Heracles wil tweetal lozen: Daarom mogen ze om zich heen gaan kijken

Heracles wil tweetal lozen: "Daarom mogen ze om zich heen gaan kijken"

maandag 19 juni 2017 om 12:54

De aanvallers Daryl van Mieghem en Tarik Kada mogen onlangs een doorlopende verbintenis vertrekken bij Heracles Almelo. Dat laat algemeen directeur Nico-Jan Hoogma maandagmiddag weten aan TC/Tubantia.

Volgens Hoogma is de concurrentie eenvoudigweg te groot bij de Almeloërs. Samuel Armenteros, Brahim Darri, Brandley Kuswas, Jaroslav Navratil, Vincent Vermeij en Kristoffer Peterson lijken volgend seizoen te mogen strijden om de drie voorste posities. "Van Mieghem en Kada moeten gaan spelen en bij ons wordt dat heel moeilijk", aldus Hoogma. "Daarom mogen ze om zich heen gaan kijken."

Van Mieghem speelde tijdens de tweede seizoenshelft al op huurbasis voor De Graafschap. De 27-jarige aanvaller ligt nog één jaar vast bij Heracles, dat hem alleen wil verkopen. Enkele niet nader genoemde clubs hebben al interesse getoond voor Van Mieghem. Kada kwam twee seizoenen geleden over van sc Heerenveen, maar kwam sindsdien tot slechts vier wedstrijden. De 21-jarige aanvaller staat nog tot medio 2019 onder contract.

Plaats een reactie

maandag 19 juni 2017 om 12:59
Gaat snel met Tarek Kada.. in negatief opzicht helaas. Brak hier niet door en in Almelo dus ook niet.. hopelijk vindt hij zijn geluk elders. Heeft een prima trap.
Vind ik leuk
feyeniels +7496
maandag 19 juni 2017 om 13:01
Navratil ben ik persoonlijk geen fan van. Mag hopen dat Heracles hem ook wel zal willen verkopen.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:01
Off topic, voor de mensen die wat nieuws willen over Vitesse;


19-06-2017 12.01
Nakamba staat al sinds afgelopen zomer in de showroom. Rashica stond dat ook en zal komend seizoen nadrukkelijk naar voren geschoven gaan worden om in de verkoop te gaan (en gelukkig wel met een doorlopend contract). Nakamba en van Wolfswinkel zijn dus de beide spelers die Vitesse moet verkopen om hun plannen voor versterkingen te kunnen betalen. Dat wisten we en dat gebeurt nu dus ook.

Mount is al in Arnhem op dit moment. Hij zal naast Bruns en Serero op de eerste training aanwezig zijn bij de nieuwe spelers van komend seizoen. Fischer sluit later aan en de nieuwe rechtsback ook. Fischer moet nog persoonlijk rond komen met Vitesse. Ik verwacht inderdaad veel subparagrafen in dat contact, waarbij ook weer een maximale transfersom opgenomen gaat worden en andere vertrekclausules. Fischer ziet Vitesse als springplank en daar wordt dat hele contract op gebouwd.

Kadioglu is geen 4 miljoen waard nog. Hij heeft potentieel, maar dat moet er in een andere omgeving uitgehaald worden. Blijft hij bij nek dan staat hij stil en mist de boot.. Een hele redelijke vergoeding zou 750.000 tot 1 miljoen zijn op dit moment. Maar ja, maak dat een club als nek maar eens wijs, waar eens in de 10 of 20 jaar zo'n talent aanwezig is. Die denken echt boven op een goudmijn te zitten.

Mo heeft zodra Nakamba heeft getekend bij Galatasaray, het geld voor de rechtsback, Viktor Fischer, een bescheiden bod op Kadioglu en een beter bod op Armenteros beschikbaar.
Misschien is er ook nog wat budget voor een tweede keeper, maar dan is het echt op. De overige huurlingen van Chelsea even buiten beschouwing gelaten..
Ik voel aan alles dat een huur van Abraham echt pas de laatste overweging zal zijn, mocht er echt geen spits gekocht zijn en het elftal in alle opzichten vleugellam blijkt met de huidige opties en zelfs presteren in de competitie in gevaar komt. Tammy Abraham gaat volgens mij gewoon voetballen bij Brighton of Newcastle komend seizoen.
Naast Mount zal Chelsea nog 2 anderen gaan verhuren aan Vitesse. En daarmee is de selectie dan tot aan de winterstop compleet en af.
Vind ik leuk
Lemon +671
maandag 19 juni 2017 om 13:08
Thanks voor de update! Is dat met Viktor Fischer zo concreet!? Zou het mooi vinden als die weer in Nederland komt ballen, lijkt mij ook een prima versterking voor Vitesse.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:09
Fischer zijn management en Vitesse zijn rond. Nu Fischer zelf en Vitesse nog.
Vind ik leuk
Lemon +671
maandag 19 juni 2017 om 13:12
Zijn management en Vitesse? Dat zou dan over de persoonlijke voorwaarden ed. zijn? Dus Fischer hoeft alleen nog maar zelf te bepalen of die bij Vitesse wilt voetballen? Damn, dat is toch wel een knappe transfer van Vitesse hoor..
Vind ik leuk
mcmodd +2232
maandag 19 juni 2017 om 13:15
Leuk, overzichtelijk en duidelijk. Er zitten natuurlijk wat aannames in maar dat kan niet anders. Afhankelijk van clubs die willen kopen en mogelijke transferbedragen zijn en dan ook alleen daarvoor kunnen kopen en huren is een reele inschatting. Ik verwacht veel van Mount, voor mijn gevoel gaat hij het in de ED uitstekend doen. Verder natuurlijk maar even afwachten.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:25
Kadioglu van NEC voor een prikkie kunnen ze in Arnep op hun bolle buik schrijven.... wat Mo of de rest van het dorp er ook van vindt.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:32
Denk ik ook. Dan maar even in de JL kijken. Bij Cambuur liep nog een goede, maar ben even zijn naam kwijt..
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 14:55
Ik vind het wel treurig dat je een Heracles gerelateerd topic aangrijpt om je niet bevestigde Vitesse informatie per sé te willen delen.

Als ik iets over Vitesse wil weten ga ik wel naar een Vitesse forum, of de website van Vitesse. Oh wacht... daar heb jij het ook vandaan, maar je vind het leuk om aandacht te krijgen door het hier als 'nieuws' te komen brengen.

Ga lekker ergens anders asociaal interessant lopen doen. Er zijn genoeg Vitesse forums beschikbaar.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:10
' genoeg ' . Hier op VP met een beetje geluk 1 per dag.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 15:30
Even teruglezen. Ik heb het over Vitesse gerelateerde forums. Die zijn er genoeg op internet.

Een idee van mijn kant:
Je kan je er ook voor kiezen om je gevonden Vitesse informatie naar VP te sturen.
Ik doe dat zelf ook wel eens met nieuws dat ik belangrijk of leuk vind om te delen met mede-voetbalverslaafden ;) .

Mede dankzij jouw Vitesse informatie kan VP er dan misschien een nieuwsbericht van maken.

Jij blij, VP blij, ik blij, iedereen blij :)
[Reactie gewijzigd op maandag 19 juni 2017 om 15:34]
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 16:10
Bedankt. Dat is zeker een tip, wist niet dat het kon.
Vind ik leuk
dinsdag 20 juni 2017 om 10:00
Goed nieuws Voetbalanalist 2.0!
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/746729/vitesse-raakt-basiskracht-kwijt-aan-club-brugge-ga-naar-belgi-.html

;)
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:02
Kada zal wel naar Volendam gaan, verder vind ik Navratil ook niks bijzonders. Denk dat Van Mieghem meer dreiging heeft dan hem maarja
Vind ik leuk
DubRtd +5754
maandag 19 juni 2017 om 13:09
Van Mieghem transfervrij gekomen van Excelsior, niet meer gewenst en dan toch geld willen vangen.
Iets klopt daar niet.
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 13:15
Ik denk dat Kristoffer Peterson het volgend jaar echt gaat maken bij Heracles.
Vind ik leuk
mcmodd +2232
maandag 19 juni 2017 om 13:18
Dat weet ik wel zeker, maar hij had ook heel goed binnen Heerenveen gepast lijkt me?
Vind ik leuk
maandag 19 juni 2017 om 20:44
Had hem er graag bij gehad bij heerenveen inderdaad
Vind ik leuk