'Niemand steunde Lewandowski. Ik heb hem nog nooit zo teleurgesteld gezien'

'Niemand steunde Lewandowski. Ik heb hem nog nooit zo teleurgesteld gezien'

maandag 19 juni 2017 om 12:27

Het zit Robert Lewandowski nog steeds niet lekker dat hij op de laatste speeldag van de Bundesliga de topscorerstitel verspeelde aan Borussia Dortmund-aanvaller Pierre-Emerick Aubameyang. Volgens zijn zaakwaarnemer Maik Barthel is de 28-jarige Poolse spits nog altijd teleurgesteld in zijn ploeggenoten.

"Robert vertelde mij dat hij geen enkele steun kreeg tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen (een 4-1 overwinning op SC Freiburg, waarin Lewandowski niet tot scoren kwam, red.)", aldus Barthel tegenover Der Kicker. "Ook de trainer moedigde niemand aan om Robert te helpen, terwijl hij daar wel op gerekend had. Ik heb hem nog nooit zo teleurgesteld gezien."

Lewandowski zelf nuanceert tegenover ESPN de woorden van zijn zaakwaarnemer. Wel geeft hij aan dat hij niet bepaald blij was met zijn ploeggenoten. "Het doet me nu niet zo veel pijn meer, maar direct na de wedstrijd was ik wel boos. Ik was teleurgesteld omdat mijn team me niet goed genoeg heeft geholpen."

Lees ook: Lewandowski mist topscorerstitel: 'Ik was na afloop echt kwaad'

Poll

Moet Bayern deze uitlatingen accepteren?

(589 stemmen)

Plaats een reactie

DubRtd +5730
maandag 19 juni 2017 om 12:32
Right... want dat ie in de positie van bijna topscorer kwam was ook niet te danken aan zijn teamgenoten?
Meestal gaat het toch mis als je geforceerd gaat proberen 1 speler zoveel mogelijk te laten scoren.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:22
"Robert vertelde mij dat hij geen enkele steun kreeg tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen"

Er staat toch laatste wedstrijd!
Natuurlijk beseft hij wel dat hij in die positie kwam dankzij zijn teamgenoten, maar dat hij teleurgesteld was na de laatste wedstrijd is toch wel begrijpelijk!?

Ik vind hem een voorbeeldige spits die nooit klaagt.
Zouden velen een voorbeeld aan mogen nemen!
Vind ik leuk
DubRtd +5730
maandag 19 juni 2017 om 14:03
Het is altijd al een vervelend mannetje geweest.
Duikelaartje ook.
Vind ik leuk
United +23975
maandag 19 juni 2017 om 14:18
Als jij daar alleen maar op let.. Waar kijk je dan allemaal naar?
Vind ik leuk
DubRtd +5730
maandag 19 juni 2017 om 16:49
Ik zie alles.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:51
Hij kan toch ook voor de wedstrijd z'n mond open trekken en zeggen dat hij topscorer wil worden. Of kan hij nog steeds geen Duits?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:35
Boehoe, had je de rest van het seizoen meer met de ballen moeten doen die je van robben kreeg.
Vind ik leuk
Pino61 +1595
maandag 19 juni 2017 om 12:51
Geen teamplayer
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:27
Lewandowski BV
Vind ik leuk
Nvd006 +75
maandag 19 juni 2017 om 12:36
Ach, waar maakt men zich druk over.. laat deze wereldspits zijn teleurstellingen even uiten.. volgend jaar nog iets meer doelpunten maken en dan is hij wel weer topscorer.

Credits aan Pierre door meer doelpunten te maken.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:39
Het is juist teleurstellend dat je dit over je ploeggenoten zegt, en bedankt he
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:40
Zal ie wel een flinke bonus zijn misgelopen.
Vind ik leuk
mcmodd +2223
maandag 19 juni 2017 om 12:40
Ik snap dat wel. Hij zal in die laatste wedstrijd best wel een paar kansen hebben gehad als er een assist was gekomen. Topscorer worden in Duitsland is wel even heel iets anders dan in Nederland. Dit geldt natuurlijk niet voor spelers, die willen gewoon zoveel mogeliijk doelpunten op hun naam hebben en het liefst meer dan anderen. Dat is de makke dus geweest, ze hadden die paar goals ook aan Lewandowski kunnen gunnen.
Vind ik leuk
Vaag +379
maandag 19 juni 2017 om 12:55
Maar hij is helemaal niet met zichzelf bezig hoor.. zucht
Vind ik leuk
Nashua +2433
maandag 19 juni 2017 om 12:55
Vaak hebben spitsen een clausule in hun contract dat als ze topscoorder worden ze een extra bonus krijgen.

Ik denk dat dit de ware teleurstelling is, gewoon geld dus !!!
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 12:58
Hij moet niet zo janken!
Zielig gedrag om boos op je ploeggenoten te zijn alsof ze hem expres niet geholpen hebben pfff.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:02
Je zou ook kunnen zeggen dat het juist goed is dat iemand zoveel ambitie toont
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:14
hij heeft gewoon gelijk maar moet ook niet denken dat ze zich uitsloven voor hem ,
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:20
Je kunt er ook voor kiezen om voor de wedstrijd een statement te maken in de kleedkamer.... iets in de trant van: Als jullie mij aan twee of drie goals helpen dan neem ik jullie, jullie gezinnen en ooms en tantes allemaal mee uit eten.... moet er vanaf kunnen bij de torenhoge salarissen die opgestreken worden.
Vind ik leuk
Ricky +3526
maandag 19 juni 2017 om 13:25
Niet zeuren je ben kampioen
Vind ik leuk
lemon9 +287
maandag 19 juni 2017 om 16:28
Niet janken als spits je moet ze er gewoon inrammen
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 18:43
Een spits van het kaliber Lewa heeft dit echt niet nodig. Hij is goed genoeg om er zelf 30 in te rammen. Dan moet je niet gaan zeuren als het ff niet lukt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Niemand steunde Lewandowski. Ik heb hem nog nooit zo teleurgesteld gezien'