Spaanse liplezers duiken op zaak-Ronaldo: 'Ze zijn slecht, echt heel slecht'

Spaanse liplezers duiken op zaak-Ronaldo: 'Ze zijn slecht, echt heel slecht'

maandag 19 juni 2017 om 11:14

Alle Spaanse kranten en televisiestations hebben het maar over één onderwerp: het mogelijke vertrek van Cristiano Ronaldo bij Real Madrid. Zondag werd een moment voor aanvang van de tweede helft bij Portugal - Mexico op de Confederations Cup breed uitgemeten.

Portugal speelde in de eerste groepswedstrijd met 2-2 gelijk tegen het Latijns Amerikaanse land. Terwijl Ronaldo naast ploeggenoot en Real-collega Pepe het veld opliep, zei hij 'ze zijn heel slecht, echt heel slecht'. Dat hebben de liplezers van de Spaanse media - een gewoonte in Spanje - geconcludeerd en vervolgens ondertiteld. 

Over wie Ronaldo het heeft, is onduidelijk. De opties van Marca: Ronaldo heeft het over Mexico, de scheidsrechters, de video-scheidsrechters of de pers. Ronaldo werd overigens uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Met een assist toonde hij zijn waarde.

Advies Ramos en Pepe 
Ondertussen roeren ook de collega's van Ronaldo zich. Zij beseffen dat de club mogelijk een van de beste spelers in de historie aan het verliezen is. Volgens Marca heeft aanvoerder Sergio Ramos Ronaldo dit weekend persoonlijk opgebeld met het verzoek zijn besluit te heroverwegen en in Madrid te blijven.

Pepe ziet ondertussen kansen. De Portugees, die na de zomerstop voor Paris Saint-Germain gaat spelen, hoopt dat Ronaldo met hem meegaat naar Parijs. De Parijzenaren worden in het geruchtencircuit ook als een serieuze optie gezien voor Ronaldo.

Poll

Gaat Ronaldo ondanks alles bij Real blijven?

(3136 stemmen)

Plaats een reactie

Santi +5187
maandag 19 juni 2017 om 11:17
Karmaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vive la Mexico
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:54
*viva. Voor de rest: duimpie!
Vind ik leuk
DubRtd +5754
maandag 19 juni 2017 om 11:19
Hadden ze die belastingzaak niet een maandje of 2 later openbaar kunnen maken?
Ben dat hele Ronaldo gezeik al weer zat en dat gaat gewoon de hele zomer duren op deze manier.
Gaat toch nergens heen, is gewoon voor beter contract aan het zeuren nu Messi op het punt staat bij te tekenen
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:19]
Vind ik leuk
Pino61 +1616
maandag 19 juni 2017 om 12:55
Ik vermoed dat CR het had over psv of Feyenoord
Vind ik leuk
DubRtd +5754
maandag 19 juni 2017 om 12:59
Ja.... wanneer is je zomervakantie afgelopen en moet je weer naar school?
Vind ik leuk
Korm +13448
maandag 19 juni 2017 om 13:09
ik denk ajax...
Vind ik leuk
Vaag +381
maandag 19 juni 2017 om 11:21
Heeft de media dan echt niks beters te doen
Vind ik leuk
Bien +4789
maandag 19 juni 2017 om 11:22
En soapserie gaat door daar hoef ik voortaan geen Netflix meer te betalen. Krijgt hier gratis op VP....
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:23]
Vind ik leuk
Santi +5187
maandag 19 juni 2017 om 11:34
Boze Sil in 3..2...1...
Vind ik leuk
Bien +4789
maandag 19 juni 2017 om 11:34
Nee joh die heeft weer glazen bekers kapot gegooid op de grond.
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:35]
Vind ik leuk
Thobar +1189
maandag 19 juni 2017 om 12:01
Die zit op school en de juf heb z'n smartphone afgepakt
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:36
Niet te vroeg juichen Ronnie, maar ik denk dat hij niet bedoelde dat ze makkelijk gingen winnen, maar dat ze makkelijk moesten winnen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 11:37
Kan pepe nou niet mooi voorin gaan lopen en de rol van Ronaldo op zich nemen? Staat ie weer mooi basis!

Verdedigen begint voorin he
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 11:38]
Vind ik leuk
forzabv +105
maandag 19 juni 2017 om 11:42
Ik lees nu pas voor t eerst dat ie is uitgeroepen tot motm..
In dat geval ging zn uitspraak waarschijnlijk over de mensen die over deze verkiezing gaan :)
Vind ik leuk
HJR +2288
maandag 19 juni 2017 om 12:14
Het ging denk ik over zijn medespelers ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 12:14]
Vind ik leuk
Cappie +3243
maandag 19 juni 2017 om 12:22
'ze zijn heel slecht, echt heel slecht'

Ik denk dat Ronaldo het over zijn nieuwe sokken had.
Vind ik leuk
Korm +13448
maandag 19 juni 2017 om 13:10
ik denk de plastic schoenen die men tegenwoordig draagt ;)
Vind ik leuk
Libero +356
maandag 19 juni 2017 om 12:59
Bij de pers zijn het net een stelletje wijven. Als ze een schoenveter los zien zullen ze bij wijze van spreke daar ook nog een hele uitzending aan kunnen wijden. Vind het maar een grote minachting voor het publiek die met deze nutteloze content eigenlijk voor informatiegeile leeghoofden worden uitgemaakt. Als jullie niets te vertellen hebben zeg dan aub ook niets.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:56
'ze zijn slecht, heel slecht'. Denk dat Ronaldo het over Team Rocket had.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Spaanse liplezers duiken op zaak-Ronaldo: 'Ze zijn slecht, echt heel slecht'