'Raiola krijgt nul op rekest in Serie A: Inter wil Ajax-verdediger niet'

'Raiola krijgt nul op rekest in Serie A: Inter wil Ajax-verdediger niet'

zondag 18 juni 2017 om 23:11

Internazionale heeft geen belangstelling voor Kenny Tete en dus wordt een transfer naar Galatasaray steeds waarschijnlijker voor de rechtsback van Ajax. Dat melden Italiaanse media zondag. 

Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Tete, bood zijn cliënt eerder deze week aan in Milaan. Tete (21) is voor zo'n drie à vier miljoen euro op te halen in Amsterdam. Inter heeft Raiola inmiddels laten weten dat Tete een overstap uit het hoofd kan zetten. De Serie A-grootmacht heeft geen belangstelling, weet Corriere dello Sport. 

Dat betekent dat Galatasaray op dit moment de enige ploeg is die concreet is voor de Oranje-international. Onder meer De Telegraaf meldde onlangs dat Ajax en Galatasaray er in principe uit zijn over een transfersom. Nu moet Tete gaan bepalen of hij daadwerkelijk aan de slag wil gaan in de Turkse Süper Lig. In Istanbul kan de vleugelverdediger teamgenoot worden van Nigel de Jong en Wesley Sneijder. 

Poll

Past Galatasaray bij Tete?

(2898 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 18 juni 2017 om 23:26
Gewoon een jaartje blijven en gratis de deur uit lopen.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:32
En een jaar niet spelen?
Het principe is nog steeds dat je of met een jaar verlengt of je speelt niet want gratis de deur uit zijn we niet zo happig op....
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:26
of gewoon nog een jaartje voor je kans gaan bij Ajax man.

Veltman gaat toch weg, en onder Keizer ga je echt wel je kans krijgen.

vergooi je carriere niet door ook alweer zo snel weg te gaan.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 01:10
Ajax schijnt het niet te zien in Tete, als ze hem zo graag verkopen voor slechts 3 a 4 miljoen, dus carrière maken bij Ajax lijkt niet voor de hand te liggen.
Vind ik leuk
Foebele +21900
zondag 18 juni 2017 om 23:27
Kom op man, Galatasaray... Ga je nou serieus je carriere verneuken om zo je zaakwaarnemer zijn zin te geven? Teken dan gewoon lekker 2 jaar bij man.
Vind ik leuk
Foebele +21900
zondag 18 juni 2017 om 23:28
Mensen, als hij blijft en niet bijtekent dan wordt het een jaartje niks doen net als Boilesen!
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:29
Nakamba gaat voor 4 mil ook naar Gala. Wat vinden jullie van dat bedrag?
Vind ik leuk
14forever +3319
maandag 19 juni 2017 om 00:22
Goed bedrag toch..
Vind ik leuk
United +23974
zondag 18 juni 2017 om 23:33
En zo gaat je carriere naar de knoppen...
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:33
Raiola.. geen woorden voor. Ik hoop dat Tete verstandig is.
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:35
Kans gehad om te tekenen bij Ajax, nu niet meer.
Lekker naar Turkistan.
Doeiiiiiiiiiiiii

Vind ik leuk
Gerro +1433
zondag 18 juni 2017 om 23:35
Wel lekker dat die pizza bakker even op zijn muil gaat en dat in Milaan.Ja daar kennen ze hem onderhand wel.
Vind ik leuk
Nashua +2433
zondag 18 juni 2017 om 23:44
Wij van WC eend adviseren om een andere manager te nemen
Vind ik leuk
zondag 18 juni 2017 om 23:46
Hij blijft...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 00:14
Kut Raiola, slapend rijk worden en veel jonge talenten verpesten.....
Vind ik leuk
_AJAX_ +827
maandag 19 juni 2017 om 01:37
Alleen om de ervaring had ik het al gedaan
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 04:38
Kennelijk niet veel medestanders, maar imo in potentie 1 van de beste rechtbacks van NL! Sterk, goeie kop, jong, gedreven, kan aanvallend heus wel wat of daarin beter worden en een beul voor elke linksbuiten die hem moet passeren. Nadeel alleen is die vette pizzabakker van een manager, maar als Ajax zijnde dien je toch asap het gesprek aan te gaan met deze jonge pitbull en hem behouden!!! Dalijk ruikt die Veltman z'n kansen weer eens en dat is voor mij zo onderhand echt een reden om m'n seizoenskaart door de plee te spoelen!! Die Veltman zal vast een heerlijk bakkie koffie kunnen zetten voor de coaches en staf ofzo, want wat zijn rol is bij Ajax of Oranje is mij echt een compleet raadsel! Komt simpelweg te kort voor dat Ajax shirt, imo is zo'n club als PEC Zwolle wel iets voor hem.. moven man! En Tete blijven!
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 04:42]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 07:00
Matige verdediger en ook niet echt een speler met veel opkomende kwaliteiten, wel beter als Veltman maar daar is dan ook niet veel voor nodig.
Vind ik leuk
Teo Smith +7698
maandag 19 juni 2017 om 07:25
Jammer van die jongen.
Vind ik leuk
JD85 +114
maandag 19 juni 2017 om 08:46
Als hij deze zomer weg zou gaan is dat echt een slechte zaak voor zijn ontwikkeling.. Je komt nu binnen als een complete nobody (bankzitter bij Ajax omdat een centrale verdediger boven jou op jou positie verkozen wordt). Wordt dan de eerste maanden op de bank zitten.

Inter wilt hem niet eens hebben, moet je dan echt in Turkije op de bank gaan zitten terwijl er bij Ajax een nieuwe trainer zit die notabene uit de jeugd komt? Beter blijft Tete nog minstens een jaar bij Ajax voor zijn eigen ontwikkeling, en om niet uit beeld te raken bij het Nederlands Elftal. Dan kan hij zichzelf in de CL ook in de kijken van grotere clubs spelen, en laten zien tot waar hij in staat is.

Overigens vindt ik 3 a 4 miljoen erg weinig voor een speler met de potentie van Tete. Weer de zoveelste kapitaal vernietiging door Bosz in een jaar tijd.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 08:50]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:47
Als Tete slim is, blijft hij bij Ajax. Volgend jaar is hij transfervrij en kan hij tekenen waar hij wil. En als hij mazzel heeft, vertrekt Veltman en kan hij voor zijn kans gaan bij Ajax. Op jonge leeftijd moet je niet naar Turkije. Nog los van de politieke situatie daar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 08:58
De clubs zien ook dat hij gewoon niet goed genoeg is.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 09:10
Raiola brengt hem hoe dan ook weg. Al is het naar China.
Vind ik leuk
Bizzy +1543
maandag 19 juni 2017 om 11:42
Brands moet wakker worden en een bod uitbrengen op Tete. Doodzonde als deze speler in verkeerde handen valt. Bijtekenen bij Ajax gaat hij niet doen dus beland hij op de bank. PSV is een mooie tussen oplossing.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:20
raiola werkt zich blijbaar zelf buiten in milaan
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Raiola krijgt nul op rekest in Serie A: Inter wil Ajax-verdediger niet'