'Totti laat zich overtuigen door nieuwe trainer en blijft toch in Rome'

'Totti laat zich overtuigen door nieuwe trainer en blijft toch in Rome'

maandag 19 juni 2017 om 10:12

AS Roma-icoon Francesco Totti blijft volgens Corriere dello Sport ook volgend seizoen actief bij de Romeinen. De veertigjarige Totti schermde met interesse vanuit China en de Verenigde Staten, maar kiest ervoor om zich bij de technische staf van zijn geliefde club te voegen.

Eusebio di Francesco, de nieuwe trainer van de Giallorossi, verklaarde dat hij Totti graag voor de club wilde behouden. Volgens Di Francesco kan de clubicoon van grote waarde zijn als verbindende factor tussen de spelersgroep en de technische staf. Totti had nog plannen om zijn carrière voort te zetten bij het Amerikaanse New York Cosmos, maar zou inmiddels ingegaan zijn op het aanbod van de nieuwe trainer.

Onlangs nam de geboren en getogen Romein na 25 jaar afscheid van AS Roma. Totti was in ruim zeshonderd wedstrijden goed voor 250 competitiedoelpunten en leidde AS Roma in 2001 naar de Italiaanse landstitel.

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 10:20
PRACHTIG...
Vind ik leuk
Truth +2247
maandag 19 juni 2017 om 10:22
Eigenlijk best vreemd dat roma slechts 1 titel pakte in 25 jaar !
Dan ben je volgens velen een subtopper of meeloper
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:40
Zo vreemd is het niet milan en Juventus domineerde jaren lang met hele goede spelers & hadden ook altijd een grotere buget om betere spelers aan te trekken vergeleken met roma.
Vind ik leuk
bits +3169
maandag 19 juni 2017 om 10:49
Dan vergeet je Inter, AC Milan en de corruptie.
Vind ik leuk
Truth +2247
maandag 19 juni 2017 om 10:59
Maar roma is toch ook geen kleine club vind ik dus het had best wat meer gemogen ook met de concurrentie van juve , milan en inter.
Vind ik leuk
yuuup +4587
maandag 19 juni 2017 om 11:08
Roma is ook gewoon een subtopper.
Vind ik leuk
Truth +2247
maandag 19 juni 2017 om 11:13
Ze zullen het graag horen in rome ;-)
Vind ik leuk
yuuup +4587
maandag 19 juni 2017 om 11:24
De waarheid doet wel vaker pijn. Het is een mooie club en ook een goede club, maar in Italië gewoon geen absolute topclub.
Vind ik leuk
Truth +2247
maandag 19 juni 2017 om 11:41
Ik vind het een prachtige club en daarom gun ik het ze van harte maar de realiteit is dat ze helaas op dit moment niet opkunnen tegen juve
Vind ik leuk
yuuup +4587
maandag 19 juni 2017 om 11:43
Dat vind ik ook.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:25
All time hero.....
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:30
Echte clubman.. en held!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 10:30
Dit zal Dirk kuyt ook wel weer motiveren als hij dit leest:-D)
Vind ik leuk
Bien +5961
maandag 19 juni 2017 om 11:19
Nee Kuyt heeft zich laten hersenspoelen door andere mensen die riepen dat hij moest stoppen heeft hij zijn oren naar late hangen
Vind ik leuk
United +40393
maandag 19 juni 2017 om 11:20
Perfecte keuze van Totti!
Vind ik leuk
yuuup +4587
maandag 19 juni 2017 om 11:25
Z'n vrouw weet duidelijk niet waar een fietspomp voor dient.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:35
Lelijk he.... die zuigsnavel....
Vind ik leuk
yuuup +4587
maandag 19 juni 2017 om 11:37
Eng gewoon.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:39
En er zijn veel van die gekken wijven die wat laten verbouwen.... een paar nieuwe tieten, oké..... maar plastic in je reet, rubber in je lippen, troep in je wenkbrauwen en bijgesneden schaamflappen.... beetje overdreven allemaal.
Vind ik leuk
Jozef +15478
maandag 19 juni 2017 om 12:03
Kun je beter direct zo'n opblaas Suzy kopen. Kost maar een keer geld, mauwt niet en heeft nooit hoofdpijn...;-)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:05
Je zou het bijna doen he....
Vind ik leuk
Jozef +15478
maandag 19 juni 2017 om 12:06
Tja, ben allergisch voor rubber...
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:07
Ik ook.... met alle consequenties van die; mijn vrouw is alweer zwanger....
Vind ik leuk
Jozef +15478
maandag 19 juni 2017 om 12:12
Haha, proficiat!






Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:43
Thanks
Vind ik leuk