met de belasting, heeft Real Madrid het gedaan.........
Vroeger of later, bij veel trainers en spelers, komt er een waan idee boven drijven dat ze verheven zijn boven de "gewone mensen" die wel gewoon van hun bescheiden inkomen belasting (moeten) betalen.
Vind ik leuk
_AJAX_ +1113
maandag 19 juni 2017 om 01:43
Lekker, door zo'n speler de hele economie ondersteboven.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 06:52
Eerst de belastingdienst belazeren en vervolgens ook nog je werkgever de schuld geven om een vertrek te escalleren.

Wat een pleurisleier is t toch zeg
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:53
Eerst de belasting schuld betalen en dan vertrekken
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:50
Ik zou me wel tweemaal bedenken voor ik stond te springen om iemand binnen te halen die vervolgd wordt vanwege belastingfraude, op grote schaal wel te verstaan. In het voetbal is alles anders.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Kwade Ronaldo ziet terugkeer naar Engeland zitten; ook Milan lonkt'