PSV-routinier bevestigt buitenlandse belangstelling: 'Lang geleden benaderd'

PSV-routinier bevestigt buitenlandse belangstelling: 'Lang geleden benaderd'

zondag 18 juni 2017 om 22:51

Andrés Guardado heeft zondagavond bevestigd dat hij in de belangstelling staat van clubs uit de Amerikaanse Major League Soccer. Of het komende zomer ook daadwerkelijk tot een transfer gaat komen, kan de Mexicaanse routinier niet zeggen. 

"Er zijn aanbiedingen. Ik ben lang geleden al benaderd. Maar in alle verhalen wordt er gezegd dat dat betekent dat ik al vertrokken ben. Zo gaat dat al drie jaar", aldus Guardado na afloop van het Confederations Cup-duel tussen Mexico en Portugal (2-2). 

"Om een beslissing te nemen over je toekomst, moet je eerst de gehele situatie bekijken. Je leeftijd, de mogelijkheden die er zijn in Europa en of je nieuwe club je kan overtuigen. Mijn contract bij PSV loopt nog een jaar door, ik heb het daar naar mijn zin. Ik ben nu in mijn hoofd nog helemaal niet bezig met een vertrek."

Met name Los Angeles, een nieuwe profclub in de MLS, zou hengelen naar de diensten van de dertigjarige controleur. 

Poll

Is het voor Guardado tijd om te gaan?

(1403 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 23:04
Speelde vandaag weer prima als captain van mexico.
Blijft een baasje mi amigo Guardado.
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 23:09
Was overal aanwezig. Een aderlating als hij weggaat. Hendrix kan wel bikkelen maar echt dat spel digereren en versnellen en spel bepalen
en vertragen, weet niet of Hendrix daartoe in staat is.
Vind ik leuk
Santi +7779
zondag 18 juni 2017 om 23:09
Ik weet wel zeker dat Hendrix daartoe in staat is
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:13
Dan zal ie nog veel heeel veel stappen moeten zetten
Vind ik leuk
munkikiii +1165
zondag 18 juni 2017 om 23:49
Ik weet 1 ding wel heel zeker henkdriks gaat nooit het niveau halen van guardado ik denk zelfs bij lange na niet
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:13
Maar is nog lang niet van het niveau Guardado. En of ie dat haalt? Ik denk dat ie blij moet zijn als ie vaste basis wordt.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:16
"Ik ben lang geleden al benaderd."
Dat zagen we ja.

Voor PSV te hopen dat ie rap gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:17]
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 23:20
Zeg maar beter niks!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:21
Oh jij vond Guardado dit seizoen natuurlijk geweldig voetballen...
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 23:26
Heb ik dat gezegd? Maar herstelde zich wel na de winterstop. Je kan hem wijten dat PSV al haar buiten spelers verkoopt en Luuk uit vorm is en niet zo ene beetje ook.

Guardado kent inderdaad wat minder seizoen, maar alsnog van grote waarde voor PSV een aanjager zie tegen Ajax uit waar die de toont zet als het PSV voetballen even niet lukt met de mes tussen de tanden spelen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:28
Dat het voorin ruk was: precies. Maar daar had Guardado niks mee te maken.
Guardado is gefuckt omdat hij niet naar de OS mocht. Sindsdien was er 1 ding in zijn gedachte: wegwezen hier.

Hoe dan ook: belabberd seizoen van hem. Want hij speelde dik en dik onder zijn mogelijkheden. En grootverdiener is hij absoluut.
En daarom is t te hopen dat ie rap vertrekt voor PSV.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:28]
Vind ik leuk
Bien +5961
zondag 18 juni 2017 om 23:37
Nee hoor. Want Guardado voelt zich in Eindhoven juist heel erg thuis en is geliefde bij de fans. Van mij mag hij blijven...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 05:28
Uit bij ajax hadden jullie gewoon vreselijk veel geluk. Ajax was veel beter maar ja die dagen zitten er ook bij.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:25
Moreno al weg, als guardado ook weg gaat verlies je wel veel routine in de as

dat vang je niet zomaar even op
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:38
Ik verwacht ook dat PSV volgend seizoen vrij laat op stoom komt en wat kan betekenen omdat er een bijna geheel nieuw elftal staat, Zoet gaat weg, evenals Willems, Arias , Guardado , Moreno (reeds vertrokken) , dus je hele verdediging is weg en het kost veel tijd en moeite zoiets te herbouwen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:25
Guardado is voor PSV een zeer belangrijke speler. Houden dus. Al zit ie volgens velen Hendrix in de weg. Nou Jorrit, je kans ligt open nu Moreno weggaat. Jij kunt in het centrum je basisplaats pakken. Samen met Isimat prima centrum.
[Reactie gewijzigd op zondag 18 juni 2017 om 23:25]
Vind ik leuk
14forever +5866
maandag 19 juni 2017 om 00:27
Geloof dat Hendrix op het middenveld wil spelen..
Vind ik leuk
Gerro +2195
zondag 18 juni 2017 om 23:45
Guardado heeft teveel wedstrijden gespeeld in de laatste twee jaar en daardoor geen al te best seizoen achter de rug kan dus beter dan wat hij heeft laten zien. Met nog een contract voor een jaar gaat ie niet heel veel opbrengen voor psv denk ik.
Vind ik leuk
pinkelman +2067
maandag 19 juni 2017 om 00:09
Gewoon je contract uitdienen, nog even je ding doen in de E.L zo lang het duurt en daarna naar de MLS
Vind ik leuk
14forever +5866
maandag 19 juni 2017 om 00:26
Dat wordt een kort avontuurtje.dan.
Vind ik leuk
14forever +5866
maandag 19 juni 2017 om 00:26
Die gaat.niet bij tekenen, beter laten gaan voor een miljoentje of 3.
Vind ik leuk
Leffe +254
maandag 19 juni 2017 om 00:27
Portland-Timbers past wel bij hem vind ik.,,
Vind ik leuk
Vp128 +223
maandag 19 juni 2017 om 00:40
Niveau op deze site daalt echt toch een bedroevend niveau zeg, ongelofelijk.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

PSV-routinier bevestigt buitenlandse belangstelling: 'Lang geleden benaderd'